МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Прийоми економічного аналізу як основа управління підприємствомВиди, економічного аналізу та їх класифікація Увага! Функції, мета і ціль економічного аналізу підпорядковані запитам користувачів фінансової інформації. Класифікація видів економічного здійснюється за різними ознаками: 1) за аспектами та методами дослідження: - фінансовий – це аналіз фінансової звітності; - управлінський (внутрішньогосподарський) аналізує доходи, витрати, результати господарської діяльності за різними ознаками; - маркетинговий – це дослідження ринку, галузі, оцінка конкурентноздатності підприємства та його продукції. - інвестиційний – це аналіз фінансових і капітальних інвестицій. - функціонально-вартісний – аналіз окремих виробів, який досліджує залежність функцій і вартості. - стратегічний – аналіз стратегії підприємства. 2) за користувачами аналітичної інформації: Внутрішні - керівники, менеджери тощо. Зовнішні – інвестори, постачальники, потенційні покупці. 3) за часовою ознакою: - ретроспективний (минулий) - перспективний (майбутній) 4) за рівнем управління: - аналіз діяльності підприємства; - аналіз галузі; - аналіз регіону; - макроекономічний аналіз; - тематичний (виявлення, використання і визначення можливих резервів поліпшення фінансово-господарської діяльності. Прикладом тематичного аналізу може бути аналіз продуктивності праці, якості випущеної продукції, реалізації продукції тощо)
Прийоми економічного аналізу можна розділити на: Якісні (абстрактно-логічні) –мають суб’єктивний характер, в їх основі логічні аналітичні прийоми. До них відносять: аналіз, синтез, індукцію, дедукцію, порівняння, моделювання, SWOT – аналіз, PEST – аналіз, ABC – аналіз, евристичні методи (інтуїція, логіка, досвід). Кількісні –мають об’єктивний характер, в їх основі числові аналітичні прийоми. До них відносять: економічні, статистичні, математичні).
Порівняння– це спосіб дослідження дійсності через зіставлення одного показника з іншим з метою визначення спільних рис або розбіжностей між ними. Моделювання – на базі окремих явищ будується або модель, або формула. SWOT-аналіз – в процесі діяльності підприємства визначення сильних і слабких сторін, перспективи і загрози (самостійно). PEST-аналіз використовується для аналізу макросередовища та визначення впливу політичних (P), економічних (E), соціальних (S), технологічних (T) факторів на діяльність банку (самостійно). SPACE- аналіз -аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність економічного суб’єкта господарювання АВС – аналіз –дослідження об’єктів за ступенем важливості в межах трьох груп (самостійно)., Наприклад: матеріали групи А – найважливіші (співвідношення: 20% матеріалів дають 80% прибутку; група В – 30% матеріалів дають 60% прибутку; група С – найменш важливі) PIMS- аналіз - аналіз впливу ринкової стратегії на прибутки SNW – аналіз - використовується для дослідження життєвого циклу банківських продуктів та використовується банком в процесі розробки його продуктово-маркетингової стратегії. З його допомогою обґрунтовуються сильні, нейтральні, слабкі сторони банківського продукту. Евристичні прийоми– ґрунтуються на інтуїції та досвіді дослідників, здатності дослідника генерувати ідеї та нестандартні способи розв’язання поставлених завдань. Розрізняють: - метод мозкового штурму (наприклад: передача Что? Где? Когда?); - метод експертних оцінок (експерти, за рахунок власного досвіду ставлять оцінку підприємству); - метод колективного блокноту (30 хвилин обговорення, 30 хвилин запис ідей без критики) ; - спосіб асоціацій і аналогій (об’єднання багатьох функцій в один прилад, наприклад: мобільний телефон, має дуже багато функцій); - метод Дельфі – спосіб для встановлення рейтингових оцінок.
Кількісні прийоми можна поділити на описові та аналітичні: ОПИСОВІ: Метод середніх та відносних величин: Середні величини (прості арифметичні, зважені арифметичні, середні хронологічні, середні геометричні, середні гармонічні, середні квадратичні) використовуються в аналізі для узагальнюючої характеристики масових однорідних показників (наприклад: середня заробітна плата, середня чисельність працівників, середня кількість акцій тощо). С/р: на практичне заняття написати формули до них. Відносні величини – це відсотки, індекси, коефіцієнти. Метод рядів динаміки називають часову послідовність значень економічних показників. Виділяють: абсолютний приріст, темп росту, темп приросту, абсолютне значення 1% приросту
Графічний метод -це масштабне зображення певних показників за допомогою графіків, діаграм, гістограм, для візуального сприйняття. Матричний аналіз: Матриці – візуальний спосіб співставлення показників, коли кожен показник позиціонується на полях дво- або тривимірної аналітичної матриці.
Найпоширеніші з них: Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|