Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення чистоти меляси

Визначення масової частки сухих речовин меляси розбавленням 1:1

Мелясу розчиняють дистильованою водою у співвідношенні 1:1. Для цього використовують спеціальну посудину [1].

На шальки технічних терезів ставлять дві посудини: внутрішню і зовнішню та врівноважують. Потім у внутрішню посудину вміщують довільну кількість жовтого цукру ( біля 50г), ставлять на шальку терезів і додають воду в зовнішню посудину до досягнення рівноваги. Після цього знімають посудину з терезів і в зовнішню посудину розміщують грузик для перемішування.Обережно опускають внутрішню посудину в зовнішню, герметично закривають кришку і посудину вміщують у водяну баню з температурою 80 оС на 30 хв. Цю температуру підтримують, періодично струшуючи посудину для повного розчинення кристалів цукру. Посудину охолоджують до 20 оС, розкривають, 1…2 краплі розчину поміщають на рефрактометр і визначають сухі речовини розчину. Масова частка сухих речовин у мелясі дорівнює подвоєному значенню сухих речовин розчину 1:1.

СРмеляси=СРрозчину­∙2 (2.5)


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  7. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  8. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  9. Алгоритм визначення проекцій точок на поверхнях обертання
  10. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  11. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  12. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту




Переглядів: 486

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення масової частки сахарози | Визначення масової частки сахарози у мелясі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.