Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Фактори конкурентного середовища

Один з основних принципів ринкової економіки - вільна конкуренція товаровиробників. Конкуренція - це боротьба між виробниками або постачальниками, підприємствами, фірмами за найбільш вигідні умови виробництва і збуту з метою досягнення кращих результатів у підприємницькій діяльності. Це боротьба за частку на ринку, успіх якої залежить від співвідношення між якістю товарів та їх ціною.

Узагальнене уявлення про умови виробництва на різних конкурентних ринках надано у таблиці 5.2.

Таблиця 5.2

Загальна характеристика умов виробництва на конкурентних

Характерні риси Моделі ринку
Досконала конкуренція Монополістична конкуренція Олігополія Монополія
Кількість фірм Значна Декілька десятків Декілька Одна
Тип продукту Стандартизований Диференційований   Складний стандартизований або диференційований Унікально складний немає замінників
Контроль над ціною Відсутній У вузькому діапазоні Обмежений взаємною залежністю. Значний при таємних змовах Значний  
Умови входження в галузь Дуже легкі Перешкоди відсутні Порівняно легкі Істотні перешкоди Блоковані  
Нецінова конкуренція Якість   Якість Асортимент Якість Асортимент , Сервіс Відсутній
Приклади Продукти сільського господарства Сигарети, одяг, взуття, цукерки Електробитова техніка, сталь, автомобілі, тракторы Гідротурбіни, електровозы, атомні реактори

 

Контрольні запитання

 

1. За яким принципом виділяють фактори внутрішнього і зовнішнього середовища організації?

2. Надайте характеристику „спокійного” і „мінливого” зовнішнього середовища організації.

3. З яких основних елементів складаеться внутрішне середолвище організації? Яким чином вони пов’язані між собою?

4. Яким вимогам повинні відповідати цілі організації? Які особливості формулювання її місії?

5. Що таке структура організації? На підставі яких видів розподілу прації вона формується?

6. Дайте визнаяення поняттю „технологія”. Які види технологій можуть використовуватися в організаціях виробничого і невиробничого типів?

7. Які особисті характеристики визначають успішність роботи працівника в організації?

8. Що таке організаційна культура? Яким чином вона впливає на діяльність організації? За якими ознаками характеризується?

9. Які фактори зовнішнього середовища організації безпосередньо впливають на її діяльність?

10. Які фактори зовнішнього середовища можуть створювати сприятливі, або, навпаки, несприятливі умови для існування організації?

11. Охарактеризуйте основні відмінності існування організації в різних конкурентних умовах.

 

 


Читайте також:

  1. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  2. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  3. Абіотичні та біотичні фактори.
  4. Агрегування та факторизація
  5. Адаптація до абіотичних факторів середовища.
  6. Адаптація організму до змін чинників зовнішнього середовища
  7. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.
  8. Аналіз внутрішнього середовища організації
  9. Аналіз внутрішнього середовища підприємства
  10. Аналіз зовнішнього середовища
  11. Аналіз конкурентного середовища
  12. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА




Переглядів: 403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура послідовного виконання. Складений оператор. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.