МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Особливості взаємодії політичного консультанта з клієнтомОсновні направлення та завдання консультування Консалтинг у системі консультаційних послуг у вивченні політичної структури суспільства
Консалтинг – комплексна система діагностики. Визначає динаміку розвитку будь-якої структури. Передбачає прогнозування і складання моделей. Стратегічне планування.
Консультування – це одна із частин консалтингу.
Напрямки консультування Політичне консультування Консультування в соціальній сфері: в системі освіти, культури, охорони здоров’я, фізичної культури і спорту. Консультування в системі правових відносин. Консультування в культурній сфері. Консультування в екологічній сфері: екологія людини. Консультування в політичній сфері
1. Аналіз ситуації 2. Виявлення специфічних особливостей організації в даний момент часу 3. Визначення системи внутрішніх зв’язків і відносин 4. Визначення стратегії і тактики 5. Діагностика і вирішення конфліктних ситуацій в організації 6. Рекомендації з кадрових питань 7. Зміна стратегії взаємовідносин із зовнішнім середовищем
Основні 5 галузей 1. Економічний 2. Екологічний 3. Політичний 4. Соціальний 5. Психологічний 6. Юридичний (без адвокатської практики)
Консалтингова фірма – це спеціалізована кампанія, основна діяльність якої базується на консультуванні клієнтів з різних проблем. Основне – консультаційні послуги.
Політичний консалтинг - область консультативної діяльності, яка пов’язана з наданням допомоги тим особам, які займаються політичною діяльністю. Цілі проведення консультації можуть бути найрізноманітнішими.
У кожному випадку є ряд завдань: - Уточнення проблеми - Обговорення з клієнтом суті проблеми і виокремлення найбільш фундаментальних.. - Проведення діагностики ситуацій - Розділення сфер діяльності між клієнтом і консультативної фірми - Формування порад і рекомендацій - Надання поточної допомоги клієнту у вирішенні проблемної ситуації
Особливості взаємодії політичного консультанта з клієнтом
Дж. Уолтер: «Політичний консультант повинен сприймати політику як спектакль. А не форму власних дій»
Найперше запитання для консультанта – Хто є клієнтом? Скільки є потенційних лідерів. Політичне консультування здійснюється тільки після діагностики ситуації. Консультант повинен зрозуміти конкретну потребу клієнта. Мова про часові рамки взаємовідносин клієнта і консультанта.
Клієнт може вимагати: - Короткострокові консультації - Поради в приватній локальній проблемі - Хронічні взаємовідносини
Консультант повинен бути уважним, бо клієнт формулює завдання у вигляді кінцевого результату. Потрібно розділити проблему на частинки.
Консультування по формі: - Бесіда – проблеми приватного характеру клієнта - Відсутність проблеми є своєрідною формою вирішення лже-проблем. Консультанти – актори шоу-програм.
Моделі та види політичного консалтингу 1. Види політичного консультування 2. Основні моделі політичного консалтингу 3. Специфіка національного політичного консалтингу
Види політичного консультування
Політичне консультування за тривалістю взаємовідносин консультанта та клієнта:
За кількістю осіб, які консультуються:
За використаними методами і сферами консультування:
За способом взаємодії з клієнтом:
Політичний консультант орієнтується на такі форми: порада. Директивне консультування найчастіше проводиться по відношенню до соратників по партії чи прибічників х ціллю їх ознайомлення з найближчими цілями і завданнями політичної організації.
Різновидом не директивного консультування є консультування-співробітництво – це обмін ідеями і надання допомоги клієнту у вирішенні проблем. Консультант і клієнт обмінюються своїми знаннями, і ціллю вироблення оптимального рішення. Такий варіант передбачає зрілі і добрі стосунки між клієнтом і консультантом. Часто консультант використовує прийоми підбадьорювання, активізації комунікації і звільнення від емоційної напруги.
За цілями консультування:
· привиття клієнту знань, навичок, вмінь (аналізувати політичну структуру і управляти нею) · співпраця між організаціями і лідерами · вміло використовувати прийоми політичного управління
За способами організації консультації.
Кім Левіна. Жінка-консультант. «Головне для консультанта – репутація, яку ви заробили.»
Основні моделі політичного консалтингу. На їх формування вплинули історико-культурні, соціально-політичні і економічні умови.
Всі ці моделі можуть створювати власні консультаційні служби. Головне – якість консультативних послуг, які залежать від знань, якими володіє консультант. Переваги та недоліки звернення до консалтингових фірм і створення власних служб. На користь консалтингових фірм: - Працівники консалтингових служб не залежні від керівництва організації клієнта - Можна обрати таку фірму, яка спеціалізується на певній проблемі, яку бажає вирішити клієнт. При чому з виникненням нових проблем звертатись можна до іншої фірми. - Витрати на консультаційні послуги можна планувати в залежності від конкретної ситуації, а не нести постійні витрати на утримання постійної служби. - Великі масштабні акції не під силу своїм консалтинговим службам – широкі завдання і відсутність досвіду. На користь власних служб: - Оперативніше виконують накази - Несуть корпоративну відповідальність і зацікавлені в успіху організації - Оперативно і напряму взаємодіють з різними засобами масової комунікації - Працівники більш вільні у можливостях переміщення по території організації. Мають власну систему дружніх взаємозв’язків – це сприяє ефективності роботи. Впливають і другорядні фактори: - Розмір організації. - Стійкий імідж – власні служби зв’язків з громадськістю.
Український політичний консалтинг. Становлення української моделі проходить в умовах розмитості політичної структури.
Тема: Політичний консалтинг в системі суспільних зв’язків та інформаційно-комунікативних процесів. Фази у консультуванні.
Особливості вибору джерел інформації. Політичний процес (вузьке значення) – завжди дії, які направлені на формування механізмів влади у певній політичній системі. Існують стадії політичного процесу.
Політичні консультанти знаходяться в загальній системі політичних зв’язків. Саме це положення змушує їх працювати у тісних відносинах з журналістами, психологами і т.д.
Ринок інформації (у сері консалтингу) – система інформаційного обміну,у якій приймають участь самі консультанти, та інформаційний ринок клієнтів. Ці два компоненти ринку і складають основу, яка формує інформаційний ринок політичних консультантів. До цих двох джерел додається третя складова – інформаційна база даних та інші джерела інформації.
Політичні консультанти зацікавлені в інформуванні електорату поточними подіями, не виходячи за певні рамки. Будь-який політичний журналіст завжди використовує політичного консультанта в якості джерела інформації. Правдиве висвітлення кампанії залежить від: - Способів проникнення до системи - Знань всіх складових роботи політичного консультанта - Знайомство з усіма значимими для даної кампанії фахівцями - Зв’язки, які пов’язані з громадською думкою (контакти із спеціалістами, які пишуть листи, промови..)
Відносини між журналістом і консультантом залежать від ряду обставин. - Журналіст завжди має доступ до цінної інформації. - При спілкуванні потрібно уникати висвітлення інформації. - Відношення аудиторії до джерел інформації.
Система соціальних зв’язків, яка складає суть аудиторії проявляється в двох типах ознак. Перша ознака характеризує внутрішню структуру аудиторії і включає в себе соціальні характеристики (і демографічні), соціально-психологічні (різні типи сприйняття) ознаки і структуру духовних переваг і агресій. Друга група – мотивація поведінки по відношенню до джерел масової інформації.
Знання реального відношення різних груп аудиторії до джерел інформації відбувається через моніторинги. Існує три типи відносин між аудиторією і джерелом інформації.
Вибір фахівцями окремих ЗМІ залежить від цілей політичних консультантів. Дослідження ЗМІ моніторинговим засобами направлені на 4 основних предмети:
В ХХІ ст. Існують нові інформаційні технології, які дозволяють перенести процес створення і розповсюдження інформації на якісний рівень – інтерактивне телебачення і впровадження цифрового телебачення. Це дає змогу формувати інформаційну інфраструктуру. Глобальні телекомунікаційні мережі, розповсюджуючи продукти і послуги, ставлять під загрозу збереження культурної багатоманітності. Політичні консультанти повинні ідентифікувати інформацію. Етапи ідентифікації інформації: - Уточнення предмету дослідження - Розробляється інструментарій – збір і аналіз інформації (метод експертних оцінок)
Оцінити: - Характер ЗМІ, політичні орієнтації керівництва, відношення до регіональних або місцевих органів влади - Довіра до ЗМІ - Довіра ЗМІ до тих тем, які вони висвітлюють - Електоральна поведінка різних верств населення під впливом електронних і друкованих ЗМІ
Об’єктивність експертної оцінки залежить від кості запропонованого інструментарію. Одна з функцій – підбір експертів.
Критерії: - Фундаментальні знання - Власні оригінальні ідеї і концепції - Комунікабельний – аби знайти чітку громадську позицію
Негативний вплив ЗМІ на суспільну свідомість. Реклама культу наживи і брудних способів наживи.
Якщо консультант є спін-доктором, то він і займається комунікативним управлінням політичних подій. В демократичних державах, де є незалежні ЗМІ політичний консультант суттєво впливає на управлінські процеси в державі.
Так, щоб вони стали цікавими, з іншого боку – направити ці події на досягнення певних цілей. Одним із прийомів є підготовка такої комунікації, яка б не допускала до цього повідомлення редакторів ЗМІ.
100 слів Ніксона.
Політичний консультант завжди використовує комунікативне управління, а не силове. Консультант працює в режимі монологу, а не діалогу.
Фази консультативного процесу. Робота політичного консультанта – регулювання комунікативних процесів.
Нігель МакЛеннан виділяє окремо 1 докунсальтитвну і 8 консультативних фаз. До 8 він відносить:
До докунсультативної фази відноситься усвідомлення необхідності вирішення проблеми. Неможливість вирішення проблеми самостійно. Рішення про отримання допомоги від консультанта – до комунікативна фаза. Завдання консультанта – показати свої можливості вирішити ситуацію. Встановлення рапорту. Встановлення відносин. Розуміння проблеми у клієнта і консультанта не завжди можуть співпадати. Консультант повинен запевнити клієнта, що він розуміє проблему і знає її рішення. Пошук рішень за МакЛеннаном здійснюється разом і клієнтом, і консультантом, але ці рішення пропонує консультант. Поради повинні даватися не в повчальній формі, а у пропонуючій- рекомендувати декілька варіантів, враховуючи особливості характеру клієнта, технічні питання, фінансово-економічне та організаційне забезпечення. Шанси ростуть, коли є синхронна робота структур, якими володіє клієнт.
Читайте також:
|
||||||||
|