Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.

1. Розповідь вчителя.

— Який наш рідний край? У якій області ми живемо?

2. Практична робота №1 (в парах).

а) Робота з фізичною картою України.

Діти працюють за планом, записаним на дошці.

1) Знайди на карті свою область.

2) Покажи обласний центр.

3) Визнач, у якій частині України знаходиться область.

4) 3 якими областями межує на сході, заході, півночі і півдні?

5) Обчисли відстань від обласного центру до Києва.

6) Усна розповідь (2—3 учні) про область, у якій живеш (усі дані показувати на карті).

3. Відповіді на запитання підручника (с. 144).

— Які є форми земної поверхні? Якими бувають рівнини?

— Що таке горб? Яр? Балка?

— Пригадайте будову горба.

— Що таке гори? Якими бувають гори за висотою?

— Назвіть частини гори.

— Які ви знаєте природні водойми?

— Яку водойму називають озером? Яку болотом? Що таке море?

— Назвіть частини річки.

4. Практична робота № 2 (по групах).

1 група. Підготувати усну розповідь про земну поверхню області за картою і планом.

1) Розгляньте територію області на фізичній карті.

2) Визначте форми її поверхні.

3) Знайдіть усі водойми.

2 група. Підготувати усну розповідь про рослинний і тваринний світ області за планом.

1) Визначте на карті природних зон України, в якій з них розташована наша область.

2) Назвіть особливості пір року на території області.

3) Використовуючи свої знання про природні зони, подумайте, які тварини і рослини зустрічаються в області.

5. Розповіді дітей, доповнення відповідей один одного. Фізкультхвилинка.

6. Продовження розповіді вчителя.

— Спостережлива людина ніколи не заблукає серед полів і лісів, високих гір і боліт, якщо в неї є навички орієнтування.

а) Можна орієнтуватися за тінями від скель, каменів тощо. Як ми вже встановили, тінь від предмета падає на північ. Отже, з північної сторони на скелях, каменях росте більше моху, лишайнику, оскільки вона — тіньова, вологіша.

б) Південний бік дерев краще освітлюється Сонцем, тому на поодиноких деревах, що ростуть на галявинах, з південної сторони гілля і листя густіше, з північної — на стовбурі росте мох.

в) Мурашники здебільшого бувають з південної сторони дерев або пеньків, бо там тепліше. І взагалі, якщо уважно придивитися до мурашника, то можна помітити, що один схил у нього пологий, а другий — крутий. Пологий схил повернутий на південь, крутий — на північ.

г) На південній стороні горбів, ярів сніг розтає швидше.

— Ці ознаки ви повинні знати. А ще обов'язково пам'ятайте, що для того, щоб правильно визначити сторони горизонту, потрібно користуватися кількома ознаками одночасно.

IV. Осмислення знань учнів.

Робота у зошитах з друкованою основою


Читайте також:

  1. II. Вивчення нового матеріалу.
  2. II. Вивчення нового матеріалу.
  3. II. Вивчення нового матеріалу.
  4. II. Вивчення нового матеріалу.
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 964

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Осмислення учнями знань. | V. Узагальнення та систематизація знань учнів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.