МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Безкоштовні послуги та подарункиНепряма реклама Прямий пошук потенційних клієнтів Реклама третіми особами Реклама з метою конкуренції Дезінформуюча реклама Використання інформації Загальні положення Пропозиція психологічних послуг повинна підпорядковуватися професійним, а не комерційним принципам. Психологи не можуть пропонувати спеціальні процедури, методики чи інші засоби, якими вони не володіють або ефективність яких підлягає професійному чи науковому сумніву. Якщо які-не-будь можливості приписуються психологу, який їх немає, він повинен заперечити таку інформацію. Психологи не повинні давати пацієнтам чи клієнтам відомості, які перебільшують ефективність їх послуг. Клінічні психологи знаходяться під забороною організовувати рекламу собі чи якомусь конкретному методу лікування. їм також забороняється публікувати обіцянки повернення грошей у випадку неуспішності лікування. Не дозволяється рекламувати у якості спеціальності дії, які розглядаються у професійних колах як такі, що самі собою зрозумілі. Клінічним психологам забороняється, окрім свого професійного оточення, застосовувати іноземні чи технічні терміни. Така реклама дозволена тільки в межах, визначених загальним законом про конкуренцію. Вона мусить бути правдивою, інформативною та повною, психологи не мають права з метою реклами приховувати важливі факти; відмінності у послугах, які надаються, повинні вказуватися об'єктивно й у формі, яка допускає перевірку. Реклама з метою конкуренції за жодних умов не повинна обдурювати потенційних клієнтів. Усі види реклами з метою конкуренції заборонені для клінічних психологів. Клінічним психологам забороняється з метою реклами використовувати ім'я або репутацію особи, з якими вони пов'язані професійно чи особисто. їм також забороняється, окрім як у колі колег, використовувати відгуки, сертифікати чи рекомендації, дані їм експертами чи з посиланням на них. Клінічним психологам забороняється пропонувати свої послуги клієнтам без прохання останніх. Клінічним психологам забороняється використовувати обговорення психологічних процедур, методик та інших засобів, а також прикладів зі своєї практики у лекціях чи публікаціях з метою реклами своєї діяльності. Психологам забороняється надавати професійні послуги безкоштовно чи дешевше від установлених розцінок: ця заборона не поширюється на родичів і колег, а також на пацієнтів або клієнтів, які не можуть оплатити послуги через свій низький соціальний статус чи коли оплата не може бути перекладена на третіх осіб. Не дозволяється пропонувати, оголошувати і поширювати подарунки з метою реклами, за винятком випадку предметів незначної цінності. Не дозволяється вимагати оплату за ненадані послуги, за винятком законно передбаченої заміни послуги на іншу. Читайте також:
|
||||||||
|