Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз конкурентного середовища

Треба зазначити, що конкуренти не спеціалізуються на послугах декору, а мають архітектурно-проектний профіль. Відповідно найсуттєвими недоліками цих фірм є: недостатня кваліфікація працівників, вузький асортимент запропонованих послуг та стилістичних рішень. Саме ці фактори найбільше впливають на конкурентоспроможність і будуть перевагами підприємства «Vita Decor», так як всі спеціалісти є професійними художниками-декораторами.

Поява конкуренції можлива, так як ця сфера діяльності стрімко розвивається. Але декораторська майстерня «Vita Decor» буде першим вузькоспеціалізованим підприємством на ринку дизайнерських послуг.

Підприємство «Vita Decor» планує вихід на ринок з поновленою вдосконаленою послугою: декорування приміщень.

Після проведених досліджень на ринку можна дійти до висновку, що існує велика кількість потенційних споживачів, яких не влаштовують послуги вже існуючих підприємств у цій сфері, особливо в плані ціни. Тому основною ціллю цінової політики підприємства буде збільшення обсягів наданих послуг за мінімальною ціною. Тож стратегія на яку орієнтується підприємство є «стратегія низьких (демпінгових) цін». Оскільки підприємства творчої сфери мають свої особливості, ця стратегія буде найкращою. До таких особливостей можна віднести те, що починаюче підприємство декоративних послуг для найкращого функціонування повинно мати добрий каталог - портфоліо з виконаними роботами, гарні рекомендації клієнтів, певне «ім’я» підприємства. Якщо у декоратора немає цих атрибутів діяльність може бути значно ускладнена. Особливо у той час, якщо на ринку послуг поряд з починаючим підприємством буде вже повністю сформований конкурент. Бо за однакової ціни споживач обере підприємство, яке вже показало себе на ринку у роботі з клієнтами.

Таким чином, дослідження показали, що ціна за аналогічні послуги у конкурентів становить 400-600 грн за м2. Для підприємства «Vita Decor» це буде верхньою межею ціни, а нижня буде знаходитися на рівні при якому підприємство буде працювати без прибутку, можливо навіть не покриваючи всі свої витрати. Але введення таких демпінгових цін можливе тільки на початковому етапі розвитку підприємства для завоювання частки ринку та знаходження своїх перших споживачів, спираючись на яких можливе подальше рекламування майстерні.

Проаналізувавши розроблену стратегію розвитку зрозуміло, що підприємство обирає модель ціноутворення, яка встановлюється в залежності від цін конкурентів. Хоча послуги підприємства і є новими у своїй сфері, важливо враховувати ціни на послуги-аналоги, які можуть певним чином замінити послуги нашого підприємства.

В умовах насиченості ринку недостатньо розробити оновлену послугу, встановити на неї оптимальну ціну і вибрати ефективні канали розподілу. Все більшої ваги набуває реклама. Система маркетингових комунікацій фірми спрямована на інформування, переконання, нагадування споживачам про її послуги, підтримку її збуту, а також створення позитивного іміджу фірми.

Підприємство "Vita Decor" планує реалізувати активну рекламну кампанію, яка передбачає наступні засоби розповсюдження реклами:

· інформаційно-рекламні матеріали;

· виставки, ярмарки, презентації, семінари;

· реклама в періодичній пресі;

· реклама в комп’ютерних мережах.

Потенційними споживачами послуг підприємства «Vita Decor» є представники середнього класу, які потребують допомоги у оформленні приміщень. Зазвичай, це люди старше 25 років, які мають відповідний рівень достатку та можуть дозволити собі витратити кошти для задоволення власних потреб у гармонізації навколишнього середовища, але їм бракує грошей для замовлення повного дизайн-проекту у дизайнера. Тож реклама повинна спрямована на місце, де такий потенційний споживач почує або побачить її.

Насамперед це газетна та журнальна реклама в виданнях, що спеціалізуються на ремонті, дизайні, декоруванні та відкритті власного бізнесу. До них можна віднести такі видання, як «Бізнес», «Дім та інтер’єр», «Бізнес. Будівництво та ремонт» Цей вид реклами є досить оперативним, характеризується хорошим охопленням місцевої аудиторії та доволі низькою вартістю одного контакту.

Наступним етапом є реклама в комп’ютерних мережах. Вартість Інтернет реклами істотно нижча за її більш традиційні аналоги, наприклад, друкарської реклами або зовнішньої реклами, а ефективність - незрівнянно вища. Все більше людей шукають інформацію про товари і послуги через Інтернет. Люди звикають до того, що вони можуть, не встаючи із стільця і не виходячи з будинку, дізнатися про те, де, як і за яку ціну вони можуть купити певну послугу. Але навіть якщо вони нічого не куплять, інформація про фірму відкладеться у них в голові.

Також планується розповсюдження інформаційно-рекламних матеріалів на спеціалізованих торгових площах (нових офіс-центрах, торгових центрах будівельного та мебельного спрямування).

Стимулювання збуту є невід'ємною складовою комунікаційної політики фірми. Планується впровадити різноманітні знижки цін, що мають сильний стимулюючий ефект; брати участь у галузевих виставках та презентаціях. Це дасть можливість налагодити зв’язки з різними посередниками по продажу послуг, знайти нових більш вигідних постачальників, підвищити імідж фірми, тощо.

Отже, уміле поєднання різноманітних заходів стимулювання збуту з іншими складовими системи маркетингових комунікацій дасть змогу створити потужний механізм просування послуг.

Розробленням рекламної політики та її реалізацією на етапі відкриття фірми займеться безпосередньо керівник підприємства, оскільки наймати для цього спеціалізованого працівника є дуже витратним. А витрати на маркетингові заходи і без того є суттєвими, що можливо побачити у табл. 2.4.

Таблиця 2.4


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. SWOT-аналіз у туризмі
  4. SWOT-аналіз.
  5. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  6. V. Нюховий аналізатор
  7. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  8. АВС (XYZ)-аналіз
  9. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  10. Адаптація до абіотичних факторів середовища.
  11. Адаптація організму до змін чинників зовнішнього середовища
  12. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.




Переглядів: 1301

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Послуги з декорування приміщення | Маркетингові витрати за перший рік існування фірми, грн.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.053 сек.