Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 8

 

ПІДСУМКОВЕ ЗАНЯТТЯ

 

Мета роботи:підвести підсумки лабораторних занять.

Матеріали та обладнання:протоколи занять, оформлені належним чином.

Завдання на виконання:

1. Підвести підсумки лабораторних занять.

2. Перевірити протоколи.

3. Провести модульний контроль.


РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

1. Петров Р.В. Иммунология. – М.: Медицина, 1982. – 368 с.

2. Вершигора А.Е. Общая иммунология. – К.: Вища шк., 1990. – 735 с.

3. Імунологія / Вершигора А.Ю., Пастер Є.У., Колибо Д.В., Позур В.К., Віхоть М.Є, Михальський Л.О., Швець Ю.В., Холодна Л.С., Моложава О.С. – К.: Вища шк., 2005. – 599 с.

4. Ройт А, Бростофф Дж., Мейл Д. Иммунология. – М.: Мир, 2000. – 581 с.

5. Дранник Г.Н. Иммунотропные препараты. – К.: Здоров’я, 1994. – 287 с.

6. Ярилин А.А. Основы иммунологии. – М.: Медицина, 1999. – 608 с.

7. Галактионов В.Г. Иммунология. – М.: Нива России, 2000. – 488 с.

8. Маянский А.Н. Лекции по иммунологии. – Нижний Новгород: Изд-во Нижегородской государственной медицинской академии, 2003. – 272 с.

9. Хаитов Р.М., Игнатьева Г.А., Сидорович И.Г. Иммунология. – М.: Медицина, 2000. – 432 с.

10. Скок М.В. Основи імунології. Курс лекцій. – К.: Фітосоціоцентр, 2002. – 152 с.

11. К.Г.Гаркава. Методи імунологічних досліджень: Конспект лекцій для студ. напряму підготовки 0929 «Біотехнологія» денної та заочної форми навчання. – К.: НУХТ, 2009. – 53 с. (Шифр 7363).

12. Практикум по иммунологии / И.А. Кондратьева, А.А. Ярилин, С.Г. Егорова. – 2-е изд., испр. и доп. – М.: Издательский центр «Академия», 2004. – 272 с.

13. Навчальний посібник з клінічної імунології та алергології для аудиторної роботи студентів / Казмірчук В.Є. та ін. – 2-е вид., доп. . – К.: ТОВ «Поліграф плюс», 2008 – 263 с.

14. Медуницин Н.В. Вакцинология. – М.: Триада-Х, 1999. – 327 с.

15. Плейфэр Дж., Чейн Б.М. Наглядная иммунология. – М.: ГЭОТАР-МЕД, 2002. – 96 с.

16. Хаитов Р.М. Физиология иммунной системы. – М.: Винити РАН, 2001. – 224 с.

17. Возианов А.Ф., Бутенко А.К., Зак К.П. Цитокины. Биологические и противоопухолевые свойства. – К.: Наукова думка, 1998. – 317 с.

18. Иммунология: Практикум / Пастер Е.У., Овод В.В., Позур В.К., Вихоть Н.Е. – К.: Выща шк. Изд-во при Киев. ун-те, 1989. – 304 с.

19. Гистология / Под ред. Афанасьева Ю.И., Юриной Н.А. – М.: Медицина, 1989. – 672 с.


Додатки


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  3. IV. Практична робота.
  4. VI. Домашня робота.
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 506

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ | ЛУГАНСКИЙ НАЦИОНАЛЬНЫЙ АГРАРНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.