МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ринок дизайнерських послугПорядок розробки розділу. При розробці розділу необхідно: 1. Охарактеризувати галузь, до якої належить фірма, основних представників галузі; компанії, що займають ключові позиції на ринку; масштаби виробництва; динаміка обсягів продажу в галузі за останні роки; прогнози щодо перспектив розвитку галузі. 2. Дати загальну характеристику фірми, сформулювати стратегічні й тактичні цілі бізнеса; основні види діяльності фірми; зазначити стадію її розвитку. 3. Описати продукцію фірми – технічні, експлуатаційні або споживчі параметри продукції із зазначенням унікальності продукту; наявність ліцензій і патентів; можливість розширення асортименту в майбутньому. ПРИКЛАД ОФОРМЛЕННЯ РОЗДІЛУ “Галузь, фірма та її продукція” В сучасному суспільстві люди не обмежуються вдоволеннями найнагальніших потреб життя (в їжі, одежі, житлі, тощо). Виникає прагнення отримувати нові враження від роботи та комфорт у побуті. В наслідок чого стрімко зростає ринок дизайну та декору інтер’єрів. Якщо раніше споживачів цих послуг бачили тільки серед людей, доходи яких помітно перевищують середній рівень, то зараз багато замовників і з помірним рівнем достатку. Ринок дизайнерських послуг досить різноманітний і неоднорідний, однак його можливо класифікувати за типом фахівців, що надають послуги. Це архітектори, будівельники та художники-декоратори. Іншою класифікуючою ознакою може служити тип компанії, що надає послуги. У рамках цього підходу існує 4 типи компаній: бюро, архітектурні компанії, будівельно-ремонтні компанії, меблево-інтерьєрні магазини. Специфіка ринку полягає ще й у тім, що свої послуги пропонують також досить багато дизайнерів (або архітекторів) free-lance (тобто "вільних художників", що працюють за наймом). Зміст цього поняття полягає в тому, що одна й та ж людина може паралельно працювати в декількох компаніях над різними проектами або займатися приватною практикою. Бюро (а також дизайнери free-lance). У цю групу можна включити фірми, що займаються винятково дизайном, без відволікання на всілякі суміжні напрямки. Вузька спеціалізація дає можливість більш глибокого вивчення цієї галузі прикладного мистецтва. Друга група - це архітектурні майстерні, що разом з архітектурним проектуванням займаються і розробкою дизайну інтер'єрів, хоча для них це все-таки вторинне заняття. Основна увага приділяється роботі з планом, фасадами і комунікаціями. Тому, у міру відсутності комплексного підходу до оформлення інтер'єра, іноді забуваються деталі, через що інтер'єр може вийти сухуватим і неоригінальним. Частина великих сучасних будівельних і ремонтних компаній тримають дизайнера, архітектора або ціле бюро у своєму штаті. Інші співробітничають з незалежними архітектурними і дизайнерськими бюро на договірній основі, тобто просто полегшують покупцеві процес пошуку. Четверта група - це дизайнери-консультанти при різних магазинах і салонах. Послуги дизайнера в цій ситуації дозволяють легше продавати дорогі меблі, будівельні або оздоблювальні матеріали, сантехніку, предмети декору. У даному випадку дизайнерські послуги є додатковим сервісом. Зрозуміло, що такі дизайнери не можуть розробити цілісний проект, тому що в їхні задачі входить не допомога клієнтові в реалізації його задумів, а включення в проект наявних в асортименті товарів. Незважаючи на велику кількість пропозицій і збільшення кількості учасників, ринок архітектурних і дизайнерських послуг далекий від насичення, а також має певну незайняту ланку. Досвід просунутих європейських країн показує, що частка архітектурно-дизайнерських робіт складає до 20% вартості проекту будівництва, тобто вдвічі більше, ніж у нас. Зараз в Україні для досягнення подібного показника є об'єктивні умови. По-перше, ударними темпами зростає ринок офісної нерухомості. По-друге, збільшується кількість готелів, що насамперед пов’язано з ЕВРО-2012, яке пройшло у Києві. По-третє, зростають обсяги споруджуваного житла преміум-класу та котеджного будівництва, де послуги дизайнерів і архітекторів найбільше користуються попитом. Вартість розробки дизайн-проектів є досить суттєвою. І далеко не завжди люди потребують повного перетворення простору навколо себе за таку ціну. Їх могли б задовольнити послуги з меншою вартістю, які тільки покращували зовнішній вигляд приміщення. Але дизайнерська студія не береться виконувати роботу виключно з декорування приміщення, тому що спеціалізується на розробці повного архітектурно-декоративного наповнення проекту. Також просто декорування не є комерційно вигідним для неї. В цій ситуації найдоцільніше звернутися за послугами декоратора інтер’єру. На українському ринку це можна назвати вільною нішою, оскільки таких спеціалізованих підприємств не існує. Для успішної діяльності підприємство повинно спрямовувати усі свої зусилля на доскональне вивчення потреб, вподобань, смаків і можливостей споживача та максимально задовольнити його побажання. Читайте також:
|
||||||||
|