МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розрахунок енергетичних показників кормороздавачаТяговий опір кормороздавача на перекочування визначається виразом: , Н, (5.7.88) де – вага завантаженого кормороздавача, H; – допустимий кут підйому дороги ( =25 - 300); – кут перекочування (на ґрунтових дорогах ) . Вага навантаженого кормороздавача: , Н, (5.7.89) де – власна вага кормороздавача, Н; – вага корму, що знаходиться в кузові (бункері) кормороздавача, Н. Граничний кут поперечної стійкості пересувного кормороздавача визначається із виразу: , град, (5.7.90) де – ширина колії кормороздавача, м; – горизонтальна координата центру тяжіння, м; – вертикальна координата центру тяжіння, м; – кут нахилу осі скидання до поздовжньої осі роздавача. Координати центру тяжіння визначаються наступними формулами: , м, , м. (5.7.91) де – сила, яка припадає на причіпне вушко (в одноосьовому кормороздавачі); – відстань між точкою опори ходових коліс і точкою причепу, м; g – вага деяких елементів кормороздавача, Н; – вертикальна координата кожного елементу кормороздавача, м; – вага корму, Н; Y – вертикальна координата центру тяжіння ваги корму від поверхні Критичний кут поперечного нахилу з урахуванням швидкості руху кормороздавача і радіуса повороту. , град, (5.7.92) де V – швидкість руху кормороздавача, м/с; R– радіус повороту агрегату, м; – прискорення сили тяжіння, м/с2. Потужність приводу робочих органів кормороздавача визначається в кожному конкретному випадку. Для прикладу визначені складові зусилля при роботі пересувного кормороздавача типу КТУ-10А. Значні зусилля, а також потужність витрачають на переміщення маси в кузові кормороздавача. Чим більше маса в кузові, тим більше зусиль, необхідних на її переміщення. Зусилля P, яке витрачається на переміщення маси корму в кузові при максимальному його заповненні, визначаються наступним виразом: , Н, (5.7.93) де – зусилля на переміщення корму по дну кузова, Н; – зусилля на переміщення ланцюгів, які переміщують масу корму, Н; – зусилля на подолання тертя корму по бортам кузова, Н. В свою чергу, перша складова визначається виразом: , Н (5.7.94) де – вага корму в кузові, Н; – коефіцієнт тертя ковзання корму на поверхні дна кузова. Друга складова визначається таким рівнянням: , Н, (5.7.95) де – вага ланцюгів, які переміщують масу корму в кузові, Н; – відповідний коефіцієнт тертя ковзання. Максимальне зусилля на подолання тертя корму по бортах кузова визначається згідно правої частини рівняння: (5.7.77) , Н. (5.7.96) Середнє значення визначається методом знаходження площі між величиною зусиль і віссю висоти кузова з наступним діленням отриманого значення на його висоту: , Н. (5.7.97) Швидкість руху корму в кузові визначається по середньому значенню, із аналізу кінематичної схеми і максимально можливого кута повороту храпового механізму. При відомому значенні числа обертів n(об/хв) храпового колеса кутова швидкість ω дорівнює: , с-1. (5.7.98) Лінійна швидкість Vц руху ланцюгів, які переміщують масу корму в кузові визначається добутком: , м/с. (5.7.99) де r – радіус подільного кола ведучої зірочки ланцюгів, град. Потужність N1, приводу механізму для переміщення маси корму в кузові визначається виразом: , кВт, (5.7.100)
де – швидкість переміщення маси корму в кузові, м/с. Швидкість визначається виразом: , м/с, де E – коефіцієнт, прийнятий рівним 0,9-0,99. Потужність приводу ланцюгів, які переміщують масу корму: , кВт. (5.7.101) Потужність на подолання сили тертя корму по бортах кузова: , кВт. (5.7.102) Потужність, яка необхідна для переміщення кормороздавача, кВт: , кВт, (5.7.103) де – швидкість на переміщення кормороздавача, м/с. Потужність, яка необхідна на подолання тертя в підшипниках, підраховується по заданим або розрахунковим значенням моментів тертя і визначається наступним виразом: , кВт, (5.7.104) де – момент тертя в вузлах, Н·м; – кутова швидкість обертання валів, с-1. Загальна потужність, яка потрібна для роботи кормороздавача, визначається як сума складових потужності: , кВт. (5.7.105) Проведення обчислень доцільно супроводжувати чисельним методом аналізу, побудовою графічних залежностей, демонструванням впливу окремих аргументів на значення функцій. Доцільно представлення рисунків машини, окремих її механізмів, кінематичної схеми, технічної характеристики, табличного матеріалу, других даних, які можуть зацікавити (можливе запозичення з літературних джерел із посиланням на них). Необхідно провести порівняння отриманих розрахункових значень з дійсними, приведеними в таблиці, в якій наведені характеристики п’яти модифікацій мобільних роздавачів кормів. Читайте також:
|
||||||||
|