Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Автоматизація туристичних послуг

У сфері туристичних послуг досить складно говорити про автоматизацію, оскільки людська праця є одним із важливих факторів якісного надання цих послуг. Тому автоматизація заключається у спрощенні деяких виробничих процесів, які все одно виконуються працівником. Так, наприклад, якщо при готелі є прачечна, то на ній використовують автоматизавані пральні машини, а не ручне прання; охоронці та водії використовують рації і т.д.. Одними із найбільш розвинених напрямків на сьогоднішній день є автоматизований облік підприємств та автоматизований процес бронювання місць в готелі та на транспорті.

Готель може одержувати запити на бронювання з різних джерел. Існує кілька способів резервування місць у готелях.

Факс. Велика частина бронювання, здійснювана безпосередньо в готелі, здійснюється за заявками , що приходить по факсу. Факси, що містять запит про бронювання номера, звичайно приходять від компаній чи турфірм, що співробітничають з даним готелем. Таким чином, факси видрукувані чи написані на фірмових бланках компанії, на яких зазначені реквізити компанії - назва, контактний телефон і факс, адреса, від кого виходить заявка. Це необхідно особливо для тих компаній, з якими в готелі укладені договори на більш низькі ціни обслуговування. Тільки запит на фірмовому бланку може служити підставою для підтвердження контрактної ціни на кімнату. У запиті крім прохання забронювати номер для зазначеної людини на зазначені дати повинна також бути присутнім інформація про метод оплати і, якщо є, інші побажання.

Взалежності від наявності вільних місць готель робить бронювання і посилає підтвердження про бронювання, що містить інформацію про ім'я гостюючих; датах проживання; типі номера; ціні; послугах, включених у вартість номера; додаткових послугах, що можуть бути заброньовані заздалегідь (наприклад, зустріч гостей в аеропорті), і про номер підтвердження. Підтвердження необхідне для того, щоб готель завжди міг довести, що замовник одержав усю необхідну інформацію, що стосується бронювання.

Усі відпрацьовані факси потім зберігаються, щоб уникнути можливих проблем, пов'язаних із проживанням гостей у минулому, для уточнення яких-небудь деталей.

Якщо ж бронювання неможливе по тим чи іншим причинам, то в такому випадку агент посилає офіційне відмовлення, що містить вибачення, причину відмовлення і сподівання на подальше співробітництво.

Телефон. Бронювання, зроблені за телефоном, в основному виходять від приватних осіб. Такі бронювання досить рідкі, але проте вони мають місце. Якщо бронювання можливо, то воно здійснюється за загальною схемою. У цьому випадку замовнику називається номер підтвердження.

Системи бронювання і резервування –основний канал збуту продукту туристичної індустрії. Система бронювання і резервування авіаквитків з’явилась закордоном ще наприкінці 50-х років ХХ ст. І використовувалась як засіб збору інформації, її передачі та аналізу. Ці інформаційні системи були розроблені авіалініями для полегшення операцій продажу квитків, роботи з розкладами, оплати за проїзд і т.д. Пізніше вони стали використовуватись набагато ширше і натепер являються основними артеріями для всіх типів інформаціх в індустрії туризму. Системи бронювання і резервування забезпечують автоматизований доступ до інформації з планування подорожей і резервуванню для більшості секторів індустрії, включаючи проживання, круїзи, транспорт, тури, обмін валют та розваги.

Термінали комп’ютерних систем резервування вперше зявились у середині 70-х років.

На початку 90-х років інформаційні технології стали впроваджуватися в готельний бізнес, а пізніше й у роботу туристичних фірм. Були створені різні електронні системи бронювання і резервування туристичних продуктів. У цих системах представник турфірми знаходить інформацію про маршрути, готелі і т.д. В даний час у США існують чотири основних комп'ютерних системи бронювання і резервування: САБРЕ (SABRE), розроблена Американськими Авіалініями; АПОЛЛО (APOLLO), розроблена Об'єднаними авіалініями; СИСТЕМ УАН (SystemOne), спочатку розроблена Східними авіалініями; УОЛДСПАН (WORLDSPAN) - злиття систем DATAS і TWA PARS. У Європі популярні дві основні системи - АМАДЕУС (AMADEUS) і ГАЛИЛЕО (GALILEO), що належать численним європейським авіалініям і пов'язані з однієї з чотирьох американських систем. Існує декілька систем бронювання і резервування в Азії, найбільш помітна з них - система АБАКУС (ABACUS). У Росії до 1994 р. користувалися популярністю системи бронювання авіаквитків GABRIEL, GETS і вітчизняних систем, таких, як "СИРЕНА", запуск першої версії якої відбувся д 1972 р., і "АЛЕАН", розробка якої була почата в 1997 р. Ситуація змінилася тільки, коли в Москві і Санкт-Петербурзі відкрили представництва компанії START і WORLDSPAN. AMADEUS в основі своєї проста система, що відкриває можливість надання всього спектру турпослуг на додаток до бронювання авіаквитків. WORLDSPAN робить ставку на технології, застосовні в мережі Інтернет. Система GALILEO представляє технологічно забезпечений сервіс для агентств і їхніх клієнтів. В даний час комп'ютерні системи бронювання і резервування отримали назву – Глобальні системи резервування (Global Distributions System) їх подальший розвиток направлений на створення розрахунково-клірингового центру з метою оптимізації фінансових потоків „туроператор-турагент”, „туроператор-готель”, „туроператор-авіакомпанія” і т.д.

(Кліринг залік взаємної забргованості при міжбанківських розрахунках або система безготівкових розрахунків між банками при міжнародних платежах).

 



Читайте також:

  1. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  2. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  3. VII. За видами товарів і послуг
  4. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  5. Автоматизація вводу
  6. Автоматизація виробництва
  7. Автоматизація виробничих процесів
  8. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  9. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  10. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  11. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  12. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом




Переглядів: 1751

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформаційні технології створення туристичного продукту | Тема 8. Маркетингова стратегія туристичного підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.