МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вимоги: визначити мету учасників, вибрати приміщення, сприятливе для проведення сесії, вибрати ведучого.Як шукати взаємовигідні варіанти? 1.Відокремлюйте процес пошуку варіантів від процесу їх оцінки. 2.Намагайтесь розширити можливості, а не шукати простої відповіді 3.Шукайте взаємної користі. 4.Шукайте шляхів полегшення для прийняття рішення опонентом. 1) Процес пошуку варіантів часто ускладнений оцінкою цих варіантів. Тому автори радять спочатку утриматись від оцінок, пошукати якомога більше варіантів, а вже коли їх достатньо, -- вибрати найкращий. Мозковий штурм є ідеальним методом пошуку варіантів. Протягом сесії: розсадити учасників колом чи півколом, -- таке розміщення учасників сприятиме спільній праці; визначіть загальні правила, якщо потрібно, дайте можливість познайомитись учасникам. Наголосіть на тому, щоб учасники генерували ідеї, а не оцінювали їх. n Штурмуйте проблему, генеруйте ідеї і записуйте їх у другій формі. Після сесії: спільно з учасниками виберіть найбільш вдалі ідеї; серед них виберіть одну і спробуйте спільно її вдосконалити. Після того, як ви провели штурм зі своїми колегами, спробуйте зробити те ж саме з опонентом. Погодження на спільний пошук варіантів вже є кроком до погодження. 2) Під час проведення штурму учасникам може здаватися, що вони шукають один, найкращий варіант. Тому сприяйте пошукові різних варіантів, намагайтесь розширювати можливості, а не шукати простої відповіді. n Одним із способів творчого пошуку варіантів є план-схема пошуку n інший спосіб: поглянути на проблему очима різних експертів: лікаря, вчителя, юриста, економіста, тренера… Подумайте, як ці експерти могли б вирішити проблему, використовуючи план-схему. 3) однією з проблем, що ускладнює творчий пошук, є мислення в категоріях або/або. Більше для мене – менше для тебе. Проте, це не завжди так. У будь-якій справі можна і корисно спробувати знайти спільні інтереси. n Запитайте себе, що корисного ми отримаємо, якщо дійдемо згоди. n Що втратимо, якщо не дійдемо. спільні інтереси – це можливості, які можуть бути і можуть не бути використаними. Спробуйте сформулювати спільний для вас інтерес як мету. (Наприклад, що ми можемо зробити разом, щоб вийти з ситуації?) 4) Допоможіть опонентові прийняти рішення. Оскільки ваш успіх у переговорах залежить від рішення, прийнятого вашим опонентом на вашу користь, вам слід зробити все, щоб опонент прийняв це рішення. Замість того, щоб ускладнювати справу перед опонентом, вам радять вибрати таке рішення, яке буде найменш болісним для опонента. n Для цього намагайтеся зрозуміти когось одного з оточення іншої сторони (найкраще того, хто веде з вами переговори). n Оскільки ви намагаєтесь шукати взаємовигідні варіанти, вашим завданням буде поставити перед опонентом не проблему, а відповідь на проблему. n Щоб полегшити прийняття рішення опоненту сформулюйте свої пропозиції так, щоб вони виглядали законними (тобто обгрунтованими, чесними, виваженими і т.д.). n Прецедент пом’якшує небажання приймати вигідне для вас рішення. n Скажіть їм про можливі наслідки того, що буде, коли вони приймуть таке рішення, і що коли не приймуть.
Підсумовуючи, нагадаєм: намагайтесь cпочатку знайти якомога більше варіантів. Тоді вибирайте найкращий. Шукайте спільних інтересів, а відмінні намагайтесь поєднати. І, нарешті, допоможіть опоненту прийняти рішення. 3) Наполягайте на використанні об’єктивних критеріїв Як добре б ви не зрозуміли інтереси опонента, як творчо ви б не шукали альтернатив, як би високо ви не цінували відносини, але реальність є такою, що кожна зі сторін намагатиметься відстоювати свої інтереси. n Найчастіше переговори відбуваються на основі позиційного торгу: власник будинку може пропонувати одну ціну, а винаймач іншу. Якщо переговори пішли шляхом позиційного торгу, то виходом із ситуації може бути використання незалежнихвід позицій опонента критеріїв. Іншими словами – об’єктивних. Наприклад, ви хочете придбати комп’ютер, ваш колега хоче продати. Але ціна не визначена. Ви пропонуєте 300 доларів, він хоче 500.Об’єктивними критеріями в цьому випадку будуть: n ринкова ціна та тип комп’ютера і тривалість використання n програмне забезпечення n ринкова кон’юнктура n можливість докомплектування і ціна на них Використання об’єктивних критеріїв передбачає два питання: Читайте також:
|
||||||||
|