МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Місце та роль залізничного транспорту в транспортній системі УкраїниУкраїнські залізниці - потужна транспортна система, яка за розмірами, обсягами перевезень І рівнем застосування технічних засобів посідає чільне місце в СНД. За протяжністю магістральних шляхів українські залізниці посідають друге місце в СНД. Вантажообіг українських залізниць становить близько 70% загального вантажообігу транспортної системи України. Загальна довжина українських колій - 22546,1 км. Із них - 41,7% електрифіковано, 60,5% обладнано пристроями автоматичного регулювання руху поїздів, пристроями електричної централізації обладнано 93,7% загальної кількості станцій. Частка в загальному обсязі перевезень на електричній тязі становить 86,4%. При меншій майже в чотири рази довжині головних залізничних колій, ніж загальна довжина колій у Великобританії, Франції, Італії та Польщі, обсяги перевезень вантажів в Україні перевищують сумарне значення в наведених вище країнах. Залізничний транспорт - виробничо-технологічний комплекс організацій і підприємств залізничного транспорту загального користування, призначений для забезпечення потреб суспільного виробництва і населення країни в перевезеннях у внутрішньому і міжнародному сполученні та наданні Інших транспортних послуг усім споживачам без обмежень за ознаками форми власності та видів діяльності тощо. Залізниця - державне територіально-галузеве об'єднання, до складу якого входять підприємства, установи й організації залізничного транспорту і яке, при централізованому управлінні, здійснює перевезення пасажирів та вантажів у визначеному регіоні транспортної мережі. Законодавство про залізничний транспорт загального користування складається із Закону України "Про транспорт", Закону України "Про залізничний транспорт", Статуту залізниць України, який затверджується Кабінетом Міністрів України, та Інших законодавчих актів України. Нормативні документи, що визначають порядок і умови перевезень, користування засобами залізничного транспорту загального користування, безпеки руху, охорони праці, забезпечення громадського порядку, перетину залізничних колій з іншими видами транспорту і комунікаціями, пожежної безпеки, санітарні норми та правила на залізничному транспорті України, є обов'язковими для всіх юридичних і фізичних осіб на території України. Закон України "Про залізничний транспорт" визначає основні правові, економічні та організаційні засади діяльності залізничного транспорту загального користування, його роль в економічній і соціальній сфері України, регламентує його відносини з органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, іншими видами транспорту, пасажирами, відправниками та одержувачами вантажів, багажу, вантажобагажу і пошти з урахуванням специфіки функціонування цього виду транспорту як єдиного виробничо-технологічного комплексу. Залізничний транспорт є однією з найважливіших базових галузей економіки України, забезпечує її внутрішні та зовнішні транспортно-економічні зв'язки І потреби населення у перевезеннях. Діяльність залізничного транспорту як частини єдиної транспортної системи країни сприяє нормальному функціонуванню всіх галузей суспільного виробництва, соціальному й економічному розвитку та зміцненню обороноздатності держави, міжнародному співробітництву України. Залізниці у взаємодії з Іншими видами транспорту повинні своєчасно і якісно здійснювати перевезення пасажирів І вантажів, забезпечувати безпеку руху, розвивати сферу транспортного обслуговування народного господарства та населення. Залізничні магістралі з'єднують в одне ціле окремі райони країни з різною спеціалізацією господарства, внутрішні території з портами й іншими країнами, великі промислові центри з сільськогосподарськими зонами І місцями відпочинку та лікування. На залізничній мережі України перевезення здійснюють шість залізниць: Львівська, Південно-Західна, Донецька, Одеська, Придніпровська, Південна. До інфраструктури залізничного транспорту входять господарства колії, СЦБ та зв'язку, електрифікації та електропостачання, обчислювальної техніки, вагонне, локомотивне, пасажирське, вантажне, управління громадянських спо-РУД* управління матеріально-технічного постачання, воєнізованої охорони, пожежної безпеки тощо. Відповідно до наказу Укрзалізниці від 03.06.2002 р. №277-Ц як об'єкт господарювання залізниці України станом на 1 січня 2002 року мають: •загальну експлуатаційну довжину залізничної колії 22,5 тис. км, у т.ч.т двоколійні і багатоколійнІ - 7264,7 км; •розгорнуту довжину головних колій 30216,4 км; • експлуатаційну довжину електрифікованих дільниць 9264,5 км або 1,7% від загальної довжини; • експлуатаційну довжину дільниць, обладнаних автоблокуванням та диспетчерською централізацією 13458 км або 60,6% від загальної довжини; Перевезення та утримання технічних засобів у справному стані здійснюють: • 1517 станцій, у тому числі: 273 вантажних, 36 сортувальних, 87 дільничних, ПОЗ проміжних; •241 вантажний двір; • 22 підприємства, дистанцій та майстерень комерційного господарства; • 270 контейнерних терміналів, у т.ч. 50 для великовантажних контейнерів; • 67 прикордонних (припортових) переходів; • 4 заводи з ремонту рухомого складу; • 68 основних та 41 оборотне локомотивне депо; • 50 депо для ремонту вантажних вагонів; • 204 пункти технічного обслуговування (ПТО), у тому числі на сортувальних станціях - 67, на дільничних - 46; • 18 депо для ремонту пасажирських вагонів; • 110 дистанцій колії; • 43 дистанції енергопостачання; • 69 дистанцій сигналізації та зв'язку; • 38 колійних машинних станцій. Для виконання перевезень залізниці мають парк 178826 вантажних вагонівінвентарного парку: • 1785 магістральних електровозів; • 2655 магістральних тепловозів; • 1597 маневрових тепловозів; • 357 секції дизель-поїздів; • 1454 секції електропоїздів; • 8620 пасажирських вагонів. Питання для самоперевірки 1.На що спрямований об'єкт вивчення предмета "ЕЗТ”? 2.Що є предметом дослідження "ЕЗТ"? 3.Які загальнонаукові пізнання Ви знаєте? 4.У чому сутність діалектики як загальнонаукового методу? 5.Розкрийте зміст основних завдань, які ставляться при вивченні "ЕЗТ" як науки? 6. Яка протяжність магістральних залізничних колій в Україні? 7. Розкрийте сутність поняття "ЗТ". 8. Які базові нормативно-правові акти, що регулюють діяльність ЗТ, Ви знаєте? 9. Що відноситься до інфраструктури ЗТ? 10. Які управління залізниць Вам відомі?
Читайте також:
|
||||||||
|