МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
АсоціаційПорівняння етичних кодексів психолога різних країн і Публічні виступи Публікації Реклама через третіх осіб Клінічним психологам не дозволяється пропонувати скидку чи винагороду за направлення до них пацієнтів чи укладати угоди з третіми особами з цією метою. Не дозволяється клінічним психологам приймати публічні похвали за успішно надані послуги чи допускати публікації, які слугують фактично рекламним цілям, в усному, письмовому чи зображувальному вигляді. Дозволяються публікації наукових звітів за підписом психолога у наукових журналах з метою ознайомлення інших психологів з застосуванням спеціальних процедур, методик чи інших засобів. Дозволяється участь психологів у пресі, яка має просвітницьку мету інформації, по радіо чи телебаченню, якщо роль психолога при цьому обмежується повідомленням фактичних даних і не переслідує рекламних цілей. Психологи можуть використовувати свої професійні звання, публічно виступаючи у якості авторів, доповідачів і т.д. У цих ситуаціях вони повинні обмежитися повідомленням фактичних даних і уникати будь-якої подоби реклами. ПорушенняНезалежно від можливих юридичних дій, порушення даного кодексу розглядаються судом честі Німецької асоціації професійних психологів. Подальші заходи вживаються на основі правил роботи суду честі й арбітражного суду. Законність застосуванняДаний кодекс прийнято 9 листопада 1985 р. з'їздом Німецької асоціації професійних психологів замість «Професійних обов'язків психолога», які діяли з 1 січня 1967 року. «Професійний кодекс етики для психологів» діє з1 квітня 1986 року. Проаналізувавши етичні кодекси різних країн і асоціацій, можна виділити такі позиції: 1) Моральні якості самого психолога. В етичних кодексах згадуються моральні якості психологів, але їх перелік невеликий і варіюється в залежності від країни. Наприклад, часто зустрічаються такі критерії, як добросовісність, відповідальність, терплячість, чесність, співпереживання і співчуття. При цьому акцент на значимості моральних якостей професіонала робиться тільки в кодексі скандинавських психологів. Наприклад, багато професійних завдань психологів неможливо регулювати нормальними правилами. Відповідно, життєво важливе значення має індивідуальна етична свідомість психолога, його почуття відповідальності та професійної компетентності. Отже, можна припустити, що в кодексах більше відображені аспекти професійної діяльності, а не особисті якості професіонала. 2) Характеристика моральних відносин психолога і клієнта. взаємостосунках. 3) Опис професійно важливих якостей. У різних кодексах опис Отже, можна припустити, що в кодексах відображені особливостіпсихологічної практики кожної конкретної країни ЧИ ор-ганізації, яка брала участь у створенні етичного кодексу. Мори-льні якості професіонала як окрема категорія не виділяються, І* основному, моральні вимоги переломлюються через відносини З клієнтом і зовсім не зобов'язують психолога бути таким самим у повсякденному житті. Читайте також:
|
||||||||
|