МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Транспорт як важлива галузь економіки країниЕкономіка залізничного транспорту, досліджуючи найбільш раціональні принципи побудови транспортних тарифів і договірних цін на перевезення з урахуванням попиту в умовах регулювання, розробляє рекомендації з більш повного відображення в них не тільки суспільно необхідних, але й індивідуально необхідних витрат праці на виробництво продукції транспорту при внутрішніх і міжнародних перевезеннях вантажів, по економічному стимулюванню більш раціонального розміщення виробництва промислової продукції на території країни й у її регіонах, оптимізації транспортно-економічних зв'язків, поліпшення якості і підвищення ефективності перевезень і транспортного обслуговування вантажовласників І пасажирів. Економіка залізничного транспорту досліджує якісний характер і кількісну міру взаємозв'язків між технічними, експлуатаційно-технологічними, економічними, соціально-психологічними Й екологічними факторами транспортного виробництва; встановлює характер і міру впливу динаміки обсягу перевезень вантажів і пасажирів, вантажообігу і пасажирообігу; вплив зміни їхньої структури на продуктивність живої й уречевленої праці, на собівартість і прибуток, на рентабельність Інвестицій і основних виробничих фондів, на фондовіддачу, фондоємність і фондоозброєність, на застосування інтенсивних ресурсозберігаючих технологій, що характеризуються більш високими техніко-експлуатаційними показниками. Важливими характеристиками технічного оснащення залізничних ліній і дільниць, що істотно впливають на економічні і фінансові показники перевізної роботи галузі, є ширина колії, число головних колій і загальний колійний розвиток станцій, профіль колії, види тяги, осьові навантаження від колісної пари і погонні навантаження рухомого складу на колію, типи і структура парку локомотивів, типи і структура парку вагонів і ін. Робота магістрального залізничного транспорту економічно зв'язана з роботою залізничних під'їзних колій підприємств і організацій промислового транспорту й Інших галузей виробництва. У загальному обсязі відправлення і прибуття вантажів на залізничному транспорті близько 75-80% займають під'їзні колії. Рівень їхньої роботи і розвитку істотно впливає на якість і ефективність роботи магістральних залізниць. Економіка залізничного транспорту як наука вивчає проблеми фінансування і розвитку залізничних під'їзних колій у комплексній єдності з функціонуванням. Тому стратегія розвитку економіки залізничного транспорту як наука повинна бути орієнтована на вивчення, виявлення і задоволення всіх потреб у перевезеннях і усіх видах транспортного обслуговування. Керування транспортним комплексом у нормальних умовах, включаючи керування цільовими програмами його функціонування і розвитку, вимагає єдиного керівництва і формується на загальнодержавному рівні. Навіть в умовах сформованих ринкових відносин держава не може зняти з себе відповідальність і відмовитися від регулювання основної перевізної діяльності всіх видів транспорту загального користування, що входять у транспортний комплекс України. Економіка транспорту як наука виходить з того, що план і ринок не взає-мовиключні, а взаємодоповнюючі методи і важелі керування економікою, що давно підтверджено всією світовою наукою і практикою. По суті, вся економічна політика в області транспорту повинна полягати в пошуку оптимального сполучення централізації і децентралізації економічних відносин і регулюючої ролі держави. Ідея цілком вільного, відірваного від будь.-кого втручання в економіку державних органів управління виявилася дійсною. Що стосується роботи транспортного комплексу країни, у сферу ефективного державного регулювання включаються, насамперед, політика ціноутворення й інвестиційна політика, що враховують вітчизняний і закордонний досвід розвитку науково-технічного прогресу і стимулювання Інновацій. Варто розрізняти зміст економіки залізничного транспорту як науки і як навчальної дисципліни. У даний час процес виділення різних розділів і частин економіки залізничного транспорту як науки у самостійні навчальні дисципліни активізується. Інтеграція (узагальнення) накопичених знань і досвіду дозволяє істотно збагатити і підняти на новий рівень економіку залізничного транспорту як науку. Читайте також:
|
||||||||
|