МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВСТУПНІ МЕТОДИЧНІ ПОЛОЖЕННЯМіністерство освіти і науки України
Чернігівський національний технологічний університет
Затверджено Радою юридичного факультету Протокол № від вересня 2014 року
АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВО
Методичні вказівки до практичних занять і завдання для індивідуальної та самостійної роботи для студентів спеціальності «Соціальна робота» Усіх форм навчання Укладач: Шпомер Алла Іванівна
Затверджено кафедрою цивільного і господарського права Протокол № від вересня 2014 року
Чернігів 2014 Адміністративне право: Методичні вказівки до практичних занять і завдання для індивідуальної та самостійної роботи для студентів спеціальності “Правознавство” усіх форм навчання / Укладач: к.ю.н. доцент Шпомер А.І. – Чернігів: ЧДІЕіУ, 2014.
Укладач: доцент Шпомер А.І.
Рецензент: к.ю.н., доцент Барабаш А.Г.
Коректор: Левандовська Я.М.
ВСТУПНІ МЕТОДИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ Програма та навчально-методичні матеріали до вивчення курсу “Адміністративне право” призначені для студентів, які навчаються за спеціальністю “Соціальна робота” денної формами навчання. Вони вміщують тематичні навчальні плани для денної форм навчання, плани практичних занять з практичними завданнями по кожній темі, нормативними актами і літературою, завдання для індивідуальної та самостійної роботи, контрольні питання до курсу та критерії оцінки знань студентів. Навчальний план передбачає вивчення курсу “Адміністративне право” за денною формою навчання: бакалаври в обсязі 122 години. В тому числі за денною формою передбачено 14 годин лекційних, 14 годин практичних, 30 годин самостійних занять для бакалаврів. Лекційні та практичні заняття системно охоплюють увесь курс, допомагають студентам усвідомити його значення, обсяг і структуру, зміст окремих розділів і тем, надають змістовну, організаційну та методичну допомогу у самостійному їх вивченні, визначають найбільш складні теми та питання і предметно допомагають у їх освоєнні. Ідивідуальна робота студентів полягає у підготовці ними рефератів, доповідей, досліджень передбачених планами практичних занять, та виступах з ними, у виступах на колоквіумах, у проведенні індивідуальних консультацій викладачів на запитання студентів. Колоквіуми проводяться після практичного опрацювання кожного з трьох розділів курсу і виступають одночасно як форма індивідуальної роботи студентів та як засіб контролю засвоєння ними навчального матеріалу. На колоквіуми виносяться питання відповідного розділу програми курсу за вибором викладача. Колоквіум повинен включати елемент наукової дискусії. Самостійна робота студентів є невід’ємною складовою частиною навчального процесу. Основна мета самостійної роботи – засвоєння навчального матеріалу, передбаченого програмою курсу і не охопленого іншими видами занять – лекційними, практичними тощо. Самостійна робота студентів сприяє розвитку у них юридичного мислення та формування правосвідомості, навичок цілеспрямованої самостійної роботи з нормативними актами та літературними джерелами, вміння на їх основі аналізувати та вирішувати проблемні питання і робити власні висновки та обґрунтування як теоретичного, так і практичного характеру. Елементи самостійної роботи студентів: лекційних, практичних, у підготовці рефератів, досліджень, наукових доповідей, при виконанні курсових робіт, опрацюванні нормативних матеріалів, тестуванні тощо. Самостійна робота відповідно до завдань, передбачених цими методичними матеріалами, полягає у самостійному вивченні навчального матеріалу - літератури і нормативних актів за темами і питаннями програми, їх осмислюванні та опрацюванні. Складні питання і труднощі, які виникають при самостійному вивченні матеріалу, можуть бути роз‘яснені викладачем під час проведення практичних занять та в порядку індивідуальної роботи зі студентами. Самостійна робота має сприяти поглибленню професійних знань, викликати бажання до більш грунтовного вивчення конкретної проблематики за програмою курсу. До переліків нормативних актів і літератури вміщені чинні закони та підзаконні нормитивні акти із зазначенням, як правило, офіційного видання, де вони вперше надруковані. При користуванні вказаними нормативними джерелами треба враховувати, що за час дії до переважної більшості з них вносилися зміни і доповнення. Тому необхідно намагатися відшукувати останні редакції цих нормативних актів і використовувати саме їх. При цьому найзручніше користуватися будь-якою з існуючих комп‘ютерних систем нормативних актів.
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН КУРСУ
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|