Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

НАША ГАЛАКТИКА

Високий рівень

1. Спочатку визначили положення зорі, коли Земля була розташована на прямій між Сонцем та цією зорею. Через 3 місяці положення зорі змістилося на 0.2". Знайти відстань до зорі.

2. Поясніть принцип визначення відстаней до зір за спектральними паралаксами.

3. Намалюйте розподіл зір на діаграмі Гершпрунга-Рессела і вкажіть положення білих карликів та червоних гігантів.

4. Чому в деяких зір ядерні реакції відбуваються не в ядрі, де найвища температура, а далі від центра?

5. Як дізнаються про подвійність зорі, коли із двох зір можна побачити лише одну?

6. Намалюйте графік якісної зміни блиску затемнювано-подвійної зоряної системи, коли розміри зір близькі, а блиск різний. Поясніть малюнок.

7. Чи можна спостерігати в затемнювано-подвій 11 ііі зоряній системі явище затемнення однієї зорі іншою в один період року, а в інший — ні? Поясніть.

8. В яких випадках буде спостерігатися розщеплення ліній в спектрі спектрально- подвійної зоряної системи, а в яких — зміщення? Поясніть.

9. Опишіть процес визначення відстаней до цефеїд за спостереженнями.

10. Поясніть якісно, чому енергія ядерних реакцій на поверхні нової зорі викликає скидання оболонки, а енергія ядерних реакцій в ядрі Сонця не призводить до його руйнування?

11. Опишіть якісно, що відбувається із зорею, яка стала надновою.

12. Поясніть, чому зорі більшої початкової маси менше часу перебувають у стадії звичайної зорі, ніж зорі з меншою початковою масою.

13. В середині білих карликів не йдуть ніякі ядерні реакції. За рахунок якої енергії світяться ці зорі?

14. Нейтронна зоря - це невеликого розміру тіло (діаметр 10 км) і з величезною густиною - 10,4-10І7кг/м3. Уявіть, що нам вдалося відрізати маленький шматочок (наприклад* куб з ребром 0.1м) від нейтронної зорі і винести його у міжзоряний простір. Яка буде доля цього шматочка?

15. На підході до сфери Шварцшильда чорної діри гравітаційна сила зростає і на самій сфері стає нескінченною. Опишіть, що буде відбуватися з тілом, що проходить у чорну діру.

16. В метеоритах знаходять важкі елементи, які не можуть утворитися в результаті ядерних реакцій на Сонці? Яке походження цих елементів?

1. Хто розпочав перші дослідження Галактики як зоряної системи?

2. Що саме довів у 1924 р. Е. Габбл?

3. Звідки походить назва "Молочний Шлях"?

4. Чи маємо ми змогу візуально спостерігати ядро Галактики?

1. Назвіть кілька сузір’їв, через які пролягає Молочний Шлях.

2. Який вигляд має Галактика як зоряна система?

3. Опишіть, як виглядав би зоряний світ, якби його спостерігали із центра Галактики.

4. У якому сузір'ї знаходиться центр Галактики?

5. Які об’єкти складають Галактику?

6. Скільки часу потрібно світлу, щоб перетнути Галактику по П діаметру?

7. Який об'єкт, за однією із гіпотез, знаходиться у центрі Галактики?

8. Що Вам відомо про місце Сонця в Галактиці?

9. Яка тривалість (у земних роках) галактичного року?

1. Оцініть вік зір, що розташовані поблизу галактичної площини.

2. Уявіть собі, що ви спостерігаєте Галактику, розмістившись на самому її краю, де зір уже вкрай мало. Яким Ви побачите тоді зоряне небо?

3. В яких місцях Галактики можна зустріти зорі однакового віку і однакового початкового хімічного складу? Чому? Чи й надалі хімічний склад цих зір буде однаковий?

4. Запропонуйте однорівневу класифікацію населення І та П типів Галактики.

5. Яка структура Галактики?

6. Підрахуйте, скільки часу космічний корабель буде перетинати Галактику, рухаючись з першою космічною швидкістю.

1. Побудуйте, вслід за В. Гершелем, модель Галактики.

2. Сформулюйте відмінності діаграм спектр-світність для розсіяних і кулястих скупчень.

3. Запропонуйте спосіб, за допомогою якого можна встановити, що міжзоряне середовище в Галактиці заповнене пилом і газом.

4. Чи можна, візуально спостерігаючи небо, встановити відносну кількість зір різних спектральних класів Галактики? Відповідь поясніть. Якщо порівняти фотографії неба в синіх і червоних променях, то виявиться, що в синіх променях яскравіше виглядає плоска, а в червоних сферична складова Галактики. Про які особливості заселення Галактики свідчить цей факт?

5. Запропонуйте який-небудь спосіб визначення маси Галактики.

6. Намалюйте схему будови Галактики.

7. Охарактеризуйте особливості обертання Галактики.

8. Чому положення Сонця і Землі в Галактиці можна вважати привілейованим?

 


Читайте також:

  1. II рівень
  2. Аналоговий рівень доведення
  3. Атомарний рівень будови речовини
  4. Базовий рівень
  5. Безробіття та його природний рівень
  6. Безробіття як економічне явище. Суть ,рівень та види безробіття
  7. Блок 5. Доходи та рівень життя населення.
  8. Вартість робочої сили. Рівень життя й доходи населення
  9. Види друку. Глибокий, офсетний, високий та спеціальні види друку
  10. Вимоги до особистості тренера: освіта, особистісні якості, рівень знань
  11. Високий друк
  12. Високий Ренесанс




Переглядів: 3944

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Достатній рівень | Планети

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.