Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інформаційні технології створення туристичного продукту

Тема 7. Інформаційні технології в туризмі

Інформаційні технології в туризмі- сукупність методів і способів збору, організації, обробки і передачі інформації за допомогою комп'ютерів і комп'ютерних мереж. Дані системи дозволяють оптимізувати роботу і прогнозувати різні ситуації з використанням принципів ризик-менеджменту і т.д. В даний час інформаційні технології в туризмі включають сучасну офісну техніку (персональний комп'ютер, засоби зв'язку, офісну оргтехніку, аудио- і візуальну техніку, автоматизоване робоче місце) і власне інформаційні технології (комп'ютерні прикладні програми, локальні і глобальну комп'ютерні мережі, мультимедійні технології, системи бронювання і резервування). Розвиток нових інформаційних технологій в туризмі здійснюється за наступними напрямками: локальна автоматизація офісу, впровадження прикладних програм формування, просування і реалізації турпродукту, використання систем керування базами даних і локальних комп'ютерних мереж, впровадження телекомунікаційних систем резервування і бронювання, використання мережі Інтернет і впровадження мультимедійних маркетингових систем. Основними принципами розробки і впровадження нових досягнень науково-технічного прогресу в області інформаційних технологій в туризмі є:

а) принцип "безпаперового офісу" (виконання робіт у режимі реального часу on-lіne);

б) замкнутий технологічний цикл "клієнт - турагент - туроператор - послуга - аналіз";

в) впровадження локальних офісних технологій для маркетингу, туроператорів, турагентів і ін.;

г) розробка офісних програм загального користування і спеціальних програм на замовлення конкретних фірм;

д) принцип автоматизації конкретного робочого місця і т.д.

Нові технології для туристського офісу створюються на основі використання інтерактивних можливостей лазерних мультимедійних технологій на СD-дисках і забезпечуються сервісним супроводом і гарантійним обслуговуванням.

Комп'ютерні прикладні програми –комп’ютерні програми, розроблені для туризму з метою автоматизації процесів процесів формування, просування та реалізації туристичного продукту. Більшість програм дозволяють контролювати оплату турів, друк платіжних документів, вести календарний облік місць в готелі та на транспорті. Ці програми дозволяють автоматизувати розрахунок вартості туру з врахуванням індивідуальних та групових знижок, комісійних, курсів валют, виконувати всі функції у рамках єдиної системи або в рамках локальної мережі. В основному комп'ютерні прикладні програми виконують чотири головних режими роботи: ведення інформаційних довідників, виробництво турів, обслуговування клієнтів та бухгалтерія. Існує 2 типи прикладних програм: „гнучкі”, котрі дають можливість без звернення до розроблювача самостійно змінювати формати даних, що зберігаються, форми документів і т.д., „жорсткі”, в яких будь-які зміни не можливі без програмістів. До цих програм відносяться: „Само-тур”, „Турбо-тур”, „АИСТ-2,5”, „Tur-Win” та ін. Крім того, існують комп’ютерні прикладні програми з автоматизації туроператорської діяльності „Touroperator-2000”, з інтеграції мережі роздрібного продажу туристичних послуг „Travelnet-2000”, „Traveloffice-2000”, з автоматизації маркетингової роботи з діловими партнерами „Travel Partner-2000” та ін.

Для створення туристичного продукту, або продажу вже готового туру за комісійними необхідно володіти великою кількістю інформації: наявність готелів, ціна, наявність в цих готелях вільних місць, можливість забронювати місця як в готелі так і на транспорті і т.д.. Вся ця інформація може швидко змінюватись. З появою всесвітньої мережі Internet проблема з повнотою та своєчасністю інформації майже відпала. Всі туроператори та турагенства в своїй роботі використовують мережу Internet. Крупні турфірми підтримують свої сайти (деякі просто рекламні, а деякі створюють Internet-магизини).

Кожен виробник має мету донести свій продукт до споживача. Якщо охарактеризувати одним словом кінцевий проект турфірми - це реалізація бажань клієнта. Труднощі полягають у тім щоб сполучити ці бажання з можливостями клієнта і з пропозиціями, що існують на даний момент на ринку. Титанічна праця менеджера турфірми полягає в обробці величезного обсягу інформації, необхідної для оптимального вибору туру по заданим туристами параметрам. Для наочності уточнімо, що середньостатистичне агентство переглядає в день інформацію, яку можна розмістити на 50 кг. друкованої продукції! А от від уміння обробити інформацію швидко і якісно і залежить кількість клієнтів, а значить і успіх бізнесу.

На сьогоднішній день туристичний ринок України представляє із себе величезну масу неструктурованої, несистематизованої інформації (часта зміна цінових пропозицій, різномаїття надання інформації від туоператорів, плутанина з назвами готелів, курортів, недостача фотоматеріалів по готелях, несвоєчасна інформація з stop-sale і т.п.).

Усе це найчастіше створює атмосферу хаосу і плутанини й затрудняє роботу як турагенств, так і туроператорів: турагенства захлинаються від надлишку щохвилини прибуваючих спецпропозицій, а туроператори не можуть оперативно й у повному обсязі донести свої пропозиції до кінцевого споживача...

Частково ці проблеми допомагають вирішити, вже існуючі інформаційні системи бронювання. На заході їх використовують із середини 60-х років. У Росії інформаційними системами успішно користуються із середини 90-х років.

Для України поява подібної програми - подія безпрецедентна.

Інформаційно-пошукова система на Україні №1 Проект "Gагарин" (www.gagarin.com.ua) був створений для трьох складових туристичного ринку - туроператора, турагента і туриста. Його ціль - надати максимальну інформацію про ринок, створити єдину цілісну картину, допомогти агентствам швидко і впевнено орієнтуватися на туристичному ринку, операторам не розпорошувати свої сили на пошук зацікавлених агентств. Турист, зайшовши на сайт проекту, одержує можливість самостійно і швидко обрати бажаний тур за будь-якою комбінацією параметрів і придбати його в найближчому агентстві (розділ "де купити"),

Користаючись системою турагентство одержує:

- доступ до постійно обновлюваної Бази Даних, де зібрані всі пропозиції від максимальної кількості туроператорів - близько 20 000 тис. турів;

- можливість швидкого пошуку інформації з наступного параметрам: тип відпочинку, країна, курорт, готель і його категорія, дата від'їзду і повернення, кількість днів відпочинку, вартість туру;

- можливість сортування пропозицій за ціною, термінами, комісією, назвою і категорією готелю й ін. параметрам;

- доступ до бази даних по курортах і готелях - 120 країн, 1500 курортів і більш 9000 готелів;

- можливість не обмежувати себе у виборі оператора - менеджер може бачити і порівнювати аналогічні пропозиції від різних туроператорів;

- можливість значно скоротити кількість дзвоників туроператорам;

- можливість швидко відповідати на питання клієнта;

- можливість додаткового залучення клієнтів - користувачів мережі Інтернет;

- збільшення числа клієнтів, що обслуговуються, за рахунок швидкості обробки, повноти інформації, що дається, і можливості запропонувати самі привабливі ціни;

- значне збільшення прибутку;

- вигідна відмінність від конкурентів.

Туроператорам проект "Gагарин" дає можливість представити свої пропозиції для величезної зацікавленої аудиторії (агентств і клієнтів) з мінімальними витратами, дозволить залучити до співробітництва більшу кількість агентств, збільшить продаж, виділить із загальної маси ексклюзивні тури.


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. D і 3D технології креслення в AutoCAD
  4. OLAP-Технології
  5. PR-ІНСТРУМЕНТАРІЙ І МАНІПУЛЯТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
  6. PR-технології у виборчій кампанії.
  7. PR-технології.
  8. Web-технології
  9. А. Створення власної папки.
  10. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  11. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  12. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства




Переглядів: 1848

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хоббі-тури | Автоматизація туристичних послуг

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.151 сек.