Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання роботи

25.3.1. Складається схема однонапівперіодного випрямляча у відповідності до рис. 25.1 з ідеальним випрямляючим діодом та джерелом живлення. В якості навантаження використовується резистор довільної величини – наприклад, у діапазоні 1 Ом ÷ 1 кОм. Задається напруга джерела змінної напруги – наприклад, на рівні 2 В – і перевіряється робота випрямляча. Дослід показує, що при такій вхідній напрузі випрямляч працює, і на навантаженні за допомогою віртуального осцилографа можна спостерігати випрямлену напругу.

Рис. 25.1

25.3.2. За допомогою схеми, що приведена на рис. 25.2, та опції DC Sweep меню Analysis знаходиться ВАХ діода (рис. 25.3), яка дозволяє визначити ту величину вхідної напруги, при якій процес випрямлення порушується.

Рис. 25.2

Рис. 25.3

25.3.3. Зменшується величина вхідної напруги до рівня, що не перевищує 0.7 В, і перевіряється робота випрямляча. Отримані результати порівнюються з результатами, що були отримані у першому досліді.

25.3.4. Складається схема прецизійного випрямляча у відповідності до рис. 25.4. Величина вхідної та вихідної напруги, а також величина опору резистора R2 задаються у відповідності до варіанту, а резистори R1 та R3 розраховуються. Частота сигналу вхідного джерела задається у відповідності до варіанту.

Рис. 25.4

25.3.5. Перевіряється робота прецизійного випрямляча, результати роботи якого фіксуються за допомогою двопроменевого осцилографа та порівнюються з результатами роботи схеми, що приведена на рис. 25.1.

25.3.6. Перевіряється робота прецизійного випрямляча з моделями реальних діодів. Вибираються однакові діоди D1 та D2 і перевіряється робота якості випрямлення вхідної напруги. Підбирається діод – наприклад, ВА223 (фірма Phillips) – або інший, при якому форма випрямленої напруги близька до ідеальної. Порівнюються характеристики діодів, при яких випрямляч працює і не працює, і робляться відповідні висновки.

25.3.7. Перевіряється робота прецизійного випрямляча з моделями реальних ОП. Вибираються, наприклад ОП adop-37, ad647 (Analog Device) і ОП ad830 та порівнюється їх робота. Виконується порівняння технічних характеристик ОП, при яких випрямляч працює і не працює, і робляться відповідні висновки.

25.3.8. Встановивши зовнішнє навантаження та допоміжні вимірювальні прилади, провести дослід зі зняття зовнішніх характеристик випрямлячів, що досліджуються.

25.3.9. Складається схема двонапівперіодного випрямляча за рис. 25.5 або рис. 25.6 у відповідності до варіанту.

Рис. 25.5

 

Рис. 25.6

Пропонується самостійно скласти план дослідження випрямляча, дослідити його та зробити відповідні висновки. Пропонується скласти ряд запитань, які є важливими для якісної роботи випрямлячів слабких сигналів, та підготувати у звіті відповіді на них.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 448

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до звіту | Вимоги до звіту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.