Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Діагностика політичної ситуації та стан політичної напруженості. Консультаційні послуги як інструмент усунення політичних конфліктів.

  1. Технології діагностики політичної ситуації
  2. Політичний аудит як інструмент діагностики
  3. Організаційна поведінка в кризових політичних ситуаціях

 

Потреба в інформації про стан будь-якого політичного об’єкта змушує консультанта використовувати наявні та створювати нові технології. Це залежить від ситуації, наявних знань і вміння застосовувати різні методики. Ситуація є швидкоплинною, тому один і той же інструментарій є недоречним. Тому політичний консультант повинен володіти діагностикою проведення дослідження політичного об’єкту. Саме з цієї процедури починається пошук найбільш оптимальних засобів по управлінню ситуацією.

 

Діагностика (грецька мова – розпізнавати, - повне описання об’єктів на основі оригінальних методів):

- оцінка стану суб’єкту,

- визначення політичної діяльності з ціллю вирішення питань зміни режиму роботи.

 

Сьогодні діагностика є технологією і одним із типів інформаційних засобів. Специфіка політичної діагностики.

 

За ступенем стандартизації та рівнем алгоритмізації процесів описання стану об’єкта.

За рівнем формалізації показників, які описують стан об’єкту, який діагностують.

За типом і методами отримання інформації.

За типом функцій.

За рівнем описання явищ, відносин.

За ступенем обґрунтованості та надійності отриманої інформації.

 

Алгоритмізація процесу описання стану об’єкту проводиться за трьома принципами:

  1. Жорстка алгоритмізація (інформація максимально стандартизована, формалізована і об’єкт детальноописаний)
  2. Часткова алгоритмізація (регламентує послідовність операцій і процедур)
  3. Слабка алгоритмізація (контури процедур)

 

Різниця в ступені формалізації показників:

  1. Використання показників і формалізованих процедур під час усіх операцій (технології описання, які кладуть в основу отриманої інформації числові показники + описання включає математичний аналіз)
  2. Застосування показників і формалізованих процедур частково, під час виконання операції (в основу описання – якісну нечислову інформацію, математичний аналіз виконує тільки допоміжну функцію)
  3. Відмова від використання показників і формалізованих процедур (знання і інтуїція)

 

За типом отриманої інформації про об’єкт

Поєднується суб’єктивна і об’єктивна інформація. Метод опитування, анкетування, інтерв’ю, експертне опитування. Статистичні методи з використанням документальних джерел.

 

Функції

- Задачі з проектування змісту діяльності політичної структури

- Допоміжні функції зажди виконують завдання, які пов’язані з виконанням основних процедур

 

Якості об’єкта діагностування:

- Окремі політики

- Політичні організації

- Політичні дії і їх фрагменти

- Політичні явища і процеси

- Діагностика тієї сфери політичного управління, яка пов’язана з управлінськими структурами є об’єктом соціальної інженерії. В якості об’єкта діагностики у більш вузьких дослідженнях можуть виступати колективи. Об’єктом діагностики є об’єкт яким управляють.

 

Відносно обґрунтованості і надійності отриманої інформації про об’єкт.

Така інформація може перевірятися на всіх етапах дослідження. На практиці, особливо в суспільствах, що розвиваються, діагностичні дослідження взагалі не включають індекси надійності, валідності і обґрунтованості.

При проведенні діагностики особливо враховується той фактор, що навіть достатньо обґрунтовані і надійні показники можуть заміряти зовсім інші характеристики.

Відповідність вимірам поставленій цілі. Валідність вимірює стан в однозначності і правильності отриманих результатів. Надійність є необхідною, але недостатньою умовою валідності. Валідність не може перевищувати надійність.

Ступінь алгоритмізації і формалізації є основним критерієм надійності отриманої інформації. Система інформації про об’єкт при діагностиці повинна дати набір свідчень, які визначають стан об’єкту, оцінюють його і порівнюють. Такий набір даних дозволяє прогнозувати поведінку об’єкта.

 

Система діагностики дає уявлення про об’єкт як цілісне явище.

Об’єкт в політичній діагностиці описується за чітко визначеними параметрами.

Політична діагностика направлена на визначення особливого в об’єкті.

Діагностика, яка проводиться по відношенню до політичної сфери націлена на визначення характеру і типу відхилень об’єкту від очікуваного режиму роботи.

При проведенні діагностики обов’язковим є врахування організаційних, матеріальних та інших умов.

Діяльність, яка направлена на застосування діагностики – управлінське і функціональне консультування.

 

Політичний консультант повинен знати методи. Робота про проведенню діагностики політичної ситуації і стану повинна проводитись поетапно.

  1. Визначення небажаних процесів, які функціонують
  2. Виявлення та аналіз причин, які викликають несприятливий розвиток структури чи проблеми лідера.
  3. Розробка і реалізація засобів по локалізації небажаної тенденції і прийняття небажаних дій.
  4. Прогнозування майбутніх тенденцій розвитку політичних процесів.
  5. Розробка рекомендацій по подоланню причин, які викликають відмінності у розвитку політичних структур.

 

Для аналізу причин політичної напруги, отримується інформація, яка відповідає політичним інтересам. Для проведення моніторинг потрібно виділити індикатори і показники, які б характеризували політичну напругу.

  1. Агресія, яка існує в суспільстві: акції протестів, спад виробництва, інфляція, грошова одиниця країни

Для того, щоб політична напруга не перейшла в конфлікт, ці показники потрібно:

- Констатувати

- Ранжувати

- Встановити їх причини

 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  3. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  4. PR-ІНСТРУМЕНТАРІЙ І МАНІПУЛЯТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
  5. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  6. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  7. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  8. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  9. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  10. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  11. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  12. Аналітичні методи та інструменти підтримки прийняття управлінських рішень.




Переглядів: 966

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості взаємодії політичного консультанта з клієнтом | Тема: Базові школи (концепції) політичного маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.055 сек.