Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Потреби. Ієрархія потреб за А. Маслоу

Практична робота №1

Потреба це суб’єктивне відчуття нестачі чогось необхідного, спрямоване на його зменшення чи ліквідацію.

 
 

 

 


Рис. 1 Ієрархія потреб за Маслоу

Завдання:

1.1. Які фактори впливають на вибір споживачем магазину для повсякденних покупок? Перелічіть фактори в порядку зменшення їх значущості.

 

1.2. Зіставте запропонований перелік товарів із рівнями потреб за ієрархією А. Маслоу:

 

Варіант 1 Варіант 2 Варіант 3
- взуття - мобільний телефон - пральна машина - газета «Факти» - ноутбук - лак для нігтів - книги - фен   - фарба для волосся - USB-накопичувач - золотий годинник - диван - посудомийна машина - чоловічий костюм “Brioni” - мобільний телефон “Vertu” - автомобіль - журнал “Cosmopolitan” - страховий поліс - жувальна гумка - Інтернет - макарони - музичний плеєр - зброя  

 

 

1.3. На задоволення яких потреб розраховані наступні товари (послуги)?

а) букет квітів____________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

 

б) спортивне тренування __________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

в) індикатор диму ________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

г) відвідування кафе ______________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

д) відпочинок за кордоном _________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

е) міжміський телефонний зв'язок ___________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

 


Читайте також:

  1. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  2. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  3. Абрахам Маслоу: гуманистическая теория личности
  4. Абрахам Маслоу: гуманистическая теория личности
  5. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  6. Безмежність потреб
  7. В. Жертвьі злоупотребления властью
  8. Варіанти співвідношення потреб і виробництва
  9. Взаємозалежність та ієрархія глобальних проблем.
  10. Взаємозалежність та ієрархія глобальних проблем.
  11. Взаємозв’язок потреб , виробництва і споживання
  12. Взаємозв’язок потреб, виробництва і попиту.




Переглядів: 3304

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.