Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Понятие маркетингового исследования

Методичні рекомендації

До вивчення програмного матеріалу з дисципліни

«Маркетингові дослідження в галузі будівництва»

Для студентів напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент»

м. Дніпропетровськ

2013 р.


Методичні рекомендації до вивчення програмного матеріалу з дисципліни «Маркетингові дослідження в галузі будівництва» для студентів напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент» / Укладач: В.Ю. Божанова. – Дніпропетровськ: ДВНЗ «ПДАБА»», 2013. - 85 с.

 

Методичні рекомендації розроблені на підставі робочої програми курсу «Маркетингові дослідження в галузі будівництва» і включають теоретичні основи дисципліни.

Методичні рекомендації призначені для студентів денної та заочної форм навчання напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент».

 

Укладач: Божанова В.Ю., д.е.н., професор кафедри менеджменту, управління проектами і логістики ДВНЗ ПДАБтаА.  
Відповідальний за випуск: Божанова В.Ю., д.е.н., професор кафедри менеджменту, управління проектами і логістики ДВНЗ ПДАБтаА.  
Рецензент: Млодецький В.Р., д.е.н., проф. кафедри менеджменту, управління проектами і логістики ДВНЗ ПДАБтаА.
     

Затверджено на засіданні кафедри

менеджменту, управління проектами і

логістики ДВНЗ ПДАБтаА.

Протокол № від . .2013 р.

 

Затверджено на засіданні

методичної ради ДВНЗ ПДАБтаА.

Протокол № від 2013 р.


ТЕМА 1. ПРОБЛЕМИ В БУДІВНИЦТВІ, ДЛЯ РІШЕННЯ ЯКИХ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Понятие маркетингового исследования

Управление маркетинговой деятельностью (marketing-management) требует знания сущности процессов, связанных с доведением продукта до потребителя, особенностей состояния и развития рынка, умения оценить и предсказать рыночную ситуацию. Без сбора добротной, достоверной информации и последующего ее анализа маркетинг не сможет в полной мере выполнить свое предназначение, которое заключается в удовлетворении раз-нообразных потребностей покупателей и в стимулировании возникновения новых запросов.

Маркетинговым исследованием (англ. marketing research) называют сбор информации, ее интерпретацию, оценочные и прогнозные расчеты, выполняемые для маркетинговых служб и руководства фирмы по их заказу.

Под маркетинговыми исследованиями понимается систематиче­ский сбор, отображение и анализ данных по разным аспектам марке­тинговой деятельности. Маркетинговые исследования — это функция, которая через информацию связывает маркетологов с рынками, потреби­телями, конкурентами, со всеми элементами внешней среды маркетинга. Маркетинговые исследования связаны с принятием решений по всем аспектам маркетинговой деятельности. Они снижают уровень неопреде­ленности и касаются всех элементов комплекса маркетинга и его внеш­ней среды по тем ее компонентам, которые оказывают влияние на мар­кетинг определенного продукта на конкретном рынке.

Маркетинговое исследование представляет собой вид исследовательской деятельности, который призван удовлетворять информационные потребности маркетинга. Одним из базовых требований маркетинга является обеспечение «прозрачности» рынка и «предсказуемости» его развития.

Маркетинговое исследование — любая исследовательская деятельность, направленная на удовлетворение информационно-аналитических потребностей маркетинга.

 


Читайте також:

  1. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  2. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  3. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА
  4. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  5. Аренда земельного участка: понятие, содержание, субъекты, особенности уступки прав аренды.
  6. Билет 107. Понятие и условия усыновления. Опека и попечительство над несовершеннолетними детьми
  7. Види маркетингового контролю
  8. Вопрос 1. Понятие и система социальной защиты населения РФ.
  9. Вспомогательные методы психологического исследования
  10. Газогидродинамические исследования скважин при стационарных режимах. Методика проведения и интерпретация результатов.
  11. Газогидродинамические исследования скважин при стационарных режимах. Методика проведения и интерпретация результатов.
  12. Глава 1 понятие права собственности и его значение в гражданском праве




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Шаблон для создания тестов в формате QTI v 2.0 | Переваги та недоліки методов интервьюирования

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.