МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЛУГАНСКИЙ НАЦИОНАЛЬНЫЙ АГРАРНЫЙ УНИВЕРСИТЕТОТЧЕТ по производственной практике в (название предприятия)
Студента 4 курса 1541 группы Специальности 6.030507 «Маркетинг» __________________________ (фамилия, имя, отчество)
Руководитель практики от кафедры __________________________________________ (должность, фамилия, инициалы) подпись
Руководитель практики от підприємства______________________________________ (должность, фамилия, инициалы) подпись
(место печати)
Луганск 20__ р. Литература
1. Закон України про вищу освіту від І 7 січня 2002 року № 2984-ІІІ. 2. Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України від 8 квітня 1993 року №93. 3. Галузевий стандарт вищої освіти Освітньо-професійна програма за спеціальностями напряму 0305 – «Економіка і підприємництво». – Міністерство аграрної освіти України. – Київ, 2006. 4. Аграрной реформе – комплексное решение (Монография). Под рук. и общ. Ред. профессора В.Г. Ткаченко и профессора В.И. Богачева. – Луганськ: «Книжковий світ», 2001. 5. Балабанова Л.В. Маркетинговый менеджмент. - К.: Знання. 2004. 6. Брагинец Н.В., Ткаченко В.Г., Богачов В.И. Основы маркетинговой деятельности фирмы. - Луганск, 2000. 7. Вачевський М.В. І Промисловий маркетинг. - К.: КНЕУ, 2004. 8. Вовчак А.В. Маркетинговий менеджмент .- К.: КНЕУ, 1998. 9. Инвестиционные и инновационные процессы в АПК Украины в условиях аграрной реформы. Монография.- Луганск: «Книжковий світ», 2010. 272 с. 10. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг. - К.: КНЕУ, 2004. 11. Косенков СИ. Маркетинг в схемах. Харьков, 2003. 12. Котлер Ф. Основы маркетинга. - перевод с англ. В. Б. Боброва. - Москва. - Издательство «Прогресс». – 1991 13. Кредисов А.И. Маркетинг. - Киев, 1995. 14. Макаренко Т.І. Моделювання та прогнозування у маркетингу. К.: ЦНЛ, 2005. 15. Мостенська Т.Л. Основи маркетингу. К.: Кондор, 2005. 16. Овечкина Е.А. Маркетинговое планирование. - К.: УІУП. 2002. 17. Основы экономической теории: поитэкономия, макроэкономика, микороэкономика: учебник/ [В.Г. Ткаченко, В.А. Сидоров, В.И. Богачев, К.В. Кравченко]. – К.: Аристей 2009. – 468 с. 18. Островський П.І. Аграрний маркетинг. - К.: ЦНЛ, 2006. 19. Панкрухин, Александр Павлович Маркетинг: Учеб. для студентов, обучающихся по специальности Маркетинг. - Гильдия маркетологов. — 3-е изд. — М.: Омега-Л, 2005. - 656 с. 20. Пінчук Н.С. Інформаційні системи і технології в маркетингу К.: КНЕУ. 1999. 21. Ромат Е.В. Реклама. - X.: НВФ, 2000. 22. Романов А.А., Панько А.В. Маркетинговые коммуникации / А.А. Романов, А.В. Панько. — М.: Эксмо, 2006. — 432 с. 23. Ткаченко В.Г. Особенности экономической политики государства в Украине в современый период развития экономики: учебно-методическое пособие/ В.Г. Ткаченко, В.И. Богачев, С.Л. Катеринец. – [2-е изд., перераб. и доп.]. – Луганск: «Книжковий світ», 2011. – 174 с. 24. Уткин Э. Д. Банковский маркетинг. М.: ИНФРА, 1995. 25. Шкапова ОМ. Інфраструктура товарного ринку. К.: МАУП, 2004. 26. Экономическая безопастность Украины в условиях рыночных трансформационных процессов: монография / под. общ. ред. В.Г. Ткаченко и В.И. Богачева. – Ровеньки, 2007. – 330 с. Читайте також:
|
||||||||
|