МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВСТУП (обсяг 2-3 сторінки)Вступ – це початкова, дуже відповідальна частина дослідження, що передує основному викладу матеріалу і традиційно пишеться при завершенні роботи.
Вступ є водночас складним, доволі коротким за обсягом матеріалом, в якому мають бути вміщені такі компоненти: 1. Обґрунтування актуальності обраної теми (1 сторінка), в якому необхідно: а) висвітлити сутність проблемної ситуації, тобто шляхом критичного аналізу чітко, аргументовано обґрунтовують актуальність і необхідність роботи над обраною темою для вирішення певних економічних та фінансових (податкових) проблем (показати наскільки важлива для економіки України обрана вами тема); б) розкрити теоретичне і практичне значення теми роботи, її доцільність (які теоретичні та практичні проблеми можливо вирішити, завдяки вашим дослідженням); в) розкрити ступінь вивчення обраної теми в літературі (хто з провідних вітчизняних та зарубіжних вчених займався аналогічними дослідженнями).
2. Мета і завдання дослідження. Студенту необхідно сформулювати мету роботи та завдання, які необхідно вирішити для досягнення поставленої мети. Не слід формулювати мету як "дослідження....", "вивчення.....", тому що ці слова вказують на засіб досягнення мети, а не на неї саму. Мета зазвичай тісно переплітається з назвою дипломної роботи і має чітко вказувати, що саме розв'язується в роботі. Завдання, які мають бути розв'язані для досягнення мети, наводять у формі перерахування (вивчити...., описати..., встановити..., з'ясувати..., вивести формулу...). Формулювання названих завдань слід робити якомога ретельніше, оскільки опис їх розв'язання становитиме зміст розділів дипломної роботи. Це важливо також і тому, що назви таких розділів та пунктів з'являються саме з формулювання завдань дослідження (додаток И).
3. Визначення об'єкта і предмета дослідження. Надалі формулюються об’єкт і предмет дослідження. Об’єкт – це процес або явище, що породжують проблемну ситуацію і обрані для вивчення. Предмет – це те, що міститься в межах об’єкта. Об’єкт і предмет дослідження як категорії наукового процесу співвідносяться між собою як загальне і часткове. В об’єкті виділяється та його частина, котра є предметом дослідження. Саме на нього і спрямована основна увага студента, оскільки предмет дослідження визначає тему дипломної роботи, що виноситься на титульний аркуш як її назва (додаток И ).
4. Характеристика основних джерел отримання інформації для виконання дипломної роботи (офіційні, наукові, літературні, бібліографічні, періодичні тощо).
Читайте також:
|
||||||||
|