МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 6. Введення в стандартизацію на автомобільному транспорті. Роль інженера у розвитку транспортних засобів і його основні якостіСтандартизація є чинником підвищення надійності, комфортності та безпечності транспортних засобів, якості робіт та послуг відповідно до розвитку науки та техніки, потреб населення та народного господарства. Вона забезпечує реалізацію єдиної науково-технічної політики з питань створення, експлуатації, ремонту, технічного обслуговування та утилізації транспортних засобів. Стандартизація (від англійського s t a n t a r d –норма, зразок) встановлення єдиних норм і вимог, які пред’являються до матеріалів і готових виробів. Норми і вимоги оформлюються у вигляді документів і називаються стандартами. Наприклад, наведемо деякі вимоги до транспортних засобів, які обумовлюються стандартами: - стандарт на шум; - захист водія від удару у механізм керування, місця кріплення ременів безпеки легкових, вантажних автомобілів і автобусів; - стандарти стосовно викидів двигунами забруднених речовин; - стандарти на накладки гальмівні, визначення впливу тепла на розміри і форму накладок; - єдині технічні норми для пневматичних радіальних шин легкових автомобілів, їх основні параметри; - ресори листові автотранспортних засобів, загальні технічні умови; - єдині технічні норми для пневматичних шин для дорожніх транспортних засобів і їх причепів; - єдині технічні приписи щодо змінних гальмівних накладок у зборі і гальмівних накладок барабанних гальмівних механізмів для технічних колісних транспортних засобів та їх причепів; - засоби транспортні дорожні. Причепи і напівпричепи. Терміни та визначення; - система показників якості продукції, автомобілі вантажні; - стандарти на стенди роликові для перевірки гальмівних систем дорожніх транспортних засобів в умовах експлуатації; - АТЗ - номенклатура зовнішніх розмірів; - система показників якості продукції. Гаражне обладнання. Номенклатура і ін. Стандарти обов’язкові для всіх підприємств і організацій будь-якої форми власності. Продукція, на яку не встановлені стандарти, випускається у відповідності з технічними умовами. Таким чином для підвищення надійності та безпечності транспортних засобів велике значення має кадровий склад інженерів і інших працівників галузі, які повинні досконало володіти певним об’ємом знань і умінь, тобто мати досвід і майстерність. Зріст досвіду і майстерність інженера фіксується в ступенях його професійної сходинки, а саме: 1-а ступінь – інженер – стажист (стаж до 2-х років); 2-а ступінь – інженер (2-5 років); 3-я ступінь – інженер III-ої категорії (5-9 років); 4-а ступінь – інженер II-ої категорії (9-14 років); 5-а ступінь - інженер I-ої категорії (14-20) років; 6-а ступінь – провідний інженер підприємства (20-26 років); 7-а ступінь – провідний інженер галузі (більше 26 років). У даній моделі інженерний досвід – основний, але не єдиний критерій професійної майстерності інженера. Важливим критерієм має бути рівень інженерних рішень, їх складність. Реальна професійна кар`єра може складатися по різному. Деякі інженери можуть подолати ступені професійного зросту в більш короткі строки. Тим не менше, обов`язковою має бути вимога щодо проходження кожної ступені кар`єри, а не “перескакування”, так званий “кар`єристський альпінізм”, абсолютно неприйнятний в інженерній професії. Кар`єра керівника може бути продовженням інженерної кар’єри після досягнення її кінцевої ступені. У всякому випадку, суміщення кар`єри інженера і керівника, що ми зараз спостерігаємо, в майбутньому представляється малоймовірним і нетиповим. Такі основні шляхи організаційної перебудови інженерної діяльності в нашій країні. Читайте також:
|
||||||||
|