Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Шаблон для создания тестов в формате QTI v 2.0

 

1. Метаданные теста. 2

2. Параметры секций. 3

3. Вопросы типа «Выбор». 3

4. Вопросы типа «Упорядочение». 3

5. Вопросы типа «Соответствие». 3

6. Вопросы типа «Поле ввода». 3

 

 


 

1. Метаданные теста

  • Автор теста: Ибрагимова С.А.

· Название курса: Экономикадағы математика

  • Название теста: Экономикадағы математика
  • Предназначено для студентов специальности: Қаржы, Есеп және аудит, Экономика, Менеджмент
  • Семестр: 1
  • Проходной балл: 50
  • Время на тест: 30 минут

 

2. Параметры секций.

Секция Выборка (шт) Родительская секция
Сызықтық алгебра
Жазықтықтағы түзу
Бір айнымалылы функция
Екі айнымалылы функция
Интегралдық есептеулер
Векторлық алгебра
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

 

3. Вопросы типа «Выбор»

Текст вопроса/варианты ответа Дополнительные параметры
Анықтауышты есептеңіз . Секция:
+ −7 Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
  −5    
     
  −6    
       
       
Анықтауышты есептеңіз . Секция:
  −5 Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
     
     
+    
       
       
Анықтауышты есептеңіз . Секция:
  −5 Вес вопроса:
+ Перемешивать ответы: +
     
  –11    
     
       
       
матрицасының элементінің минорын табыңыз. Секция:
  −3 Вес вопроса:
+ Перемешивать ответы: +
     
  −1    
     
       
       
матрицасының элементінің минорын Секция:
  −3 Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
  −5    
+    
  −1    
       
       
матрицасының элементінің минорын табыңыз Секция:
  Вес вопроса:
  −2 Перемешивать ответы: +
+    
     
  −4    
       
       
матрицасының элементінің алгебралық толықтауышын табыңыз. Секция:
  −10 Вес вопроса:
+ −5 Перемешивать ответы: +
  −1    
     
     
       
       
матрицасының элементінің алгебралық толықтауышын табыңыз.. Секция:
+ Вес вопроса:
  −3 Перемешивать ответы: +
     
  −6    
  −4    
       
       
матрицасының элементінің алгебралық толықтауышын табыңыз. Секция:
  Вес вопроса:
  −1 Перемешивать ответы: +
  −5    
  −6    
+    
       
       
Анықтауышты есептеңіз . Секция:
  −9 Вес вопроса:
  −6 Перемешивать ответы: +
+ −3    
     
     
       
       
Анықтауышты есептеңіз . Секция:
  Вес вопроса:
  −5 Перемешивать ответы: +
  −15    
+    
     
       
       
Анықтауышты есептеңіз . Секция:
  −4 Вес вопроса:
+ Перемешивать ответы: +
  −3    
     
  −12    
       
       
A= матрицасы берілген. 2А матрицасын табыңыз. Секция:
  Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
     
+    
     
       
       
A= матрицасы берілген. -2А матрицасын табыңыз. Секция:
  Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
+    
     
     
       
       
A= матрицасы берілген. 3А матрицасын табыңыз. Секция:
  Вес вопроса:
+ Перемешивать ответы: +
     
     
     
       
       
матрицасы берілген. - 3А матрицасын табыңыз. Секция:
+ Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
     
     
     
       
       
A= және B= матрицалары берілген. A+B матрицасын табыңыз. Секция:
  Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
+    
     
     
       
       
A= жәнеB= матрицалары берілген.A-B матрицасын табыңыз. Секция:
+ Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
     
     
     
       
       
және матрицалары берілген. A+B матрицасын табыңыз. Секция:
  Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
     
+    
     
       
       
және матрицалары берілген. A-B матрицасын табыңыз. Секция:
  Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
     
     
+    
       
       
A= матрицасы берілген. A+2Е матрицасын табыңыз, мұндағы E –бірлік матрица. Секция:
+ Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
     
     
     
       
       
A= матрицасы берілген. A−3Е матрицасын табыңыз, мұндағы E −бірлік матрица. Секция:
  Вес вопроса:
+ Перемешивать ответы: +
     
     
     
       
       
және матрицалары берілген. 2A+B матрицасын табыңыз. Секция:
  Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
     
+    
     
       
       
A= және B= матрицалары берілген. 2A-B матрицасын табыңыз. Секция:
  Вес вопроса:
+ Перемешивать ответы: +
     
     
     
       
       
A= жәнеB= матрицалары берілген. АВ матрицасын табыңыз. Секция:
+ Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
     
     
     
       
       
A= және B= матрицалары берілген.АВ матрицасын табыңыз. Секция:
  Вес вопроса:
+ Перемешивать ответы: +
     
     
     
       
       
A= және B= матрицалары берілген. АВ матрицасын табыңыз Секция:
  Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
+    
     
     
       
       
A= және B= матрицалары берілген.АВ матрицасын табыңыз. Секция:
  Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
+    
     
     
       
       
A= және B= матрицалары берілген. АВ матрицасын табыңыз. Секция:
  Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
     
     
+    
       
       
және матрицалары берілген. АВ матрицасын табыңыз. Секция:
  Вес вопроса:
+ Перемешивать ответы: +
     
     
     
       
       
теңдеулер жүйесі берілген. -ны есептеңіз. Секция:
  −46 Вес вопроса:
  −23 Перемешивать ответы: +
     
     
+    
       
       
теңдеулер жүйесі берілген. -ді есептеңіз. Секция:
  Вес вопроса:
+ −15 Перемешивать ответы: +
  −10    
     
  −5    
       
       
теңдеулер жүйесі берілген. -ні есептеңіз. Секция:
+ Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
  −11    
  −22    
  −33    
       
       
теңдеулер жүйесі берілген. -ны есептеңіз. Секция:
  –41 Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
  –13    
+ –29    
     
       
       
теңдеулер жүйесі берілген. -ді есептеңіз. Секция:
  –18 Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
+    
  –22    
     
       
       
теңдеулер жүйесі берілген. -ді есептеңіз. Секция:
+ Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
  –18    
  –22    
     
       
       
Абсциссасы −2-ге тең М нүктесі 5х−3у+1=0түзуінде жатады. М нүктесінің ординатасын табыңыз. Секция:
+ −3 Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
  −6    
     
     
       
       
A коэффициентінің қандай мәнінде Ax+3y−4=0 түзуі (2; -2) нүктесі арқылы өтеді? Секция:
  −1 Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
+ 5    
  −5    
     
       
       
B коэффициентінің қандай мәнінде 2x+By−5=0 түзуі (−2; 3) нүктесі арқылы өтеді? Секция:
  −3 Вес вопроса:
+ Перемешивать ответы: +
     
  −1    
  2    
       
       
3х−4у−12=0 түзуінің осімен қиылысу нүктесін табыңыз. Секция:
  (0; 4) Вес вопроса:
  (−4; 0) Перемешивать ответы: +
+ (4; 0)    
  (0;−3)    
  (0; 3)    
       
       
3х−4у−12=0түзуінің осімен қиылысу нүктесін табыңыз. Секция:
+ (0; −3) Вес вопроса:
  (0; 4) Перемешивать ответы: +
  (−3; 0)    
  (4; 0)    
  (0; 3)    
       
       
Келесі теңдеулердің қайсысы жазықтықтағы түзудің жалпы теңдеуі болады? Секция:
+ Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
     
     
     
       
       
Бұрыштық коэффициентпен берілген түзу теңдеуін көрсетіңіз: Секция:
  Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
     
+    
     
       
       
түзуінің бұрыштық коэффициенті неге тең? Секция:
  Вес вопроса:
+ Перемешивать ответы: +
     
     
     
       
       
Түзулер шоғының теңдеуін көрсетіңіз: Секция:
  Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
+    
     
     
       
       
Түзудің кесінділік теңдеуін көрсетіңіз: Секция:
  Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
     
     
+    
       
       
түзуінен b параметрін табыңыз.  
  2,5 Вес вопроса:
  −3 Перемешивать ответы: +
+    
     
  −6    
       
       
түзуінің бұрыштық коэффициентін табыңыз. Секция:
  Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
  −3    
  1,5    
+ −1,5    
       
       
түзуінің бұрыштық коэффициентін табыңыз Секция:
  −1 Вес вопроса:
  −0,5 Перемешивать ответы: +
     
+ 0,5    
  –1,5    
       
       
Бұрыштық коэффициенті k=-3 және Oy осінен b=2 кесіндісін қиятын түзу теңдеуін табыңыз. Секция:
  Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
     
     
+    
       
       
(2; 5) нүктесі арқылы өтетін Ox осімен бұрыш жасайтын түзу теңдеуін табыңыз. Секция:
  x−y−3=0 Вес вопроса:
  x+y−3=0 Перемешивать ответы: +
  x−y+5=0    
+ x−y+3=0    
  x+y+3=0    
       
       
х−2у−6=0 түзуі Ox және Oy остерінен қандай кесінділерді қияды? Секция:
  −6; 3 Вес вопроса:
  6; 3 Перемешивать ответы: +
+ 6; −3    
  −6, −3    
  1, −2    
       
       
осінен кесіндісінжәне осінен кесіндісін қиятын түзу теңдеуін табыңыз. Секция:
  2х−3у+6=0 Вес вопроса:
  2х+3у−6=0 Перемешивать ответы: +
  3х−2у−6=0    
  2х+3у+6=0    
+ 2х−3у−6=0    
       
       
және түзулерінің параллелдік шартын көрсетіңіз. Секция:
  Вес вопроса:
  Перемешивать ответы: +
     
     
+    
       
       
және түзулерінің перпендикулярлық шартын көрсетіңіз. Секция:
&

Читайте також:

  1. БАЗА ТЕСТОВЫХ ЗАДАНИЙ
  2. Використання шаблонів
  3. Вставка математичних шаблонів у формулу
  4. Вставка символів або шаблонів за допомогою клавіатури
  5. Вставка символів або шаблонів за допомогою миші
  6. Вставка шаблонів у формулу за допомогою клавіатури
  7. Встановлення структурного шаблону.
  8. Глава 5. Особенности создания, лицензирования и прекращения деятельности страховой организации
  9. Глава 8. Роль и место специалиста экономического профиля на стадиях жизненного цикла создания и эксплуатации ИС
  10. Запитання тестового контролю
  11. Запитання тестового контролю
  12. Змінна тестового завдання




Переглядів: 1273

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 8 | Понятие маркетингового исследования

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.