МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Доходи місцевих бюджетівДоходи місцевих бюджетів становлять фінансову основу орга¬нів місцевого самоврядування. За змістом доходи місцевих бюдже¬тів формуються у процесі суспільного відтворення і мобілізуються органами місцевої влади як доходи відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Вони є підсистемою державних доходів і поділяються відповідно до ланок бюджетної системи на доходи: • бюджету Автономної Республіки Крим; • обласних бюджетів; • районних бюджетів; • бюджетів місцевого самоврядування. Доходи місцевих бюджетів згідно з чинним законодавством поділяються на доходи, які враховуються при визначенні офіцій¬них трансфертів та котрі не враховуються при визначенні останніх. Поділ доходів на ті, що враховуються і не враховуються при визна¬ченні міжбюджетних трансфертів, створює стимули для місцевого самоврядування до нарощення обсягу фінансових надходжень, що дасть змогу місцевим органам влади фінансувати надання послуг, за які вони відповідають. Доходи місцевих бюджетів зараховуються до спеціально¬го та загального фондів. Загальний фонд акумулює кошти, які мають загальнодержавний характер і в подальшому перерозпо¬діляються. У спеціальному фонді зосереджуються кошти, які формуються з особливих джерел і використовуються за цільовим призначенням. Бюджет розвитку місцевих бюджетів є складовою спеці¬ального фонду місцевих бюджетів і призначений для проведення інвестиційної та інноваційної діяльності. Надходження до бю¬джету розвитку місцевих бюджетів вміщають: кошти від відчу¬ження майна, яке перебуває у комунальній власності, в т. ч. від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призна¬чення; надходження дивідендів, нарахованих на акції (частки, паї) господарських товариств, що є у власності відповідної тери¬торіальної громади; кошти від повернення позик, які надавалися з відповідного бюджету, та відсотки, сплачені за користування ними; кошти, які передаються з іншої частини місцевого бюджету за рішенням відповідної ради; запозичення, здійснені у порядку, визначеному Бюджетним кодексом України та іншими законами України; субвенції з інших бюджетів на виконання інвестиційних проектів, інші доходи. Власними вважаються доходи, які виникають у результаті прийняття рішень органами місцевого самоврядування. Закріпле¬ні - це доходи, які на стабільній основі повністю передаються до місцевих бюджетів. За природою закріплені доходи - це загально¬державні податки, збори та інші обов'язкові платежі. Закріплені доходи місцевих бюджетів є основою для визначення податкової спроможності території, їхні обсяги впливають на розміри бю¬джетних трансфертів, які надаються місцевим бюджетам з Дер¬жавного бюджету України. В умовах функціонування ринкової економіки в системі фор¬мування доходів бюджетів держави стає основною податкова фор¬ма фінансових взаємовідносин держави та її суб'єктів. Нині по¬датки забезпечують близько 80% усіх доходів Зведеного бюджету України.
Читайте також:
|
||||||||
|