Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Б) Ризик посилення конкуренції

Причин виникнення такого ризику може бути багато, але найбільш характерні такі: викрадення конфіденційної інформації або через вину співробітників, або через економічний шпіонаж; недосконалість маркетингової політики, і як результат невірний вибір ринку і недооцінка конкурентів; повільне впровадження нововведень у порівнянні з конкурентами через відсутність коштів для проведення науково-дослідних робіт, впровадження нових технологій і т.ін.; нечесність конкурентів; поява замінників продукції; поява нових конкурентів; ввезення на місцевий ринок цієї продукції або його аналогів з-за кордону.


Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  3. III. РИЗИК ТА ПРИБУТКОВІ СТАВКИ
  4. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  5. А) Ризик непотрібності виробленої продукції
  6. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  7. Адміністративний захист об’єктів інтелектуальної власності від недобросовісної конкуренції
  8. Алгоритм розрахунку ризиків за загрозою відмова в обслуговуванні
  9. Аналiз ризику методами iмiтацiйного моделювання
  10. Аналіз внутрішніх ризиків
  11. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  12. Аналіз ефективності реальних інвестиційних проектів в умовах ризику




Переглядів: 692

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А) Ризик непотрібності виробленої продукції | В) Ризик виникнення непередбачених витрат і зниження доходів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.