Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тестовые задания

1. Формированию мирового хозяйства прошло через:

а) 2 этапа;

б) 3 этапа;

в) 4 этапа;

г) нет правильного ответа.

2. Когда впервые возникла мировая система хозяйства:

а) на рубеже XVII века;

б) на рубеже XIX века;

в) на рубеже XIX-XX вв.;

г) нет правильного ответа.

3. К особенностям мировой системы хозяйства относят:

а) экономический раздел мира;

б) территориальный раздел мира;

в) новую роль колоний;

г) все ответы верны.

4. Экономической основой современного мирового хозяйства служит:

а) организация производства;

б) реорганизация производства;

в) интернационализация производства;

г) нет правильного ответа.

5. Для определения степени интернационализации хозяйственной деятельности применяется показатель:

а) импортная квота производства;

б) экспортная квота производства;

в) годовой валовой продукт;

г) нет правильного ответа.

6. Современная международная торговля — это:

а) торговля между странами, предполагающая ввоз (импорт) и вывоз (экспорт) товаров;

б) торговля между странами, предполагающая ввоз (импорт);

в) торговля между странами, предполагающая вывоз (экспорт) товаров;

г) нет правильного ответа.

7. Международной торговли присущи специфические черты:

а) различия в мобильности;

б) валюта;

в) политика;

г) все ответы верны.

8. Государства могут придерживаться:

а) политики свободной торговли, открывающей внутренний рынок для иностранной конкуренции;

б) торговой политики протекционизма, защищающей внутренний рынок от иностранной конкуренции;

в) умеренной торговой политики, в каких-то пропорциях сочетающей элементы свободной торговли и протекционизма;

г) нет правильного ответа.

9. Понятие «глобальные проблемы» (от фр. global) означает:

а) «всеобщий»;

б) «многомерный»;

в) «охватывающий весь земной шар»;

г) верны все ответы.

10. Самыми острыми глобальными проблемами является:

а) предотвращения термоядерной войны;

б) преодоление отсталости развивающимися странами;

в) возникновение парникового эффекта;

г) нет правильного ответа.

 

Список используемой литературы

1. Гальчинський А.С. Основи Економічних знань: навч. посіб. / А.С. Гальчинський, П.С. Єщенко, Ю. І. Палкін. - К.: Вища шк., 2002.

2. Економіка: навч. посіб. / За ред. С. В. Степаненка. - К.: КНЕУ, 2000 - 306 с.

3. Економічна теорія. Політекономія: підручник / за ред. В. Д. Базилевича. - К.: Знання - Прес, 2005.-615 с.

4. Економічна теорія: навч. посіб. / За ред. С. М. Воробйова. - X., К., 2004. - 704 с.

5. Крупка М.І. Основи економічної Теорії / М.І. Крупка, П. І. Островерх, С.Л. Реверчук. - К.: Альбіна, 2001.-344 с.

6. Мочерний С.В. Основи Економічних знань: підручник С.В. Мочерний. - К.: Академія, 2000. - 304 с.

7. Основи економічної Теорії: підручник / за ред. А. А. Чухно. - К.: Вища шк., 2001. - 606 с.

8. Економічна теорія: підручник [для студ. Вища. навч. закл.] / під ред. В.Д. Камаєва. - М.: Гуманит. издат. «Владос», 2001. - 640 с.

9. Агапова Т.А., Середина С.Ф. Макроекономіка: підручник / Т.А. Агапова, С.Ф. Середина. - М.: МГУ; Справа і Сервіс, 2000.

10. Базилевич В.Д. Макроекономіка: підручник / В.Д. Базилевич, К.С. Базилевич, Л.О. Баластрик; за ред. В.Д. Базилевича. - К.: Знання, 2004. - 851 с.

 

 


Читайте також:

  1. II. ПРАКТИЧЕСКИЕ ЗАДАНИЯ
  2. IV. Подведение итогов урока. Сообщение домашнего задания.
  3. ВИДЫ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ. ЗАДАНИЯ ДЛЯ
  4. Задания
  5. Задания
  6. Задания 1 -10 оформлять согласно разобранному примеру.
  7. Задания 18-19
  8. Задания для подготовки к практическому занятию
  9. Задания для самостоятельной работы
  10. Задания для самостоятельной работы
  11. Задания для самостоятельной работы
  12. Задания для самостоятельной работы




Переглядів: 620

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестовые задания | ВВЕДЕНИЕ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.