МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Аналіз показників валового прибутку і собівартості реалізованої продукціїАналіз виробничої діяльності Показники результатів виробничої діяльності, зазвичай, ґрунтуються на чистому доході від реалізації (виручка від продажу), тобто валовому прибутку після вирахування всіх повернень і наданих скидок. Коефіцієнти використовуються як для співставлення відносної величини основних елементів, так і для визначення підвищувальних або понижувальних тенденцій. При виконанні аналізу необхідно постійно пам'ятати, якої галузі підприємство ми аналізуємо, які особливості притаманні даній галузі та підприємству. Наприклад, валовий прибуток у ювелірному магазині при повільному товарообігу і високій товарній націнці буде значно вищий (50% вважається достатньо нормальним рівнем), ніж в універсальному магазині, успіх роботи якого ґрунтується на невисокій нормі прибутку в поєднанні з великими обсягами реалізації. Про успішність роботи компанії краще всього можна судити, порівнявши коефіцієнти даної компанії з коефіцієнтами аналогічних компаній за ряд минулих звітних періодів. При цьому розрахунку визначається процентне співвідношення собівартості реалізованої продукції і чистого обсягу продажу. Цей коефіцієнт показує, яку частку складає вартість куплених або вироблених товарів, вартість наданих послуг у відношенні до тієї суми, яка залишається для покриття загальних операційних витрат і у вигляді прибутку. Валовий прибуток залежить від співвідношення цін, обсягу продажу і собівартості. Будь-які зміни у співвідношенні цін і собівартості товарів або послуг (вироблених або куплених) може потягти за собою зміни у валовому прибутку. Обсяг операцій важливий у тому випадку, якщо, наприклад, виробнича компанія має великі постійні витрати або торговельна фірма має меншу купівельну здатність і менший ефект масштабу чим її більш великий конкурент. У нашому прикладі валовий прибуток компанії „ТNК", відображений у звітності, складається від результатів роботи трьох основних напрямів виробництва: консолідований звіт про прибутки включає аерокосмічне виробництво і оборонну продукцію, виробництво засобів автоматизації та інформаційних систем. Для отримання більш повної картини бажано розрахувати валовий прибуток по окремих видах діяльності, якщо звіт компанії надає для цього достатній обсяг інформації. Аналіз виробничих компаній утруднюється із-за характеру обліку витрат виробництва, за яким визначається вартість товарно-матеріальних запасів і собівартість реалізованої продукції. Значні відмінності в результатах можуть спричинятися у зв'язку з тим, чи використовується компанією система „стандарт-кост" або метод розрахунку собівартості по перемінних витратах, або система калькуляції собівартості з повним розподіленням витрат. Результати також викривляються впливом інфляції, оскільки вона призводить до змін цін на покупні товари і матеріали, а також вироблених і реалізуємих товарів і послуг. Якщо компанія приймає участь у міжнародних операціях, то на результати діяльності впливають зміни курсів валют. Читайте також:
|
||||||||
|