Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ШКІДЛИВІСТЬ ДЕЯКИХ ПОВЕРХНЕВО-АКТИВНИХ РЕЧОВИН (ПАР)

 

З фосфорорганічними і хлорорганічними пестицидами тісно межує подібна до них за хімічною будовою група ПАР. Це миючі засоби, що використову­ються в побуті, реагенти, які застосовують у нафтодобувній, текстильній, целюлозно-паперовій, харчовій і фармацевтичній галузях промисловості, а також для боротьби із забрудненням нафтою океанів і морів. Як і згадані пестициди, ПАР мають підвищену спорідненість з ліпідами клітинних оболонок і, вбудовуючись у них, порушують їх функції, а потім виклика­ють загибель клітин. При контакті з хімічними реагентами, особливо при відбілюванні паперу у целюлознопаперовому виробництві, а також з деяки­ми біологічними рідинами, вони утворюють діоксини, які руйнують хромо­сомний апарат клітини. Як і фосфорорганічні пестициди, ці речовини сприя­ють потоншанню шкаралупи яєць птахів на 10 %, що, по-перше, знижує стійкість яйця до зовнішнього впливу І життєздатності зародку; по-друге, полегшує їх проникнення у зародок, внаслідок чого у зародка виникають аномалії розвитку. Як і хлорвуглеводні пестициди, ПАР активізують різні мікотоксини природного походження (афалотоксини і ніваленоли), поперед­ників канцерогенів (ариламіни), нейротоксини.

!ПРИКЛАДИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ


Читайте також:

  1. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  2. IV. Запасні речовини
  3. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  4. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  5. Абсорбція лікарської речовини в організмі.
  6. Аварії з викидом (загрозою викиду) сильнодіючих отруйних речовин на об'єктах економіки.
  7. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  8. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  9. Аварії з викидом сильнодіючих отруйних речовин (СДОР)
  10. Аварії з витоком сильнодіючих отруйних речовин
  11. Аваріїз витоком сильнодіючих отруйних речовин.
  12. Аверсивную терапію використовують, як правило, при лікуванні алкоголізму, нікотиновій залежності і деяких інших захворювань.




Переглядів: 554

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗНАЧЕННЯ СОРБЦІЙНИХ ЯВИЩ | Задача 2.1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.