Передбачається щозмінне технічне обслуговування і періодичне технічне обслуговування №1 через 75... 100год. роботи.
Щозмінне технічне обслуговування включає операції: перевірку стану кріплення складальних одиниць і деталей, тиску повітря в шинах (норма 340 кПа), натягу приводних пасів, відсутності підтікання масла і стуків при роботі кормороздавача.
Періодичне технічне обслуговування №1 включає операції щозмінного технічного обслуговування і, крім того, такі роботи: перевірку сгану підшипників, кріплення лопатей мішалки, стану зубів насоса, а також витрату рідини через насадки насоса
При виконанні технічною обслуговування натяг приводних ланцюгів регулюють за допомогою натяжних гвинтів так, щоб ланцюг в середній частині прольоту відхилявся на 25.. .40 мм при прикладенні зусилля 100 Н.
Перепускний клапан насоса НБ-13А-ЗБ регулюють на потрібну подачу за допомогою регулювального гвинта. Після закінчення регулювання клапан пломбують.
Підшипники маточин коліс регулюють у такій послідовності: відкручують болти і знімають ковпак; розшплінтовують корончасту гайку і, повертаючи колесо від руки, затягують до підвищеного опору обертанню; відкручують корончасту гайку на 1/6...1/8 оберта до збігання найближчого прорізу в напівосі під шплінт; перевіряють, чи вільно обертається колесо; зашплінтовують гайку, набивають ковпак мастилом й встановлюють його на місце. Потім перевіряють нагрівання маточини коліс під час роботи кормороздавача.