Творча майстерня декору «Vita Decor» буде першим підприємством у Києві, яке буде спеціалізуватися на наданні послуг з декорування.
Декорування інтер'єру полягає в підборі колористичної композиції покриттів, індивідуальних предметів, аксесуарів, інтер'єрних скульптур, світильників, декоративних панно, драпіровок та інших деталей інтер'єру.
Відповідно до КВЕД підприємство буде займатися спеціалізованою діяльністю з дизайну (74.10)
Місія підприємства – надавати якісні послуги з художнього оформлення оточуючого простору, допомагати споживачам знайти затишок та гармонію, зробити повсякденне життя яскравим, радісним, повним кольорів, але в той же час наповнити сучасним, зручним і функціональним оздобленням.
Для реалізації місії підприємство повинно ставили перед собою наступні тактичні цілі: найм висококваліфікованих фахівців для роботи на підприємстві; залучення відповідного сегменту споживачів; збільшення сегменту ринку; постійне дослідження мінливих потреб споживачів.
Підприємство повинно обрати таке місце розташування, яке найбільшою мірою буде сприяти формуванню ефективних результатів. Для цього проводиться детальна попередня оцінка різноманітних варіантів розташування та прогнозування майбутньої діяльності, яка наведена у табл.1.1.
Таблиця 1.1
Для започаткування нової фірми треба проаналізувати ринок конкурентів та свої виробничі можливості. Аналіз цих факторів можна побачити в табл. 1.2. В ній детально описані вагомі фактори та оцінені у 10 бальній шкалі вимірювання послуги існуючих потенційних підприємств-конкурентів, а також порівняння з майбутньою фірмою. Основним ринком на який направлена діяльність фірми є місто Київ, де з кожним роком збільшуються площі потенційних приміщень для декорування. Найсуттєвішими конкурентами для «Vita Decor» є студії дизайну «Хорошие идеи», «Decoradecora», а також «Дом Декора». Але вони не спеціалізуються на послугах декору, а є повноцінними підприємствами архітектурно-проектного профілю. (Місцезнаходження фірм на карті Києва можна побачити у додатку А).