МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порівняння 3х видів прогнозування обсягу наданих послуг, одиниць.
Рис. 2.1. Порівняння 3х видів прогнозування обсягу наданих послуг. Декорування приміщень пов’язано з різними сферами діяльності. Тому найоптимальнішим планом розвитку у майбутньому для підприємства є стратегія горизонтальної диверсифікації. Підприємство може виробляти послуги та товари, які зацікавлять вже існуючих споживачів, але не повторюють вже існуючий асортимент послуг. Наприклад, це можуть бути товари художнього оформлення і декорування власного виробництва, власні дизайнерські меблі на замовлення, поширення асортименту послуг за рахунок архітектурно-дизайнерської сфери, послуги безпосереднього виконання роботи, тобто будівельне та ремонтне обслуговування, тощо. За своїми якостями такі послуги є супутніми до вже існуючих і будуть гарно доповнювати одна одну. Таким чином, правильний підхід до організації маркетингових досліджень та комунікацій дає можливість підприємству розвиватись та зростати у майбутньому.
3.3. РОЗДІЛ “План виробництва” Основою планування виробництва є план маркетингу, який містить інформацію про потенційний попит ринку, можливі обсяги збуту, сегменти ринку, його структуру. Інформація, яка наводиться у виробничому плані, в подальшому використовується для побудови графіків поставок, складання кошторису операційних витрат, планування доходів і грошових потоків. При плануванні виробничої програми фірма має враховувати: дані про роботу у звітному періоді; прогноз потреби у продукції кожного виду; результати власного вивчення попиту на продукцію; наявність державного замовлення на виготовлення продукції; наявність договорів на виробництво й поставку продукції (власний портфель замовлень); ринкові ціни на основні види продукції; дані про незавершене виробництво та залишки готової продукції на складі, якщо такі є. План виробництва продукції має структуру (рис.3.1).
Рис. 3.1. Структура виробничого плану.
Формування виробничої програми полягає в обчисленні вартісного вираження плану з виробництва і збуту продукції, і знаходженні обсягів товарної, валової та реалізованої продукції. Виробнича програма підприємства розраховується на основі його наявних виробничих потужностей в розрізі номенклатури виробів та послуг, для яких визначений режим найбільшого сприяння на ринку даного виду продукції і послуг, а також визначений обсяг продукції, який спроможний «поглинути» відповідний сегмент ринку. Впл = Кр*ФРЧ/Nчi, де Кр – кількість працівників, що зайняті виконанням планового завдання, осіб ФРЧ – фонд робочого часу одного працівника, год Nчi – норма часу на виконання завдання, год Розрахунок обсягу реалізації ( РП) здійснюється виходячи із кількості продукції, що випускатиметься, та ціни, яка визначається попитом на цю продукцію ( табл.3.1). РП = Впл*Цвир, де Цвир – ціна виробу, грн Таблиця 3.1 Запланований обсяг реалізації продукції
Основою розрахунків потреби в матеріальнихресурсах, як і у традиційному плануванні діяльності фірми, є норми витрат, які розробляються щодо основних та допоміжних матеріалів, покупних напівфабрикатів та комплектуючих виробів, а також до споживаних паливних та енергетичних ресурсів. Так, кількісна потреба виробництва в і-му виді матеріальних ресурсів (Мі) визначається добутком відповідної норми витрат (Nі) на кількість продукції (Кі), яку за виробничою програмою планується виготовити за певний період часу: Мі = Nі * Кі . Для визначення суми грошей (Ві), потрібних на розраховану вище кількісну потребу у певному матеріалі, потрібно помножити Мі на ціну (Ці) відповідного і-го матеріального ресурсу: Ві = Мі * Ці Загальна ж потреба у грошових ресурсах на основне виробництво (Взаг) визначається як сума витрат на кожен вид матеріалів: , де m – загальна кількість видів матеріалів, яких потребує виробництво. Загальна потреба виробництва в електроенергії для технологічних цілей (Етехнол) розраховується з урахуванням сумарної активної потужності устаткування усіх діючих одиниць обладнання, кількості годин роботи устаткування, а також з урахуванням коефіцієнтів втрат електроенергії в мережі та електродвигунах: Етехнол = , де Nі – годинне споживання електроенергії двигуном одиниці устаткування в і-му цеху (фізична потужність, кВт/год); Кі – кількість одиниць устаткування в і-му цеху; Ті – час роботи устаткування протягом планового періоду (год); k1 – коефіцієнт втрати електроенергіїв мережі; k2 – коефіцієнт втрати електроенергії в двигунах устаткування; n – кількість виробничих підрозділів, де споживається технологічна електроенергія. Загальна потреба в електроенергії для освітлення всієї виробничої площі (Езаг осв): Езаг осв =, де Ні – норматив витрат електроенергії на освітлення 1 м2 площі і-го приміщення протягом години; Sі – освітлювальна площа і-го приміщення (в м2); Тосв – освітлювальний період (у днях); tі – час освітлення і-го приміщення протягом доби (в годинах); m – загальна кількість освітлювальних приміщень виробничого та невиробничого призначення. Щодо технічного забезпечення, то кількість основного устаткування і-го виду (Кі) визначається за формулою: , де Ті – трудомісткість здійснення і-го виду робіт (машино-годин); Феф – ефективний фонд часу роботи одиниці устаткування за певний період часу. Порядок розробки плану виробництва: 1. Вибір місцерозташування підприємства. 2. Визначення планового випуску продукції. 3. Обгрунтування схеми технологічного процесу. 4. Визначення потреби в основних фондах підприємства. 5. Обгрунтування вартості матеріальних витрат.
ПРИКЛАД ОФОРМЛЕННЯ РОЗДІЛУ “ПЛАН ВИРОБНИЦТВА” Процес надання послуг передбачає використання різної продукції. А точніше, враховуючи специфіку роботи конкретного підприємства, декоратор підбирає різні матеріали, які потім буде використано на об’єкті (офісі, квартирі). Після розробки проекту, спеціаліст шукає фірми, фабрики та магазини, у яких в наявності є потрібна продукція. Надає інформацію замовнику, щодо виду, ціни, кількості, якості та терміну постачання. Таблиця 3.2 Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|