Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості транспорту, які варто враховувати при оцінці інвестиційних проектів

 

Загальні вимоги, які варто враховувати при оцінці науково-технічних і проектних рішень на транспорті, є:

1) облік особливостей транспорту як галузі економіки країни;

2) облік так званого позатранспортного або позагалузевого ефекту.
Особливості транспорту полягають у наступному:

- необхідності розгляду єдиної транспортної системи в цілому й окремих видів транспорту у взаємодії, ефективного комплексного використання різних видів транспорту як елементів єдиної транспортної системи країни;

- визначальному впливі транспорту на рішення ряду великих проблем економічного, соціального, оборонного й іншого характеру;

- тісній взаємодії транспорту з усіма галузями економіки країни, взаємо­зв'язку процесів виробництва, збереження і переміщення вантажів;

- неможливості збереження і нагромадження транспортної продукції і не­віддільності процесу її виробництва від споживання;

- важливе значення просторового фактора і галузевої структури транспортної системи, наявності у ній великої кількості елементів, що володіють обмеженою територіальною взаємозамінністю виробництва транспортної продукції;

- змінному в часі характері завантаження транспортних об'єктів, що ма­ють звичайно тенденцію до зростання по роках і значній сезонній, місячній і добовій нерівномірності;

- неможливості точного й однозначного передбачення майбутніх умов і обсягів роботи транспорту, багатьох техніко-економічних характеристик його функціонування і розвитку;

значних розмірах і великій складності транспортної системи, наявності
багатьох можливих шляхів розвитку її елементів і здійснення необхідних пе­ревезень;

- можливості використання в одному напрямку різних видів транспорту з різним рівнем собівартості і капіталоємності транспортної продукції; впливі конкретних заходів на інші види транспорту, транспортну систему в цілому, а також на інші галузі народного господарства;

- дискретному характері нарощування потужності транспортних об'єктів, поетапному розвитку постійних пристроїв транспорту, необхідності резервів про­пускної і провізної спроможності з наступним поступовим їхнім освоєнням;

- високій питомій вазі заробітної плати й амортизації у собівартості транспортної продукції, значному розходженні між величинами середніх і гра­ничних витрат на перевезення;

- обслуговуванні транспортом різних споживачів за характером перевезе­них вантажів, відомчої приналежності й інших факторів, що забезпечує стій­кість, універсальність інвестиційних процесів, зменшення ризику вкладень у розвиток транспорту;

- реалізації транспортом основної частини зовнішніх економічних зв'язків і експорту транспортних послуг, унаслідок чого важливого значення набувають питання валютної ефективності.

Розрахунки ефективності капітальних вкладень розробляються на всіх рі­внях ієрархії транспорту, на всіх стадіях і режимах перспективного розвитку Існуючих і створення нових транспортних об'єктів з метою економічного обґрунтування і вибору найбільш ефективних напрямків капітальних вкладень за видами транспорту, зокрема варіантів їхнього технічного оснащення, пропор­цій розвитку рухомого складу і постійних пристроїв транспорту, їхніх конс­труктивних типів і параметрів, встановлення черговості і термінів будівництва і запровадження в дію окремих елементів транспортної мережі й інших об'єктів транспорту.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  3. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  4. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  5. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  6. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  7. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  8. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  9. Аграрна сфера виробництва та її особливості
  10. Аграрне виробництво і його особливості
  11. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  12. Алгоритм розрахунку майбутньої вартості ануїтету




Переглядів: 346

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Склад матеріалів по оцінці інвестиційних проектів | Види позатранспортного ефекту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.061 сек.