Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Безкоштовні послуги та подарунки

Непряма реклама

Прямий пошук потенційних клієнтів

Реклама третіми особами

Реклама з метою конкуренції

Дезінформуюча реклама

Використання інформації Загальні положення

Пропозиція психологічних послуг повинна підпорядковувати­ся професійним, а не комерційним принципам.

Психологи не можуть пропонувати спеціальні процедури, ме­тодики чи інші засоби, якими вони не володіють або ефективність яких підлягає професійному чи науковому сумніву. Якщо які-не-будь можливості приписуються психологу, який їх немає, він пови­нен заперечити таку інформацію. Психологи не повинні давати па­цієнтам чи клієнтам відомості, які перебільшують ефективність їх послуг. Клінічні психологи знаходяться під забороною організову­вати рекламу собі чи якомусь конкретному методу лікування. їм та­кож забороняється публікувати обіцянки повернення грошей у ви­падку неуспішності лікування. Не дозволяється рекламувати у яко­сті спеціальності дії, які розглядаються у професійних колах як та­кі, що самі собою зрозумілі. Клінічним психологам забороняється, окрім свого професійного оточення, застосовувати іноземні чи тех­нічні терміни.

Така реклама дозволена тільки в межах, визначених загальним законом про конкуренцію. Вона мусить бути правдивою, інформа­тивною та повною, психологи не мають права з метою реклами приховувати важливі факти; відмінності у послугах, які надаються, повинні вказуватися об'єктивно й у формі, яка допускає перевірку.

Реклама з метою конкуренції за жодних умов не повинна обду­рювати потенційних клієнтів. Усі види реклами з метою конкурен­ції заборонені для клінічних психологів.

Клінічним психологам забороняється з метою реклами вико­ристовувати ім'я або репутацію особи, з якими вони пов'язані про­фесійно чи особисто. їм також забороняється, окрім як у колі колег, використовувати відгуки, сертифікати чи рекомендації, дані їм екс­пертами чи з посиланням на них.

Клінічним психологам забороняється пропонувати свої послу­ги клієнтам без прохання останніх.

Клінічним психологам забороняється використовувати обгово­рення психологічних процедур, методик та інших засобів, а також прикладів зі своєї практики у лекціях чи публікаціях з метою рекла­ми своєї діяльності.

Психологам забороняється надавати професійні послуги без­коштовно чи дешевше від установлених розцінок: ця заборона не поширюється на родичів і колег, а також на пацієнтів або клієнтів, які не можуть оплатити послуги через свій низький соціальний ста­тус чи коли оплата не може бути перекладена на третіх осіб. Не дозволяється пропонувати, оголошувати і поширювати подарунки з метою реклами, за винятком випадку предметів незначної цінності. Не дозволяється вимагати оплату за ненадані послуги, за винятком законно передбаченої заміни послуги на іншу.


Читайте також:

  1. Аудиторської фірми/аудитора про виконані роботи/надані послуги за 200_р.
  2. Взаємовідносини Нацбанку з комерційними банками (послуги) та органами державної влади.
  3. Види економічної діяльності та послуги рослинництва
  4. Готівкові розрахунки – платежі готівкою за реалізовану продукцію (товари, виконані роботи, надані послуги).
  5. Деякі протоколи і послуги Рівня застосувань.
  6. Динаміка індексів цін реалізації сільськогосподарської продукції та на промислові товари і тарифи на послуги, спожиті аграрним виробництвом, 1991 – 2003 рр., разів
  7. Діагностика політичної ситуації та стан політичної напруженості. Консультаційні послуги як інструмент усунення політичних конфліктів.
  8. Доходи по коштах, отриманих як плата за послуги
  9. Економічне значення ціни на товари та послуги. Види цін та етапи створення ціни продукцію та послуги.
  10. Економічні блага. Товари та послуги.
  11. Етапи виробництва тур.продукту та тур.послуги.




Переглядів: 401

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Процедура дослідження | Асоціацій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.