Передбачається щозмінне технічне обслуговування, технічне обслуговування №1 через 100... 130 год. роботи і технічне обслуговування №2 через 1050... 1100 год. роботи.
Щозмінне технічне обслуговування включає такі операції: очищення кормороздавача від бруду і залишків кормів; перевірку стану кріплення складальних одиниць і деталей, натягнення ланцюгових передач, відсутності підтікання мастила в редукторі і стану заземлення.
Технічне обслуговування №1 включає операції щозмінного технічного обслуговування і, крім того, такі роботи: регулювання натягу ланцюгових передач; перевірку стану робочих органів і, при потребі, доливання масла в редуктори; усунення витікання корму через нещільності вивантажувальних гвинтових шнеків. При технічному обслуговуванні №2 виконують операції технічного обслуговування №1 і, крім того, промивають і проварюють втулково-роликові ланцюги; перевіряють і регулюють осьовий зазор підшипників, боковий зазор в конічних шестернях; регулюють запобіжну муфту; промивають редуктор і замінюють масло; змащують підшипники згідно з картою мащення; відновлюють фарбування.
Під час виконання операцій технічного обслуговування ланцюги промивають у дизельному паливі і проварюють протягом 15...20 хв. у маслі при температурі 80... 90 °С.
Перевіряють і, якщо необхідно, регулюють осьовий зазор підшипників (допускається 0,2 мм) і боковий зазор в конічних шестернях (0,2...0,8 мм).
Регулюють натяг ланцюгів приводу вала змішувача, ходових коліс, роздавальних гвинтових конвеєрів і конічного редуктора переміщенням натяжних зірочок. Якщо ланцюг правильно відрегульований, стріла його прогину повинна становити 25...30 мм.
Регулюють закривання шиберів шляхом підтягування болтів. Якщо підтікання не припиняється, зменшують кількість прокладок між фланцями кожухів гвинтових конвеєрів й горловиною бункера.
Регулюють запобіжну муфту, стискаючи або відпускаючи пружину до довжини 126 мм.