Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБОТИ

1.- Влаштувати досліджуемі мікро шліфи на предметний столик мікроскопа.

2.- Розглянути і вивчити структури пропонованих мікро шліфів швидкоріжучих сталей.

3.- Замалювати структури.

4.- Дати характеристику властивостям та використанню швидкорі­жучих сталей.

ВИСНОВОК.

7.КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ:

1. Чому сталі називають швидкоріжучими?

2. Назвіть основні легуючі елементи у швидкоріжучих сталях, як вони впливають на їх властивості?

3. Дайте характеристику структурам швидкоріжучої сталі після її термообробки.

 

ЛІТЕРАТУРА

1. Кузьмін Б.А, та інш. - Технологія металів та конструкційні мате­ріали, М. Машинобудування, 1989р. /рос. мовою/.

2. Самохоцький А, І. та інш. - Лабораторні роботи з металознавства і термічної обробки металів, М. Машинобудування,,1381р. /рос. мовою/.

Лабораторна робота №6

Вивчення структури сталей після різних видів термічної обробки.

1.МЕТА:

вивчити мікроструктури термічно оброблених вуглецевих сталей.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 338

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ | ЗАВДАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.