МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБОТИ1. Обрати збільшення мікроскопа / об’єктив і окуляр/, користуючись табл.З.І. /Самохоцький А о І., ст.23/. 2. У отвір візуального тубуса вставити окуляр. 3. Підняти предметний столик і вставити об’єктив у посадковий отвір у верхній частині тубуса. 4. У вікно предметного столика вставити підкладку, 5. Обертанням макрометричного гвинта опустити предметний ото-лик до збігнення риски на корпусі мікроскопа. 6. За допомогою гвинтів встановити предметний столик так, щоб об’єктив був у центрі отвору підкладки. 7. Влаштувати досліджуемий шліф полірованою і протравленою поверхнею униз на підкладку предметного столика над об’єктивом і притиснути прижимом. 8. Візуальний тубус задвинути до упору. 9. Обертанням макрометричного гвинта зробити грубу наводку на фокус. 10. Гвинтом закріпити предметний столик у визначеному положенні, 11. Провести точну наводку на фокус. 12. Спостерігаючи у окуляр, за допомогою гвинтів переміщати предметний столик і розглядати структуру у різних містах шліфу. Замалювати виявлені мікропороки і неметалеві включення на мікрошліфі до травління і форму і розмір кристалічних зерен мікроні ліфа після травління. ВИСНОВОК КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ 1. У чому полягає сутність мікро- і макроаналізу? 2. Охарактеризуйте оптичну схему і конструктивні елементи мікроскопу "МИЇ-7". 3. З якою метою проводять травління шліфу?
ЛІТЕРАТУРА
1. Самохоцький А.І. - Лабораторні роботи з металознавства і термічної обробки металів. М. Машинобудування, 198Ір. /рос. м./ 2. Кузьмін Б.А. - Технологій металів і конструкційні матеріали. М. Машинобудування, 1981р. /рос. мовою/.
Лабораторна робота №2 Випробування металів на твердість за методом Бринеля і Роквела. Випробування на ударну в’язкість
1. МЕТА: придбати навики у випробуванні твердості і ударної в’язкості різних сталей. ЗАВДАННЯ. 1.Вивчити влаштування і роботу твердомірів типу ТШ (прилад Бринеля), ТК (прилад Роквела) і маятникового копра; 2.Визначити твердість відпалених і загартованих стальних зразків і ударну в’язкість. 3.ОБЛАДНАННЯ:
1.твердомір ТШ (прилад Бринеля); 2.твердомір ТК (прилад Роквела); 3.мікро лупа для вимірювання відбитків; 4.маятниковий копер; 5.штангенциркуль: 6.шаблони для влаштування зразків; 7.зразки металу для випробування на 8.твердість і ударну в’язкість. Читайте також:
|
||||||||
|