Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Додаткова література

1.Історія української культури / Під заг. ред. І. Крип’якевича. – К. – 1993

2.Король В.Ю. Історія України : Навчальний посібник. – К : Видавничий центр Академія. – 2005. – 495 с.

3.Кравець В.П. Історія української школи і педагогіки // В.П. Кравець. – Тернопіль, 1994.

4.Любар О.О., Сгельмахович М.Г., Федоренко Д.Т. Історія української педагогіки. – К. – 1999

5.Медведь Л.А.Історія національної освіти і педагогічної думки в Україні : Навчальний посібник. – К. – 2003. – 335 с.

6.Персоналії з історії національної педагогіки. 22 видатних українських педагогів : Підручник / А.М. Бойко, В.Д. Бардінова та ін.; Під заг. ред. А.М. Бойко. _ К. : ВД «Професіонал». – 2004. 576 с.

7.Стельмахович М.Г. Народна педагогіка, К. – 1985.

8.Стельмахович М.Г. Теорія і практика українського національного виховання. – Івано-Франківськ. – 1996.

Структура семінарського заняття

1.Організаційна частина.

2.Актуалізація опорних знань студентів. Мотивація навчання.

3.Повідомлення студентів з теми, обговорення теоретичного матеріалу (у формі бесіди та дискусії), виконання творчих завдань, самостійної роботи студентів, індивідуальних навчально-дослідних завдань.

4.Підведення підсумків, висновки.

5.Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності студентів.

6.Домашнє завдання.

План

1.Успіхи української системи виховання в епоху великого національного відродження у XVI-XVIII ст.

2.Народна педагогіка – першооснова національної системи виховання.

3.Українська етнопедагогіка як цілісна система знань, ідей, форм і методів роботи з дітьми. Родинна педагогіка.

4.Педагогічні погляди видатних представників української просвіти (Г. Сковорода, Т. Шевченко, М. Драгоманов, С. Русова, Б. Грінченко, Г. Ващенко, І. Франко та ін.).


Читайте також:

  1. II. Спеціальна література
  2. V. Довідкова література
  3. А. Література.
  4. Базова література
  5. Базова література
  6. Базова навчально-методична література
  7. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  8. Використана література
  9. Використана література
  10. Використана література
  11. Використана література
  12. Використана література




Переглядів: 427

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділ 2. СЕМІНАРСЬКІ І ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ ІЗ ЗАГАЛЬНИХ ОСНОВ ПЕДАГОГІКИ : МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ | Методичні рекомендації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.