МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кормороздавач КТУ-10А.Передбачається щозмінне обслуговування, технічне обслуговування №1 через 75...90 год. роботи і технічне обслуговування №2 через 270...300 год. роботи. Щозмінне технічне обслуговування включає такі операції: перевірку стану і кріплення складальних одиниць і деталей, тиску в шинах, справності і надійності дії гальм, огородження ланцюгових і карданної передач, роботи поворотних ліхтарів і стоп-сигналу, а також освітленості номерного знака. Технічне обслуговування №1 включає операції щозмінного технічного обслуговування і, крім того, ще такі роботи: перевірку справності ходової частини, поздовжнього і поперечних конвеєрів, основних і надставних бортів, приводів кормороздавача, бітерів і конвеєрів, гальмівного пристрою, елекгрообладнання, а також огороджувальних щитків; мащення підшипників згідно з картою мащення. Технічне обслуговування №2 включає операції технічного обслуговування №1 і, крім того, такі роботи: перевірку приводних ланцюгів поздовжнього конвеєра і приводу бітерів; заміну масла в редукторах і перевірку стану деталей, сходження передніх коліс і осьового зазору підшипників передніх і задніх коліс; перевірку карданного з'єднання телескопічного вала. При виконанні операцій технічного обслуговування осьовий зазор в підшипниках коліс регулюють у такій послідовності: домкратом піднімають колесо, повертають його в осьовому напрямку, якщо зазор перевищує 0,4 мм, виконують регулювання; знімають кришку маточини, відгинають краї замкової шайби, відкручують контргайку і знімають шайбу, затягують гайку до упору, а потім на 1/6 оберту, щоб колесо легко оберталось без бокового коливання; ставлять на місце замкову шайбу, затягують контргайку, відгинають краї шайби, встановлюють на місце кришку і відпускають колесо. Регулюють схід передніх коліс в такій послідовності: встановлюють кормороздавач на рівному майданчику так, щоб його передні колеса займали положення, що відповідає руху кормороздавача по прямій; спереду між краями ободів коліс нарівні передньої осі розміщують розсувну лінійку і вимірюють відстань по шкалі; потім вимірюють цю саму відстань ззаду передньої осі на такому ж рівні від землі (відстань між ободами ззаду повинна бути на 1,5...3 мм більша, ніж спереду); якщо ця відстань менша або більша допустимої, роблять регулювання, подовжуючи або зменшуючи тяги поворотного пристрою. Ланцюги поздовжнього конвеєра регулюють переміщенням двох осей натяжними гвинтами. Провисання нижньої вітки повинно становити 60...80 мм. Стрічки поперечних конвеєрів також натягують гвинтами: лівого і додаткового - переміщенням веденого вала, а правого - переміщенням ведучого вала. Перед регулюванням послаблюють натяг приводного ланцюга правого конвеєра і очищають барабани від маси, що на них налипла. Стрічки натягують так, щоб конвеєр працював без пробуксовування, а стрічки не сповзали на бік. Необхідно, щоб напрямні паси щільно прилягали до стрічок по всій довжині робочих віток. Це буде запобігати залипанню барабанів. Після регулювання натягу стрічок натягують приводні ланцюги правого конвеєра. Приводні ланцюги поздовжнього поперечного і додаткового конвеєрів, а також бітерів регулюють натяжними зірочками. Гальмівну систему заповнюють сумішшю, що складається з 50% касторового масла і 50% діацетонового, бутилового або ізоамілового спирту (отрута). Систему заповнюють у такій послідовності: очищають від бруду головний гальмівний циліндр і перепускні клапани на гальмівних щитах у місцях приєднання трубок до колісних циліндрів; заповнюють головний гальмівний циліндр сумішшю, попередньо відкрутивши пробку; знімають захисний ковпачок з перепускного клапана гальмівного циліндра колеса І надівають гумовий шланг, другий кінець якого опускають у посудину, що до половини заповнена такою самою сумішшю; кілька разів швидко натискають на тягу важеля гальма і, відкрутивши на 1/2...3/4 обертів перепускний клапан, повільно опускають тягу, прокачуючи робочу рідину через циліндр доти, доки не припиниться виділення бульбашок повітря з шланга; щільно закручують перепускний клапан колісного циліндра при натягнутій тязі важеля; знімають шланг, встановлюють захисний ковпачок і доливають рідину в головний гальмівний циліндр. Потім у такій самій послідовності прокачують інші колеса, доливають рідину в головний циліндр на 15...20 мм нижче верхньої кромки кришки і щільно закручують пробку. Регулюють зазор між штовхачем і поршнем головного гальмівного циліндра, змінюючи довжину штовхана. Цей зазор повинен становити 2...З мм. Зазор між колодками і гальмівними барабанами регулюють у такій послідовності: піднімають домкратом колесо і. обертаючи його вперед, повертають ключем головку ексцентрика передньої колодки доти, доки вона не загальмує колесо; повертають головку у зворотному напрямку, поки колесо не почне вільно обертатись. Задню колодку регулюють у такій самій послідовності, як і передню, але колесо обертають назад. Залишок регулювання перевіряють за нагріванням гальмівних барабанів під час роботи кормороздавача. Регулюють зазор підшипників головного і поперечного валів, підбираючи прокладки між стаканом і кришкою (для головного вала) або між корпусом редуктора і кришкою (для поперечного вала). Зазор не повинен перевищувати 0.2 мм. Регулюють осьовий зазор в підшипниках і боковий зазор конічної пари редуктора. У конічній парі редуктора зазор 0,2...0,3 мм встановлюють, підбираючи регульовані прокладки відповідної товщини. У підшипниках вала малої конічної шестерні осьовий зазор 0,15...0,20 мм регулюють за допомогою гайки, а в підшипниках вала великої конічної шестерні регулювальними прокладками.
Таблиця 6.1.
Таблиця 6.2.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|