Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ

 

ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА

 

Тема 1. Предмет і система адміністративного права

Адміністративне право як галузь права, як учбова дисципліна.Співвідношення адміністративного права з іншими правовими галузями. Адміністративне право - регулятор державних управлінських відносин. Правоохоронна функція адміністративного права. Принципи адміністративного права. Адміністративно-правовий метод регулювання. Система адміністративного права. Загальна та Особлива частини адміністративного права. Норми адміністративного права. Поняття та види джерел адміністративного права. Конституція України - основне джерело адміністративного права. Особливості систематизації адміністративного права. Значення адміністративного права в сучасних умовах державного будівництва в Україні.

Тема 2. Адміністративно-правові норми та адміністративно-правові відносини

Адміністративно-правові норми, поняття, їх внутрішня структура. Види адміністративно-правових норм. Імперативність адміністративно-правових норм. Забороняючі, зобов’язуючі, уповноважуючі адміністративно-правові норми. Реалізація адміністративно-правових норм. Поняття, особливості та види адміністративно-правових відносин. Механізм утворення адміністративно-правового відносин, зміст, предмет, суб‘єкти. Адміністративно-процесуальні норми і відносини.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  4. III. Програма
  5. III. Програма
  6. III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  7. III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  8. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  9. IV. План навчального процесу.
  10. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  11. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  12. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.




Переглядів: 463

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВСТУПНІ МЕТОДИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ | Тема 3. Державне управління та адміністративне право

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.