Передбачаються щозмінне і періодичне №1 через 100... 130 год. роботи технічні обслуговування.
Щозмінне технічне обслуговування включає такі операції: перевірку стану кріплення складальних одиниць і окремих деталей, натягнення приводних ланцюгів і ланцюгів конвеєра, тиску повітря в шинах (норма 300 к Па.), відсутності підтікання масла в редукторі.
Технічне обслуговування №1 включає операції щозмінного технічного обслуговування і, крім того, ще такі роботи: перевірку і регулювання люфту і підшипників ходової частини та інших складальних одиниць; визначення ступеня спрацювання робочої частини передніх напрямних конвеєра і при потребі їх наплавлення й очищення.
При підготовці до осінньо-зимового і весняно-літнього сезону змінюють масло і маточинах коліс і корпусі редуктора.
Під час виконання операцій технічного обслуговування скребковий конвеєр натягують гвинтами натяжного пристрою. При правильному натягненні нижня вітка ланцюга конвеєра біля бокового люка піднімається на 40 мм при покладенні в середній частині скребка зусилля 200 Н.
Приводні ланцюги натягують переміщенням відхиляючих зірочок вздовж паза кронштейна. Ланцюги натягнені нормально, якщо в середній частині прольоту ланцюг відхиляється на ЗО мм при прикладені зусилля 100 Н.
Для перевірки і регулювання зазору в конічних роликових підшипниках ходових коліс колесо піднімають від землі на 20...30 мм, знімають кришку, похитують колесо і, якщо є розбіг регулюють.