Маркетингові витрати за перший рік існування фірми, грн.
Аналізуючи таблицю видно, що підприємство буде найактивніше та найдорожче рекламувати свої послуги у перші пів року свого існування. Це пов’язано з 2 факторами: по-перше, це безпосереднє відкриття фірми, і те, що споживачі повинні дізнатися про неї якомога більше інформації; по-друге, дослідження показують, що найчастіше люди задумуються про зміну обстановки весною і реалізують свої ідеї влітку. Після чого можливе зменшення витрат на рекламу та спостерігання за ситуацією на ринку. Через декілька місяців краще знову почати рекламні дії по просуванню послуг.
Дослідивши діяльність партнерів та конкурентів можливо побачити, що подібне підприємство може виконати 5-6 повних замовлень в місяць, що становить близько 450-600 м2 та 30-40 різноманітних послуг. У зв’язку з цими даними можна розробити 3 прогнози розвитку фірми «Vita Decor»: песимістичний, реальний та оптимістичний (табл.2.5, рис.2.1).