МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБОТИ1. Обрати збільшення мікроскопа / об’єктив і окуляр/, користуючись табл.З.І. /Самохоцький А о І., ст.23/. 2. У отвір візуального тубуса вставити окуляр. 3. Підняти предметний столик і вставити об’єктив у посадковий отвір у верхній частині тубуса. 4. У вікно предметного столика вставити підкладку, 5. Обертанням макрометричного гвинта опустити предметний ото-лик до збігнення риски на корпусі мікроскопа. 6. За допомогою гвинтів встановити предметний столик так, щоб об’єктив був у центрі отвору підкладки. 7. Влаштувати досліджуемий шліф полірованою і протравленою поверхнею униз на підкладку предметного столика над об’єктивом і притиснути прижимом. 8. Візуальний тубус задвинути до упору. 9. Обертанням макрометричного гвинта зробити грубу наводку на фокус. 10. Гвинтом закріпити предметний столик у визначеному положенні, 11. Провести точну наводку на фокус. 12. Спостерігаючи у окуляр, за допомогою гвинтів переміщати предметний столик і розглядати структуру у різних містах шліфу. Замалювати виявлені мікропороки і неметалеві включення на мікрошліфі до травління і форму і розмір кристалічних зерен мікроні ліфа після травління. ВИСНОВОК КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ 1. У чому полягає сутність мікро- і макроаналізу? 2. Охарактеризуйте оптичну схему і конструктивні елементи мікроскопу "МИЇ-7". 3. З якою метою проводять травління шліфу?
ЛІТЕРАТУРА
1. Самохоцький А.І. - Лабораторні роботи з металознавства і термічної обробки металів. М. Машинобудування, 198Ір. /рос. м./ 2. Кузьмін Б.А. - Технологій металів і конструкційні матеріали. М. Машинобудування, 1981р. /рос. мовою/.
Лабораторна робота №2 Випробування металів на твердість за методом Бринеля і Роквела. Випробування на ударну в’язкість
1. МЕТА: придбати навики у випробуванні твердості і ударної в’язкості різних сталей. ЗАВДАННЯ. 1.Вивчити влаштування і роботу твердомірів типу ТШ (прилад Бринеля), ТК (прилад Роквела) і маятникового копра; 2.Визначити твердість відпалених і загартованих стальних зразків і ударну в’язкість. 3.ОБЛАДНАННЯ:
1.твердомір ТШ (прилад Бринеля); 2.твердомір ТК (прилад Роквела); 3.мікро лупа для вимірювання відбитків; 4.маятниковий копер; 5.штангенциркуль: 6.шаблони для влаштування зразків; 7.зразки металу для випробування на 8.твердість і ударну в’язкість. Читайте також:
|
||||||||
|