Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Складові оцінки за модуль

Критерії екзаменаційної оцінки

VІ. Критерії оцінки знань

V. Шкала оцінки знань студентів

Підсумкова оцінка з дисципліни “Історія української культури” виставляється одночасно за системою ПДАБтаА, національною шкалою та шкалою ECTS:

 

Значення оцінки Оцінка за системою ПДАБтаА (бали) За національною шкалою За шкалою ECTS
Відмінно 90–100 А
Дуже добре 82–89 В
Добре 75–81 С
Задовільно 69–74 D
Задовільно 60–68 E
Не прийнято 35–59 FX
Не прийнято 1–34 F

За 100-бальною шкалою виставляється оцінка за вивчення кожного з 2-х модулів і письмовий іспит.

Загальна оцінка – середньоарифметична за модулі (наприклад, за І модуль – 60 балів, за ІІ – 70; 60+70=130; 130:2=65) та іспит (наприклад, результат модульного контролю – 65 балів, іспит 85; 85+65=130, 130:2=75 балів).

Екзаменаційний білет складається з двох питань. Максимальна сума балів за відповідь на питання – 50 балів.

45-50 балів: студент чітко і всебічно виклав програмний матеріал, висвітив основні історичні події, аргументував і розкрив теоретичні положення, виявив логічне мислення і знання навчальної літератури та інших джерел, знає хронологію історичних подій.

35-44 балів: студент показав міцні знання історичного матеріалу вичерпно і всебічно висвітив основні історичні події, орієнтується у відповідній літературі, основних джерел, виявив знання хронології основних історичних подій, але допустив неточності при висвітленні окремих подій чи фактів.

26-34 балів: студент у цілому відповів на поставлені запитання, але має прогалини у знаннях.

0-25 балів: студент не зумів розкрити питання, майже не орієнтується в історичних подіях, не знає матеріалу.

 

1. Контрольна робота або співбесіда – до 50 балів.

2. Семінарські заняття – до 30 балів.

3. Конспект – до 20 балів.

Загалом 100 балів.

Контрольна робота або співбесіда

Контрольна робота або співбесіда студентів оцінюється до 50 балів, зокрема 45-50 балів: студент чітко і логічно відповідає на поставленні питання, дає аналіз історичних подій, робить правильні логічні висновки;

31-44 балів: студент показав знання історичного матеріалу, зробив правильні висновки, але допустив неточності при висвітленні окремих подій чи фактів;

15-30 балів: студент у цілому відповів на поставленні запитання, але має певні прогалини у знаннях історичного матеріалу;

0-14 балів: студент не зумів дати задовільну відповідь на питання, майже не орієнтується в історичних подіях, не вміє робити висновки.

Семінарське заняття

Участь студентів у роботі семінарського заняття оцінюється до 30 балів, зокрема:

25-30 балів: немає пропусків занять, систематичні змістовні логічні виступи на кожному семінарі з використанням історичних джерел, наукової літератури;

20-24 балів: виступи на кожному семінарі з використанням історичної літератури, є пропуски занять без поважних причин;

10-19 балів: окремі виступи з використанням лекційного матеріалу і підручника, багато пропусків занять без поважних причин;

0-9 балів: виступи, доповнення.

Конспект

Оцінюється за 20-бальною шкалою.

11-20 балів: згідно з тематичним планом; опрацьовує усі розділи, винесені на самостійне вивчення.

1-10 балів: студент конспектує за лектором, але неуважно, з пропусками; відсутні питання, винесені на самостійне опрацювання.

До одного із основних видів оброблення наукової інформації у вищих навчальних закладах є конспект – це стислий письмовий виклад змісту чого-небудь, а саме лекції. Основна мета процесу нотування інформації – це переробити та записати необхідну інформацію, щоб відновити її у пам’яті через певний час. Існує три види конспектів: текстуальний – основний зміст передається словами й реченнями з тексту; вільний – основний зміст передається своїми словами; комбінований – комбінують вищезазначені види.

А гарний конспект – це конспект лекцій, який може прочитати будь-яка людина, а особливо студент після декількох пар, приклавши мінімум зусиль. Це і є власне заслуга студента, якщо він уже вмієте швидко і зрозуміло записувати.

Для того, щоб конспекти допомагали здати залік чи іспит студентам необхідно запам’ятати кілька простих правил:

1. Конспект повинен бути написаний доступним розбірливим почерком, старанно і чітко.

2.Для конспектів краще вибирати зошити з полями, на яких згодом можна буде ставити позначки, дати лекцій, пояснення чи відзначати незрозумілі або ж важливі місця.

3. Кожна лекція повинна мати дату, тему, план, що значно спростить роботу з текстом.

4. Використовуйте в конспекті принцип наочності– підкреслюйте, виділяйте кольором текст, робіть замальовки таблиць, схем тощо.

5. Не намагайтеся втиснути конспект в одну сторінку. Розділяйте рядками думки, факти.

6. Використовуйте загальноприйняті скорочення і придумуйте власні, тут ваша кмітливість може проявитися у повній мірі, але не захопіться.


Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  3. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  4. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  5. Атестація як особливий метод оцінки персоналу
  6. Аудиторський ризик і методи його оцінки
  7. Бази оцінки, відмінні від ринкової вартості
  8. Бізнес-план підприємства: сутність та складові
  9. Біосфера, її складові, взаємозв’язок між ними.
  10. Бюджет як економічна категорія та його складові
  11. Бюджетний процес, його поняття і складові етапи
  12. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.




Переглядів: 384

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.