МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Послуги з декорування приміщенняМатриця конкурентного профілю
Таким чином, з таблиць видно, що відкриття підприємства є не безперспективним. Воно буде мати свої певні конкурентні переваги і щодо розташування, і щодо надаваних споживачам послуг. Інтер'єр приміщення може бути змінений різними способами, починаючи з найпростіших прийомів декорування, і закінчуючи повним переплануванням і переробкою зі складними художніми рішеннями. Тут варто відмітити, що розуміється під термінами «архітектура», «дизайн», «декор». Архітектурне проектування включає розробку функціональних особливостей приміщення, його перепланування, визначається, де і яке буде устаткування, джерела світла. Дизайн інтер'єра - це, по суті, конкретизація зовнішнього вигляду приміщення. На даному етапі вирішується якими будуть підлогові покриття, обробка стін, двері, меблі, складається план освітлення та інше. Декор - додатковий (але від цього не менш важливий) блок задач з розміщення в інтер'єрі різних деталей і предметів, що не мають конкретного функціонального призначення. Декор не тільки логічно завершує інтер'єр, але і створює атмосферу, дух, відчуття комфорту. З вищесказаного зрозуміло, що найпростішим і найшвидшим способом внести свіжі нотки в існуючу обстановку є декорування, що не вимагає складних опоряджувальних робіт. Для цього досить, наприклад, поміняти штори, килимові покриття, додати декоративні елементи. Сегментом на який буде спрямована робота фірми є офісні приміщення та приміщення підприємств сфери послуг. Зараз в Україні створюються сприятливі умови для розвитку малого бізнесу. З’являється велика кількість підприємців, які засновують власну справу з невисоким рівнем інвестицій, всі вони потребують приміщень для провадження своєї діяльності. Особливо це стосується підприємств сфери обслуговування (салонів краси, ресторанів), складовою якості яких є враження споживача від місця у якому відбувається процес споживання. Навіть якщо безпосередньо послуга буде надана відмінно, невідповідний вигляд оточуючого простору може справити негативне враження. Очевидно, що господарі змушені будуть вкладати кошти в оздоблення робочого приміщення. Вартість послуг дизайнера є досить високою, і в таких випадках підприємство може звернутися за допомогою до декоратора, так як вартість його робіт буде значно нижче Для цих підприємств декорування може виконуватись у різноманітних тематиках та напрямках, відповідно до профілю діяльності, можливостей та побажань замовників. Також до сегменту споживачів можна віднести готелі. Більшість готельних комплексів через 2-3 роки після відкриття потребують косметичних ремонтів, заміни зіпсованих меблів, штор, світильників, дзеркал та інших елементів декоративного оздоблення. Для дизайнерів це є комерційно не вигідною справою, тож вони не виконують таких замовлень. У той же час менеджер готелю не спроможний самостійно обирати та замовляти елементи оновлення інтер’єру. Послуги декоратора здаються аналогічні послугам дизайнера, проте це не так. До завдання дизайнера входить переосмислення геометрії простору, а завдання декоратора — наповнення його унікальним вмістом. Таким чином, у підприємства, яке спеціалізується саме на декоруванні приміщень буде попит на послуги. 3.2 РОЗДІЛ “Дослідження ринку і план маркетингу”
У цьому розділі бізнес-плану відображують наступні напрями комплексного дослідження ринку: - загальна характеристика ринку продукту; - цільовий ринок бізнесу; - місцезнаходження фірми; - оцінка впливу зовнішніх чинників; - прогноз обсягів продажу; - cтратегія маркетингу. Ринкову структуру визначають, досліджуючи ринок, вивчаючи запити існуючих і потенційних споживачів продукції. Засобом структуризації ринку є сегментація. Сегментація ринку – це процес його поділу на окремі групи покупців. За допомогою сегментації досягаються такі цілі бізнес-планування: - якнайкраще задоволення потреб споживачів, підлаштування товару під їх потреби; - підвищення конкурентоспроможності як товару, так і його виробника, зміцнення конкурентних переваг; - ухилення від конкурентної боротьби шляхом переходу до неосвоєного сегменту ринка; - узгодження науково-технічної політики фірми з врахуванням попиту певних сегментів ринку; - орієнтація роботи фірми на конкретного споживача. Обсяг попиту – це кількість товару, яку покупець бажає придбати протягом певного періоду. Наявність попиту на товар – підстава для його виробництва, тому важливо якомога точніше кількісно визначити величину попиту. На попит впливають демографічні, загальноекономічні, соціально-культурні, психологічні чинники, а також заходи, які здійснюються за програмами маркетингу. Після визначення величини можливого попиту з'ясовують рівень його задоволення. З цією метою обчислюють місткість ринку (пропозицію)(Пр) – обсяг продажу конкурентного товару (в натуральному і вартісному вираженні) на визначеному ринку: Пр = В + З + І – Е , (2.1) де В – обсяг виробництва даного товару; З – залишок товарних запасів на складах підприємств-виробників; І, Е – відповідно імпорт і експорт даного товару. Цільовий сегмент – найбільш привабливий для фірми сегмент ринку, оволодіння яким стає її головним завданням. Він має бути достатньо містким, мати перспективу розвитку, відносно вільним від конкурентів, характеризуватися максимальним розміром незадоволеного попиту. Відбір цільових сегментів здійснюють за допомогою таких ознак: · потенційна місткість сегменту; · захищеність від конкуренції (залежить від правильності оцінки власних шансів на успіх за умови об'єктивної оцінки можливостей конкуруючих фірм); · доступність (залежить від можливості отримати канали розподілу і збуту продукції); · інформаційна насиченість сегменту (залежить від можливості отримати ринкову інформацію для створення бази даних по сегменту); · суттєвість сегменту (залежить від стабільності вибраних груп споживачів, сталості їх потреб щодо вироблюваної продукції); · прибутковість сегменту (залежить від запланованої норми прибутку, доходу на вкладений капітал, розміру дивідендів на 1 акцію, приросту загальної маси прибутку, величини платоспроможного попиту споживачів). При розробці план- маркетингу необхідно:
У стратегії проникнення на ринок описується послідовність власних дій щодо: • проникнення на новий ринок; • введення нового товару на старий ринок; • проникнення з товаром ринкової новизни на нові сегменти ринку.
Порядок розробки розділу: 1. Дати загальну характеристику ринку продукту фірми; 2. Визначити споживачів продукції підприємства; 3. Обгрунтувати місцезнаходження підприємства; 4. Визначити цінову політику, її цілі; 5. Проаналізувати ціни продуктів-конкурентів та розробити матрицю конкурентного профілю ( табл. 2.1). Таблиця 2.1 Матриця конкурентного профілю
6. Вибрати модель та стратегію ціноутворення; 7. Охарактеризувати концепцію рекламної діяльності фірми і політику підтримки її продукції: які засади покладено в основу рекламної політики; яким засобам розповсюдження рекламної інформації буде віддано перевагу; скільки коштуватиме організація рекламної кампанії фірми; як змінюватимуться пріоритети маркетингової діяльності фірми в процесі її розвитку) 8. Розрахувати витрати маркетингової діяльності ( табл. 2.2 ) 9. Розробити баланс сильних та слабких сторін фірми Таблиця 2.2 Підсумкова таблиця маркетингових витрат (грн.)
*НДДКР — Науково-дослідні та дослідні конструкторські роботи
ПРИКЛАД ОФОРМЛЕННЯ РОЗДІЛУ “ПЛАН МАРКЕТИНГУ” Ринок дизайнерських послуг існує як реальний компонент економіки України з оборотом, що перевищує в сумі 15 мільярдів гривень на рік. При цьому усе більш ємним його сегментом стають послуги з дизайну житла. В Україні існує більше 250 фірм, що займаються дизайном та декоруванням інтер'єру, не враховуючи «фрілансерів», по яким немає статистичних даних. З 2011року ринок дизайнерських послуг характеризується невеликим зростанням порівняно з періодом до кризи 2008 року. Ринок архітектурних і дизайнерських послуг далекий від насичення та має певні незайняті ланки. Якщо брати тільки площі офісних приміщень м. Києва вартісна ємність ринку буде дорівнювати більше 130 тис. грн., і з кожним роком обсяги зростають. Основними чинниками, що впливають на розвиток ринку дизайнерських послуг є: · збільшення обсягів житлових та комерційних площ, які потребують художнього оздоблення інтер’єрів; · вплив зовнішнього вигляду приміщень на споживачів підприємств сфери послуг; · підвищення рівня доходів підприємців та населення; · поява на ринку великої кількості вітчизняних та іноземних оздоблювальних та декоративних матеріалів для житлових приміщень. Фірма буде функціонувати на «місцевому» ринку чистої конкуренції, тобто кількість конкурентів є необмеженою. Але незважаючи на те, що пропозицій багато, в більшості своїй, пропоновані послуги низької якості через відсутність вузької спеціалізації. Потенційними споживачами послуг підприємства «Vita Decor» є представники середнього класу, які потребують допомоги у оформленні приміщень. Зазвичай, це люди старше 25 років, які мають відповідний рівень достатку та можуть дозволити собі витратити кошти для задоволення власних потреб у гармонізації навколишнього середовища, але їм бракує грошей для замовлення повного дизайн-проекту у дизайнера. Дизайнерській студії комерційно не вигідно виконувати роботу виключно з декорування приміщення Такий споживач звертається до декоратора. Група споживачів для якої найбільше підходять послуги підприємства «Vita Decor» є офісні приміщення та приміщення підприємств сфери послуг. Зараз в Україні створюються сприятливі умови для розвитку малого бізнесу. З’являється велика кількість підприємців, які засновують власну справу з невисоким рівнем інвестицій, всі вони потребують приміщень для провадження своєї діяльності. Особливо це стосується підприємств сфери обслуговування (салонів краси, ресторанів), складовою якості яких є враження споживача від місця у якому відбувається процес споживання. Навіть якщо безпосередньо послуга буде надана відмінно, невідповідний вигляд оточуючого простору може справити негативне враження. Очевидно, що господарі змушені будуть вкладати кошти в оздоблення робочого приміщення. Для цих підприємств декорування може виконуватись у різноманітних тематиках та напрямках, відповідно до профілю діяльності, можливостей та побажань замовників. Ця група є пріоритетною для підприємства оскільки вона є найяскравішим прикладом середнього класу, який буде звертатись за послугами саме до декоратора, а не дизайнера інтер’єру. Після вивчення та обговорення замовлення сам процес роботи над проектом не потребую безпосереднього контакту зі споживачами і часто відбувається дистанційно. Споживач за весь час обслуговування може жодного разу не приїхати до офісу компанії, але якщо клієнт побажає працювати з декоратором на його робочому місці, вигляд офісу повинен бути відповідним. Тому до основних факторів на які треба звернути увагу в момент вибору місцезнаходження підприємства належать: престижність району, зручність транспортної інфраструктури та витрати на оренду приміщення. Дослідивши ці фактори керівництво «Vita Decor» вирішили орендувати офіс за адресою м. Київ, вул.. Козача 120/4, як найоптимальніший варіант поєднання всіх впливових факторів. Найсуттєвішими конкурентами для «Vita Decor» є студії дизайну «Хорошие идеи», «Decoradecora», а також «Дом Декора». Переваги та недоліки яких наведені в табл. 2.3. Таблиця 2.3 Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|