Потягніть ручку стоянкового гальма доверху, засвітиться попереджувальна сигнальна лампочка на панелі приладів. Стоянкове гальмо ввімкнено. За допомогою великого пальця натисніть на кнопку на кінці важеля і несильно потягніть його догори, а потім натисніть донизу до упору, щоб відключити. Стоянкове гальмо блокує задні колеса.
Не забувайте перед початком руху відключити стоянкове гальмо. Інакше це призведе до перегрівання гальмівних механізмів і скорочення строку їх служби. Це небезпечно. Категорично заборонено рухатися з ввімкненим стоянковим гальмом.
Загальна інформація
Цей автомобіль може бути обладнаним чотириканальною протиблокуючою гальмівною системою (АВ5). Датчики системи, встановлені на колесах, отримують сигнали щодо обертів чотирьох коліс і посилають їх до електронного блоку управління АВ5 для комп’ютерної обробки. Потім подається сигнал на гідравлічний регулятор, який регулює тиск гальмівної рідини, що запобігає блокуванню коліс.
Процесе роботи
Коли працює АВЗ, водій буде відчувати вібрацію гальмівної педалі, у той же час Ви зможете почути звук при роботі гідравлічного регулятора. Спосіб гальмування відмінний від гальмування на автомобілі без АВЗ. Не зважаючи на тріскотіння педалі гальма, продовжуйте натискати на неї до самої зупинки.
Режим несправності
Якщо хоча б один з колісних датчиків АВЗ вийшов з ладу, АВЗ працювати не буде. Загориться сигнальна лампочка АВЗ на панелі приладів.
Зауваження:
Намагайтеся різко не гальмувати під час руху у повороті. Це може призвести до втрати керованості автомобілем.