МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Які причини сприяють виникненню бюджетного дефіциту?1) взаємовідносини з Міжнародним валютним фондом (МВФ) та Світовим банком; 2) надзвичайні події; 3) необхідність здійснення значних капітальних вкладень; 4) участь країни у військових діях. 45. Система економічних відносин, що склалися в суспільстві, по формуванню і використанню фондів грошових коштів на основі розподілу і перерозподілу сукупного суспільного продукту і національного доходу, це: 1) фінансова система; 2) фінанси; 3) бюджет; 4) бюджетна система. 46. Сукупність форм і методів формування та використання бюджетних ресурсів, що застосовуються з метою впливу на економічний і соціальний розвиток суспільства, це: 1) фінансова система; 2) фінанасовий механізм; 3) бюджетна система; 4) бюджетний механізм. 47. Фінансовий баланс, що відображає план доходів і витрат держави, це: 1) державний бюджет; 2) бюджетна система; 3) державні фінансти; 4) фінансова система. 48. Системна сукупність цілей, наукових підходів і конкретних заходів щодо цілеспрямованої діяльності держави з регулювання бюджетного процесу, управління бюджетами всіх рівнів, ефективного використання бюджетної системи для вирішення економічних і соціальних задач, це: 1) фінансова політика; 2) соціальна політика; 3) бюджетна політика; 4) державна політика. 49. Сукупність грошових ресурсів, які забезпечують процес виробництва і відтворення в рамках підприємства,це: 1) фінанси населення; 2) державні фінанси; 3) фінанси підприємств; 4) немає правильної відповіді. 50. Інноваційний потенціал (β) можна виразити за допомогою відношення: 1) β = N / V; 3) свій варіант відповіді; 4) немає правильної відповіді. 51. Власність, яка відображає майнові відносини, взаємозв'язки юридичних і фізичних осіб з приводу привласнення благ, що закріплюються системою відповідних прав власності, це: 1) юридичний зміст власності; 2) економічний зміст власності; 3) приватна власність; 4) комунальна власність. 52. Об'єктами власності є: 1) робоча сила; 2) земля; 3) населення країни; 4) всі варіанти. 53. Прийняття власником рішення про те, хто і як може використовувати річ, - це... 1) право володіння; 2) право користування; 3) право розпорядження; 4) право на власність. 54. Які ви знаєте форми власності: 1) комунальну; 2) індивідуальну; 3) державну; 4) ваш варіант. Читайте також:
|
||||||||
|