Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Під час робіт.

Керівник робіт зобов'язаний:

правильно організувати роботу, в разі необхідності розставити сигналістів і сигнали огородження (відповідно до інструкції з сигналізації та Інструкції з забезпечення безпеки руху поїздів при виконанні колійних робіт);

правильно розставити робітників по фронту робіт і вказати місце, куди вони мають відійти на час проходу поїзда;

стежити, щоб в зоні виконання робіт не було сторонніх особи;

стежити за дотриманням вимог безпеки на залізничних коліях (згідно з п.4.9.2);

у разі наближення поїзда відвести працівників в бік від колії так, щоб на відстані до поїзда не менш ніж за 400 м на колії не залишилося працюючих. Відвід працюючих з колії має здійснюватися на такі відстані від ближчої рейки: при наближенні поїзда - 2 м; під час роботи колієукладача, електробаластера і інших колійних машин важкого типу - 5 м; під час роботи колійного струга - на 10 м; під час роботи машин, обладнаних щебнеочисними пристроями, двохколійних і роторних снігоочисників - на 5 м в бік, протилежний викіду снігу, льоду чи забруднень, під час роботи одноколійних снігоочисників - на 25 м;

 

4.11.3. Заходи безпеки під час виконання колійних робіт
немеханізованим способом.

 

Приступати до роботи дозволяється тільки після виконання вимог п. 4.9.3. Колійний ручний інструмент і порядок його застосування має відповідати вимогам п.4.3.3.

У разі виконання робіт складом з двох осіб монтерам колії необхідно розташовуватися так, щоб один монтер стежив за наближенням поїздів одного напрямку, а інший - поїздів протилежного напрямку. Один з монтерів колії призначається старшим. Забороняється сідати на рейки, кінці шпал, баластну призму, всередині колії та на міжколійї.

Під час виконання робіт необхідно постійно стежити за тим, щоб інструмент не заважав пересуванню та не знаходився під ногами, а старі і нові матеріали (рейки, шпали тощо) були акуратно складені поза габариту рухомого складу і не заважали сходити з колії внаслідок наближення поїзду.

У разі замінювання рейок знімати накладки після розболтовування, а також розсувати накладки і стримувати кінець іншої рейки під час установлення накладок слід за допомогою лома. Робити це руками забороняється. Кантувати рейку довжиною 12,5 м можна тільки ломом, вставляючи його в крайній болтовий отвір тільки з одного кінця. Під час кантування рейок забороняється знаходитися в напрямку ймовірного викиду лома. Кантування рейок довжиною 25 м має виконуватися тільки спеціальним пристроєм (лом зі скобою) При зсуванні рейок, що змінюються чи укладаються, стояти дозволяється тільки з одного боку рейки, протилежному напрямку зсування.

Забороняєтьсяг прибирати руками з рейки, що розпилюється, металеві ошурки.

Під час розгону рейкових зазорів мають використовуватися гідравлічні розгонні прилади, що забезпечують безпеку праці. Розгін зазорів ударами рейки внакладку забороняється.

Під час зачищення задирок на шпалах ноги слід ставити так, щоб уникнути можливості випадкового травмування.

Прибирати сміття і тріски з-під підошви рейки слід тільки мітлою чи віником. Руками прибирати забороняється.

Витягування костилів лапчастим ломом повинно проводитися натисненням рук на кінець лома. Забороняється для створення додаткових зусиль станйвйтися або лягати тулубом на лом, а також підкладати під його головку костилі, болти чи інші предмети.

При перешивці колії рейкову нитку слід відтискати стяжним приладе** чи гострокінцевим ломом. Користуватися як упором костилями, що забиті в шпалу, забороняється При наживленні костиля для забивання необхідно -гримати його вертикально; первісно костиль слід закріпити легкими ударами, а потім добивати. Під час забивання костилів необхідно стояти над рейкою уздовж колії. Під час роботи костильного молотка знаходження поблизу людей не дозволяється:

 

 

4.11.4. Безпека під час робіт з пересувними електростанціями і
колійним електричним інструментом.

 

Вимоги до працівників, які працюють з електричним інструментом, мають відповідати п.4.8.2, а вимоги до електричного інструменту та порядок користування ним має відповідати п.4.8.11.

Під час переходу з електроінструментом з одного місця роботи на інше та під час кожної перерви (навіть короткочасної) напруга в магістральному кабелі має бути вимкнена, а інструмент прибраний за межі габариту рухомого складу.

Пересувні електростанції транспортують до місця робіт на вантажних автомобілях, дрезинах незнімного типу і причепах до них. Під час вивантаження і навантаження електростанцію тримають за поручні. Переміщення пересувної електростанції по фронту робіт виконується на двоколійній ділянці по зовнішній рейковій нитці, а на одноколійній - по найбільш вигідній нитці з огородженням сигналами зупинки. Під час переміщення електростанції кабель має переноситися і укладатися в сухих місцях без скручування. Якщо необхідно укласти кабель через колію його необхідно пропустити між шпалами лід рейки. Розподільчі коробки мають бути на легких візках, що переміщуються по рейкам.

На час роботи пересувну електростанцію встановлюють на узбіччі земляного полотна на відстані не ближче 2 м від крайньої рейки. Корпус електростанції заземлюється спеціальним заземлювачем, який забивається в грунт, попередньо зволожений, на глибину не менше 1 м на відстані не ближче 2 м від крайньої рейки.

Під час роботи забороняється заправляти електростанцію пальним, торкатися струмовіднихчастин, розводити поблизу вогонь і палити.Корпус електричного інструменту під час роботи має бути з'єднаний з корпусом електростанції через четверту жилу. Перевірка справності заземлення електростанції і електричного інструменту перед початком робіт має проводитися відповідно дотехнічнічного опису інструкції з експлуатації.

Електричний рейкорізальний верстат треба точно встановити на рейку, що розпилюється, та надійно закріпити за допомогою скоби. До початку роботи пилкова рама повинна знаходитися та утримуватися в верхньому положенні. Вимикати двигун тільки після надійного закріплення верстата на рейці. Опускають пилкову раму обережно, при знятому вантажі. Забороняється очищував полотно до повної зупинки електрорізального верстата. Забороняється прибирати руками з рейки, що розпилюється, металеві ошурки.

Під час роботи рейкорізального верстата з абразивним диском забороняється знаходитися в площині обертання диска. Щоб уникнути попадання абразивного пилу до очей забороняється робота на верстаті без захисних окулярів

Електричний рейкосвердлувальний верстат для роботи надійно закріплюють на рейці за допомогою скоби. Забороняється очищувати свердло під час роботи електросвердлувального верстата.

Шліфувальний круг електричного рейкошліфувального верстата має бути випробуваний і замкнений в сталевий кожух. Забороняється працювати на електричному рейкошліфувальному верстаті з невипробуваним кругом, без спецодягу і захисних окулярів. Електричний рейкошліфувальний верстат забороняється використовувати для заточування будь-якого інструменту.

Електроінструмент з приладдями необхідно зберігати в сухому приміщенні, яке обладнано стелажами. Здаючи електроінструмент після роботи, монтери колії мають заявити керівнику робіт про асі несправності, що помічені під час роботи інструменту.

Робота з електроінструментом налругою до 1000 В поза приміщенням має вико­нуватися з обов'язковим використанням захисних засобів (гумових діелектричних килимів, калош, рукавиць).

 

 


Читайте також:

  1. Безпека виконання робіт.
  2. Безпека виконання робіт.
  3. Безпека під час вантажно –розвантажувальних робіт.
  4. Будівельний генеральний план на стадії виконання окремих видів будівельно-монтажних робіт.
  5. Виконання робіт.
  6. Вимоги безпеки під час виконання колійних робіт.
  7. Вимоги до місць проведення вантажно-розвантажувальних робіт.
  8. Відповідальність суб’єктів містобудівної діяльності за порушення під час виконання будівельних робіт. Повноваження ДАБК та процедура накладення санкцій
  9. Договір на виконання науково-дослідних або дослідно-конструкторських та технологічних робіт.
  10. Електромонтажних робіт.
  11. Загальна характеристика вантажно-розвантажувальних робіт.
  12. Загальні положення охорони праці та техніки безпеки при ви­конанні будівельно-монтажних робіт.




Переглядів: 489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обов'язки керівника робіт. Перед початком робіт. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.