Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Матриця вибору місцезнаходження фірми

Характеристика фірми

Творча майстерня декору «Vita Decor» буде першим підприємством у Києві, яке буде спеціалізуватися на наданні послуг з декорування.

Декорування інтер'єру полягає в підборі колористичної композиції покриттів, індивідуальних предметів, аксесуарів, інтер'єрних скульптур, світильників, декоративних панно, драпіровок та інших деталей інтер'єру.

Відповідно до КВЕД підприємство буде займатися спеціалізованою діяльністю з дизайну (74.10)

Місія підприємства – надавати якісні послуги з художнього оформлення оточуючого простору, допомагати споживачам знайти затишок та гармонію, зробити повсякденне життя яскравим, радісним, повним кольорів, але в той же час наповнити сучасним, зручним і функціональним оздобленням.

Для реалізації місії підприємство повинно ставили перед собою наступні тактичні цілі: найм висококваліфікованих фахівців для роботи на підприємстві; залучення відповідного сегменту споживачів; збільшення сегменту ринку; постійне дослідження мінливих потреб споживачів.

Підприємство повинно обрати таке місце розташування, яке найбільшою мірою буде сприяти формуванню ефективних результатів. Для цього проводиться детальна попередня оцінка різноманітних варіантів розташування та прогнозування майбутньої діяльності, яка наведена у табл.1.1.

Таблиця 1.1

Для започаткування нової фірми треба проаналізувати ринок конкурентів та свої виробничі можливості. Аналіз цих факторів можна побачити в табл. 1.2. В ній детально описані вагомі фактори та оцінені у 10 бальній шкалі вимірювання послуги існуючих потенційних підприємств-конкурентів, а також порівняння з майбутньою фірмою. Основним ринком на який направлена діяльність фірми є місто Київ, де з кожним роком збільшуються площі потенційних приміщень для декорування. Найсуттєвішими конкурентами для «Vita Decor» є студії дизайну «Хорошие идеи», «Decoradecora», а також «Дом Декора». Але вони не спеціалізуються на послугах декору, а є повноцінними підприємствами архітектурно-проектного профілю. (Місцезнаходження фірм на карті Києва можна побачити у додатку А).

Таблиця 1.2


Читайте також:

  1. E) теорія раціонального вибору.
  2. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  3. Альтернативність ресурсів і проблема економічного вибору
  4. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  5. Аспекти вибору системи складування
  6. Аудиторської фірми/аудитора про виконані роботи/надані послуги за 200_р.
  7. Блочна матриця.
  8. Варіанти вибору ділової їжі (буфет або a la carte).
  9. Варіанти вибору ринкових сегментів
  10. Венчурні та лізингові фірми
  11. Види витрат фірми в короткостроковому періоді
  12. Види механізмів вибору




Переглядів: 1063

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ринок дизайнерських послуг | Послуги з декорування приміщення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.