Потреби. Ієрархія потреб за А. Маслоу
Практична робота №1
Потреба – це суб’єктивне відчуття нестачі чогось необхідного, спрямоване на його зменшення чи ліквідацію.
Рис. 1 Ієрархія потреб за Маслоу
Завдання:
1.1. Які фактори впливають на вибір споживачем магазину для повсякденних покупок? Перелічіть фактори в порядку зменшення їх значущості.
1.2. Зіставте запропонований перелік товарів із рівнями потреб за ієрархією А. Маслоу:
Варіант 1
| Варіант 2
| Варіант 3
| - взуття
- мобільний телефон
- пральна машина
- газета «Факти»
- ноутбук
- лак для нігтів
- книги
- фен
| - фарба для волосся
- USB-накопичувач
- золотий годинник
- диван
- посудомийна машина
- чоловічий костюм “Brioni”
- мобільний телефон “Vertu”
| - автомобіль
- журнал “Cosmopolitan”
- страховий поліс
- жувальна гумка
- Інтернет
- макарони
- музичний плеєр
- зброя
|
1.3. На задоволення яких потреб розраховані наступні товари (послуги)?
а) букет квітів____________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
б) спортивне тренування __________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
в) індикатор диму ________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
г) відвідування кафе ______________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
д) відпочинок за кордоном _________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
е) міжміський телефонний зв'язок ___________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
Читайте також: - D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
- V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
- Абрахам Маслоу: гуманистическая теория личности
- Абрахам Маслоу: гуманистическая теория личности
- Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
- Безмежність потреб
- В. Жертвьі злоупотребления властью
- Варіанти співвідношення потреб і виробництва
- Взаємозалежність та ієрархія глобальних проблем.
- Взаємозалежність та ієрархія глобальних проблем.
- Взаємозв’язок потреб , виробництва і споживання
- Взаємозв’язок потреб, виробництва і попиту.
<== попередня сторінка |
| |
наступна сторінка ==> |
| | | | Переглядів: 3403
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|