Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структурна схема форм оплати праці на залізничному транспорті

У відповідності з чинним законодавством розміри, форми і системи опла­ти праці встановлюються підприємством самостійно. Виходячи з цього, надба­вки, крім гарантованих законодавством про оплату праці, можуть встановлю­ватись на підприємстві самостійно в порядку і розмірах, передбачених колек­тивними договорами.

Надбавки робітникам за професійну майстерність.

Надбавки до тарифних ставок - це грошові виплати, що систематично на­раховуються понад тарифну ставку.

Діюча тарифна сітка являє собою сукупність кваліфікаційних розрядів і відповідних тарифних коефіцієнтів, за допомогою яких установлюється безпо­середня залежність заробітної плати робітників від їх кваліфікації.

При підвищенні кваліфікації робітникам поряд з підвищеними тарифними ставками можуть встановлюватись надбавки за професійну майстерність.

Кваліфікованими робітниками вважаються робітники 3-го розряду і вище.

З метою стимулювання підвищення професійної майстерності робітників і посилення їх матеріальної зацікавленості і відповідальності за якість продук­ції (робіт), виконання виробничих завдань, керівникам підприємств і організа­цій надається право за погодженням з профспілковими комітетами запрова­джувати диференційовані надбавки до тарифних ставок за професійну майстер­ність для робітників 3-го розряду в розмірі до 12 відсотків, 4-го розряду - до 16 відсотків, 5-го розряду - до 20 відсотків, 6-го та вищих розрядів - до 24 від­сотків відповідної тарифної ставки.

Критеріями оцінки професійної майстерності робітників є висока якість продукції, робіт, систематичне виконання норм витрат праці і нормованих за­вдань, суворе дотримання технологічної і виробничої дисципліни, освоєння і. як правило, виконання робіт по суміжних операціях і професіях. Ці надбавки виплачуються за рахунок економії фонду оплати праці.

Надбавка за професійну майстерність виплачується тільки в період робо­ти на даному підприємстві. При переході робітника на інше підприємство ця надбавка не зберігається.

Рішення про встановлення надбавки приймається адміністрацією за учас­тю майстра й оформлюється відповідним наказом. У разі погіршання показни­ків роботи надбавка відміняється.

Премії нараховуються на заробіток за відрядними розцінками або тариф­ними ставками.

Разом з тим, деякі види робіт на розряди не поділяються, наприклад, ро­боти, виконувані працівниками локомотивних бригад, водіями автомобілів, хоч і серед таких робітників є висококваліфіковані.

Цим робітникам установлюються класи кваліфікації та відповідна надба­вка за класність.

За умови оплати праці машиністам локомотивів, які мають клас кваліфі­кації, і помічникам машиністів локомотивів, які мають право управління локомо­тивом, виплачується щомісячна надбавка (у відсотках до тарифної ставки).

Поїзним кочегарам паровозів, які витримали екзамен на помічника маши­ніста, виплачується надбавка в розмірі 5 відсотків тарифної ставки за відпра­цьований час.

Надбавка за клас кваліфікації машиністам локомотивів і за право управління локомотивом помічникам машиністів локомотивів обчислюється з роз­рахунку переважаючої тарифної ставки за фактично відпрацьований час.

Робітникам локомотивних бригад метрополітенів і промислового залізни­чного транспорту зазначені надбавки виплачуються в розмірах, установлених для машиністів і помічників машиністів локомотивів, що мають право управ­ління локомотивом одного виду тяги.

При переведенні машиністів локомотивів І і II класів на посади машиніста-інструктора локомотивних бригад, чергового по локомотивному депо (електродепо) і заступника начальника локомотивного депо (електродепо) з експлу­атації виплата надбавки за клас кваліфікації зберігається й обчислюється з розрахунку встановлених посадових окладів.

Клас кваліфікації машиністам локомотивів промислового залізничного транспорту І магістрального залізничного транспорту присвоюється на одна­кових умовах у відповідності з положенням про порядок присвоєння класу кваліфікації робітникам локомотивних бригад.

Водії автомобілів мають два класи кваліфікації: І, II. За присвоєний клас їм виплачується щомісячна надбавка в таких розмірах: водіям П класу - 10 відсот­ків і водіям 1 класу - 25 відсотків установленої тарифної ставки за відпрацьо­ваний водієм час.

Водіям автомобілів І класу може встановлюватись посадовий оклад за місць тарифної ставки, виплата надбавки за класність при цьому не провадиться.

Кращим за професією складачам поїздів, оглядачам-ремонтникам вагонів, оглядачам вагонів, бригадирам (звільненим), зайнятим на роботах по поточно­му утриманню колії і штучних споруд, електромонтерам і електромеханікам сигналізації, централізації, блокування, зв'язку та електропостачання, прийомоздавальникам вантажу і багажу, провідникам пасажирських вагонів, маши­ністам колійних машин і залізничних кранів, черговим по залізничних станці­ях (сортувальних гірках залізничних станцій), диспетчерам (поїзним, локомо­тивним, станційним, маневровим), яким присвоюються звання спеціаліста І класу та "Майстер формування поїздів", на підприємствах магістрального і міжгалузевого промислового залізничного транспорту виплачується щомі­сячна надбавка в розмірі 15 відсотків тарифної ставки (окладу) за відпрацьова­ний час.

Звання спеціаліста І класу та "Майстер формування поїздів" працівникам зазначених професій і посад присвоюються в установленому порядку началь­никами залізниць, начальниками державних підприємств по перевезенню ван­тажів і пасажирів, територіальних об'єднань міжгалузевого промислового залі­зничного транспорту і керівниками структурних підрозділів за умов забезпе­чення стабільного та якісного виконання норм експлуатаційної роботи і виробничих завдань з урахуванням стажу роботи за цією професією (на посаді) і тривалості безаварійної та бездоганної роботи. У разі погіршання показників в роботі та при переході на Іншу роботу виплата зазначеної надбавки припиня­ється. Присвоєння звання здійснюється на підставі діючого положення.

Керівникам підприємств і організацій за погодженням з профспілковими комітетами надається право знижувати кваліфікаційні розряди (класи, катего­рії) працівникам за грубе порушення технологічної дисципліни та за Інші по­рушення, які призвели до погіршання якості виготовленої ними продукції або по невиконання робіт.

Надбавки керівникам, спеціалістам і службовцям встановлюються за ви­сокі досягнення у праці або виконання особливо важливих робіт.

Керівникам підприємств і організацій за погодженням з профспілковими комітетами надається право вводити надбавки для керівників підрозділів, спе­ціалістів і службовців за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливих робіт на строк їх проведення. Ці надбавки встановлюються в розмірі до 50 відсотків посадового окладу.

В основі оцінки високої кваліфікації спеціалістів І службовців, яка дає право для встановлення надбавки, є ефективністю і якість роботи, уміння ана­лізувати, узагальнювати і робити необхідні висновки зі своєї роботи і роботи колективу, прояв ініціативи у вирішенні виробничих питань і поліпшенні ор­ганізації праці, впровадженні передових методів праці, усунення нераціональ­них витрат матеріальних, трудових і фінансових ресурсів.

Надбавка встановлюється на основі атестації працівника чи в іншому по­рядку оцінки якості праці. У разі погіршання показників роботи і перш за все зниження якості роботи надбавки зменшуються або відміняються повністю. При переході працівника на іншу постійну роботу надбавка відміняється.

Посадові оклади майстрів (старших) і контрольних майстрів (старших), яким в установленому порядку присвоюються звання "Майстер II класу" і "Майстер І класу", підвищуються відповідно на 10-20 та 20-30 відсотків.

Керівникам підрозділів, спеціалістам і службовцям можуть встановлюва­тись надбавки до посадових окладів за знання і використання в роботі інозем­ної мови у розмірі 10 відсотків посадового окладу.


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. TEMA 13. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
  5. VII. Правила техніки безпеки і гігієни праці.
  6. А). Схема с подвижным электродом-инструментом
  7. Авалювання векселів. Видача гарантій на забезпечення оплати векселів
  8. Аварії і катастрофи на транспорті.
  9. Аварії на транспорті
  10. Аварії на транспорті
  11. Аварії на транспорті
  12. Аварії на транспорті.




Переглядів: 1343

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття про заробітну плату | Надбавка за вислугу років

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.