МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.1. Розповідь вчителя. — Який наш рідний край? У якій області ми живемо? 2. Практична робота №1 (в парах). а) Робота з фізичною картою України. Діти працюють за планом, записаним на дошці. 1) Знайди на карті свою область. 2) Покажи обласний центр. 3) Визнач, у якій частині України знаходиться область. 4) 3 якими областями межує на сході, заході, півночі і півдні? 5) Обчисли відстань від обласного центру до Києва. 6) Усна розповідь (2—3 учні) про область, у якій живеш (усі дані показувати на карті). 3. Відповіді на запитання підручника (с. 144). — Які є форми земної поверхні? Якими бувають рівнини? — Що таке горб? Яр? Балка? — Пригадайте будову горба. — Що таке гори? Якими бувають гори за висотою? — Назвіть частини гори. — Які ви знаєте природні водойми? — Яку водойму називають озером? Яку болотом? Що таке море? — Назвіть частини річки. 4. Практична робота № 2 (по групах). 1 група. Підготувати усну розповідь про земну поверхню області за картою і планом. 1) Розгляньте територію області на фізичній карті. 2) Визначте форми її поверхні. 3) Знайдіть усі водойми. 2 група. Підготувати усну розповідь про рослинний і тваринний світ області за планом. 1) Визначте на карті природних зон України, в якій з них розташована наша область. 2) Назвіть особливості пір року на території області. 3) Використовуючи свої знання про природні зони, подумайте, які тварини і рослини зустрічаються в області. 5. Розповіді дітей, доповнення відповідей один одного. Фізкультхвилинка. 6. Продовження розповіді вчителя. — Спостережлива людина ніколи не заблукає серед полів і лісів, високих гір і боліт, якщо в неї є навички орієнтування. а) Можна орієнтуватися за тінями від скель, каменів тощо. Як ми вже встановили, тінь від предмета падає на північ. Отже, з північної сторони на скелях, каменях росте більше моху, лишайнику, оскільки вона — тіньова, вологіша. б) Південний бік дерев краще освітлюється Сонцем, тому на поодиноких деревах, що ростуть на галявинах, з південної сторони гілля і листя густіше, з північної — на стовбурі росте мох. в) Мурашники здебільшого бувають з південної сторони дерев або пеньків, бо там тепліше. І взагалі, якщо уважно придивитися до мурашника, то можна помітити, що один схил у нього пологий, а другий — крутий. Пологий схил повернутий на південь, крутий — на північ. г) На південній стороні горбів, ярів сніг розтає швидше. — Ці ознаки ви повинні знати. А ще обов'язково пам'ятайте, що для того, щоб правильно визначити сторони горизонту, потрібно користуватися кількома ознаками одночасно. IV. Осмислення знань учнів. Робота у зошитах з друкованою основою Читайте також:
|
||||||||
|