Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації

1.Ознайомитись із теоретичним матеріалом з теми семінару (Додаток 1).

2.Доповнити, систематизувати, узагальнити його.

3.Опрацювати рекомендовану літературу.

4.Виконати завдання.

1) Роз’ясніть різницю між поняттями «народна педагогіка» та «етнопедагогіка».

2) Назвати складові української народної педагогіки.

3) Розкрити зміст народного родинознавство.

4) Що собою являє родинна педагогіка?

5) Що розуміють під деонтологією?

6) Які положення народної дидактики не втратили (або втратили) своєї актуальності?

7) О.В. Духнович про закономірності народної педагогіки (проект, реферат або повідомлення).

8) Знайдіть у збірниках прислів’їв та приказок ті, що мають виховне значення. Порівняйте близькі за змістом прислів’я та приказки різних народів.

9) Скласти таблиці: «Педагогічні погляди видатних представників української просвіти (Г. Сковорода, Т. Шевченко, М. Драгоманов, С. Русова, Б. Грінченко, Г. Ващенко, І. Франко).

10) Назвати основні педагогічні праці діячів братських шкіл.

11) Визначити та проаналізувати ідеї виховання (освіти, навчання, розвитку особистості), які висловлювали педагоги, просвітителі, діячі епохи українського національного відродження,

наприклад:

Видатний український педагог, поет, мандрівний філософ, представник етико-гуманістичного напряму вітчизняного просвітництва Григорій Савич Сковорода (1722-1794) у вихованні пропонував такі методи, як бесіда, роз’яснення, поради, приклади, радив виховувати не тільки словом, а й ділом, переконанням, привчати дітей критично аналізувати свої вчинки, дотримуватися суворого режиму, уникати надмірностей. Він належно оцінив працю вчителя, висував до нього високі вимоги, зокрема до його знань, благородства, любові до дітей, до своєї справи. Вчитель повинен бути прикладом для інших в усьому, вміти володіти голосом, викладати «прилично, тихо й без крику»…

Додаток 1

Теоретичні положення


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  4. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  5. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  6. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  7. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  8. Безпечне поводження з хімічними речовинами та рекомендації щодо їх зберігання
  9. ВСТУПНІ МЕТОДИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
  10. Глава 4 Методичні рекомендації щодо розв’язання задач
  11. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  12. Деякі рекомендації керівному складу МНС під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт




Переглядів: 437

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаткова література | Народна педагогіка та її складові

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.